Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Шлайфане на глава в къщи

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Шлайфане на глава в къщи

    Здравейте, предстои ми смяна на гарнитура на главата и ми казаха хора които са го правили че са шлайфали главата в дома си по следният начин: на стъкло се слага парче шкурка водна, капра се нафта и се шлайфа бавно и постепенно с кръгови движения.Решил съм и аз да пробвам да видя ако не е много изкривена да мина така защото парите които ще дам за шлайфане сериозно ще дебалансират бюджета ми след закупуването на гарнитури и гумички на клапаните.Ще се радвам да споделите някой правил ли го е , знае ли друг начин и би ли имало вероятност да мина само с това.Благодаря ви предварително колеги.
    ----------------------------------------------------------------------------
    Fiat Bravo 1.6 97г.(90к.с.), LPG Lovato
    ex.Fiat Punto 1.1 96г.(55к.с.),LPG Lovato
    ex. Fiat Tipo ATG 91г. 1.6(83 к.с.) бензин + газ

    #2
    Клапаните кой ще ги провери дали имат нужда от напасване ?
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      За затягането на болтовете и проверка преди затваряне ще извикам един майстор да погледне има ли друго което може да изскочи като евентуален проблем.
      ----------------------------------------------------------------------------
      Fiat Bravo 1.6 97г.(90к.с.), LPG Lovato
      ex.Fiat Punto 1.1 96г.(55к.с.),LPG Lovato
      ex. Fiat Tipo ATG 91г. 1.6(83 к.с.) бензин + газ

      Коментар


        #4
        .

        emzo написа:
        Клапаните кой ще ги провери дали имат нужда от напасване ?
        Напасването може да се направи и в домашни условия,но е играчка.Не е задължително ,но така и така е свалена главата и ефекта от ремонта ще е в пъти по-добър.Колкото до шлаифането,едно челосване е около 20лв. по добре ги даи от колкото да съсипеш цялата глава
        Lacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
        EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
        EX.Fiar Ritmo 105TC

        Коментар


          #5
          Re: .

          viktorsterev написа:
          emzo написа:
          Клапаните кой ще ги провери дали имат нужда от напасване ?
          Напасването може да се направи и в домашни условия,но е играчка.Не е задължително ,но така и така е свалена главата и ефекта от ремонта ще е в пъти по-добър.Колкото до шлаифането,едно челосване е около 20лв. по добре ги даи от колкото да съсипеш цялата глава
          Тук ми искат 35-40 лв минимум
          ----------------------------------------------------------------------------
          Fiat Bravo 1.6 97г.(90к.с.), LPG Lovato
          ex.Fiat Punto 1.1 96г.(55к.с.),LPG Lovato
          ex. Fiat Tipo ATG 91г. 1.6(83 к.с.) бензин + газ

          Коментар


            #6
            ебаси глупостите.има си машини за всичко.като не ти се дават пари недей осира всичко.а и какви са тези спартански изпълнения от времето на хитлер от по-миналия век

            Коментар


              #7
              ivel написа:
              ебаси глупостите.има си машини за всичко.като не ти се дават пари недей осира всичко.а и какви са тези спартански изпълнения от времето на хитлер от по-миналия век
              Подкрепям, но не чак с такъв тон
              Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
              Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
              Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

              Коментар


                #8
                И какво толкова, взема една дъска от талашит слага и заковава хубаво с няколко кабарчета отстрани водната шкурка и това е. Трябва да по-голяма дъската от главата.
                FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
                FIAT Punto sx 75 '94

                Коментар


                  #9
                  Както каза Виктор по-нагоре... един шлайф е 20-30 лв и не си заслужава. Клапаните може да си ги направиш и сам, но пак не е препоръчително.Преди време така се правеха ладите, ама в наши дни е смешно да се занимаваш с това.
                  ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                  // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                  Коментар


                    #10
                    При кривина от 12 микрона издухва гарнитурата за има няма 500 км. Как ще стане с дъска. Май някой хора още живеят в ерата на москвичите П.П. Говоря за двигател като моя от собствен опит....
                    Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                    Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                    Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                    Коментар


                      #11
                      Дори и стъклото не е толкова право колкото изглежда. А и как ще провериш дали главата е крива, ако мислиш да е със стъклото, може да те излъже. Глава се проверява със специален линеал който си е направен за глави и е с перфектно права линия. Другото което е как ще определиш колко да "вземеш" от главата. Най добре не се занимавай с глупости, ами прежали от 30-40лв за шлайф и си пасни клапаните сам. Като пестиш пари от ремонта, да не се окаже че после трябва да дадеш повече за ново отваряне и шлайфане че е духнала гарнитура след 2000км. По добрия вариант е да зачистиш главата перфектно с обезмаслител и да я сложиш без да я буташ със шкурката.П.П. Ако колата е с хидравлични повдигачи задължително ги изпразни преди да ги монтираш, че да не стане беля.

                      Коментар


                        #12
                        Закарай я на някой фрезист да я направи,дори и под 20 ще ти вземе.Да не говорим,че едно време на ладите не им правихме шлаиф а им слагахме по дебели гарнитури.
                        ex. punto elx 1.2i
                        Lancia Libra 1.6

                        Коментар


                          #13
                          veselin10 написа:
                          При кривина от 12 микрона издухва гарнитурата за има няма 500 км. Как ще стане с дъска. Май някой хора още живеят в ерата на москвичите П.П. Говоря за двигател като моя от собствен опит....
                          Ти представяш ли си при 12 микрона да ти издухва гарнитурата?Това, че твоята гарнитура е издухала при 12 микрона кривина на главата не означава, че с толкова ще издуха и другата.Има си характеристики в книгата за ремонт, които като ги спазваш няма да имаш никакви проблеми. И повярвай въобще не се говори за точност от порядъка на 12 микрона.
                          A20DTH ЖТД ама не баш
                          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                          Коментар


                            #14
                            Re: Шлайфане на глава в къщи

                            IvanIanushev написа:
                            Здравейте, предстои ми смяна на гарнитура на главата и ми казаха хора които са го правили че са шлайфали главата в дома си по следният начин: на стъкло се слага парче шкурка водна, капра се нафта и се шлайфа бавно и постепенно с кръгови движения.Решил съм и аз да пробвам да видя ако не е много изкривена да мина така защото парите които ще дам за шлайфане сериозно ще дебалансират бюджета ми след закупуването на гарнитури и гумички на клапаните.Ще се радвам да споделите някой правил ли го е , знае ли друг начин и би ли имало вероятност да мина само с това.Благодаря ви предварително колеги.
                            За да спестиш тия 30 лв знаеш ли колко имаш да жулиш и да се мъчиш с съмнителен резултат.Ебаси това са 10-12 кила бензин, по добре няма да караш известно време но го направи като хората.Не е 300 да кажеш.
                            http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                            Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                            FIAT БРАВО 1.2 16v
                            ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                            FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                            Коментар


                              #15
                              ако става въпрос едно време ги шлайфаха не със шкурка,а на огромен абразивен камък.що се отнася за кривината 12 стотни е искал да каже колегата вероятно.макс.допустимата кривина за повечето глави е 0,1мм

                              Коментар

                              Working...
                              X