Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Планка №1 - за монтиране на амортисьор за преден капак.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Планка №1 - за монтиране на амортисьор за преден капак.

    Здравейте, преди време бях писал в темата за предните капаци и премахването на "щеката".Ето това е моят начин: с една стоманена планка и амортисьор от третата врата на Фиат-Браво.В архива има pdf и dwg, дигитални формати , с които би трябвало да работят всички цифрови лазери. Този в Пловдив, който ползвам работи с dwg!
    Прикачени файлове
    Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
    Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
    http://www.keepfighting.ms

    #2
    Дебелината на материала?Идеята е интересна, мисля, че ще пробвам ...
    I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

    Коментар


      #3
      3мм, обикновена стомана!
      Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
      Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
      http://www.keepfighting.ms

      Коментар


        #4
        Мисля ,че имаше и по елементарен начин ,но не мога да открия темата.С два аморт. става по-добре.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          По елементарния начин е като се замени единия болт на капака с болт с полусферична глава и една гайка за застопоряването му. идеята е главата на болта за стърчи от оригиналната позиция на шестостенната глава на оригиналния болт. Просто и ефикасно единственият недостатък е че амортисьора опира в калника и раздува фугата между капака и калника с около 1мм. При колегата това се избягва защото амортисьора е отвътре на планката( но пък и играта при него е доста по голяма и сложна. трябва заварка и т.н.) Задължително е според мен да се ползват два амортисьора. Един върши работа, но при неволно бутване на капака или рязък порив на вятъра или пък отваряне и затваряне на врата, капака пада с трясък. когато са два проблем няма никакъв даже иска малко напън за да се смъкне капака .
          Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
          Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

          Коментар


            #6
            Колега,нищо лично но да ми обясниш в какви мерни единици е чертежът на тази планка,че ако ти я изработя по размерите тя е долу горе колкото лист А4.Не се заяждам,но такива неща ми се набиват в очите,професионално изкривяване :D
            Fiat Sedici 1.9 MultiJet 120 Hp

            Коментар


              #7
              milen11 написа:
              Колега,нищо лично но да ми обясниш в какви мерни единици е чертежът на тази планка,че ако ти я изработя по размерите тя е долу горе колкото лист А4.Не се заяждам,но такива неща ми се набиват в очите,професионално изкривяване :D
              Май има по една нула повече ...
              I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

              Коментар


                #8
                avvasilev написа:
                ... Май има по една нула повече ...
                Абсолютно точно казано! Съжелявам, бързах и не съм коригирал дименсиите. Иначе всички размери са в "мм" !!!По другите въпроси ще отговоря така: разбира се има две планки, както и два амортисьора! Много по-красиво е, а и какво да правя другия останал свободен ... евентуално?!Всъщност идеята не е моя, а взаимствана от друг автофорум, не помня кой! Но е факт и съм съгласен с всички до момента, че има и други начини за монтаж, дори такива ,които и ние не се сещаме в момента. Но смело мога да опровергая всеки, който твърди ,че с елементарна замяна на оригиналния, лимбусен болт с такъв, с ябълковидна глава и всичко ще стане от раз! НЕ МОЖЕ или поне така, че да не се мачка ламарина и да се измества капака, пробвал съм и съм сигурен в думите си!!!Това, което ви начертах не е вероятно оптимолно решение, но е възможност, която е реализирана и то без никакъв минус ... вероятно заварките биха били по добри, но чирака на майстора толкова можеше.И последно: ползвайте амортисьори с максимално разгъване до 45см/мерено от център до център на ямките за монтаж/ и с не повече от 360N сила, защото от там нататък капака има вероятност да удари някой по носа!Поздрави на всички и в никакъв случай milen11 критиката ти не съм приел, като негативна или заяждане, напротив. Нека всички колеги, които са решили да си правят подобна планка имат предвид забележката ти!!!
                Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                http://www.keepfighting.ms

                Коментар


                  #9
                  А от долната страна как е закрепено?Може ли снимка?
                  I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

                  Коментар


                    #10
                    @avvasilev - http://www.bravo-guide.co.uk/mod-a-bravo.htm#lifters
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #11
                      I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

                      Коментар


                        #12
                        Това са преработените файлове!!! Ще помоля някой колега-модератор да ги замести на съответните им места в началото на темата.Готово!Модераторски екип на fiat-bg.org
                        Прикачени файлове
                        Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                        Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                        http://www.keepfighting.ms

                        Коментар


                          #13
                          От долната страна ме интересува как е?Също като снимките от линка на Emzo ли?
                          I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

                          Коментар


                            #14
                            В долната част, т.е. към калника се ползва болт с ябълковидна глава, като важно условие е да бъде с резба М6. Обаче да се намери такъв болт, с тази резба е почти невъзможно или поне аз не успях да намеря. Затова се купува същият, но с М8 резба. С такива болтчета, магазините за авточасти е пълно, обърнете внимание на магазинчетата за ВАЗ,АЗЛК,НИВА и други подобни соц возила!!! След това се отива при стругар и той ви пристъргва резбата от М8 на М6! Това е!А иначе монтажа е аналогичен на този, който е "линкнал" emzo!!!
                            Прикачени файлове
                            Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                            Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                            http://www.keepfighting.ms

                            Коментар

                            Working...
                            X