Здравейте, преди време бях писал в темата за предните капаци и премахването на "щеката".Ето това е моят начин: с една стоманена планка и амортисьор от третата врата на Фиат-Браво.В архива има pdf и dwg, дигитални формати , с които би трябвало да работят всички цифрови лазери. Този в Пловдив, който ползвам работи с dwg!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Планка №1 - за монтиране на амортисьор за преден капак.
Collapse
X
-
Планка №1 - за монтиране на амортисьор за преден капак.
Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.msЕтикети: –
-
3мм, обикновена стомана!Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
По елементарния начин е като се замени единия болт на капака с болт с полусферична глава и една гайка за застопоряването му. идеята е главата на болта за стърчи от оригиналната позиция на шестостенната глава на оригиналния болт. Просто и ефикасно
единственият недостатък е че амортисьора опира в калника и раздува фугата между капака и калника с около 1мм. При колегата това се избягва защото амортисьора е отвътре на планката( но пък и играта при него е доста по голяма и сложна. трябва заварка и т.н.) Задължително е според мен да се ползват два амортисьора. Един върши работа, но при неволно бутване на капака или рязък порив на вятъра или пък отваряне и затваряне на врата, капака пада с трясък. когато са два проблем няма никакъв
даже иска малко напън за да се смъкне капака
.
Коментар
-
Май има по една нула повече ...milen11 написа:Колега,нищо лично но да ми обясниш в какви мерни единици е чертежът на тази планка,че ако ти я изработя по размерите тя е долу горе колкото лист А4.Не се заяждам,но такива неща ми се набиват в очите,професионално изкривяване :D
I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!
Коментар
-
Абсолютно точно казано! Съжелявам, бързах и не съм коригирал дименсиите. Иначе всички размери са в "мм" !!!По другите въпроси ще отговоря така: разбира се има две планки, както и два амортисьора! Много по-красиво е, а и какво да правя другия останал свободен ... евентуално?!Всъщност идеята не е моя, а взаимствана от друг автофорум, не помня кой! Но е факт и съм съгласен с всички до момента, че има и други начини за монтаж, дори такива ,които и ние не се сещаме в момента. Но смело мога да опровергая всеки, който твърди ,че с елементарна замяна на оригиналния, лимбусен болт с такъв, с ябълковидна глава и всичко ще стане от раз! НЕ МОЖЕ или поне така, че да не се мачка ламарина и да се измества капака, пробвал съм и съм сигурен в думите си!!!Това, което ви начертах не е вероятно оптимолно решение, но е възможност, която е реализирана и то без никакъв минус ... вероятно заварките биха били по добри, но чирака на майстора толкова можеше.И последно: ползвайте амортисьори с максимално разгъване до 45см/мерено от център до център на ямките за монтаж/ и с не повече от 360N сила, защото от там нататък капака има вероятност да удари някой по носа!Поздрави на всички и в никакъв случай milen11 критиката ти не съм приел, като негативна или заяждане, напротив. Нека всички колеги, които са решили да си правят подобна планка имат предвид забележката ти!!!avvasilev написа:... Май има по една нула повече ...
Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
emzo написа:@avvasilev - http://www.bravo-guide.co.uk/mod-a-bravo.htm#lifters
I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!
Коментар
-
Това са преработените файлове!!! Ще помоля някой колега-модератор да ги замести на съответните им места в началото на темата.Готово!Модераторски екип на fiat-bg.orgПрикачени файловеПежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
В долната част, т.е. към калника се ползва болт с ябълковидна глава, като важно условие е да бъде с резба М6. Обаче да се намери такъв болт, с тази резба е почти невъзможно или поне аз не успях да намеря. Затова се купува същият, но с М8 резба. С такива болтчета, магазините за авточасти е пълно, обърнете внимание на магазинчетата за ВАЗ,АЗЛК,НИВА и други подобни соц возила!!! След това се отива при стругар и той ви пристъргва резбата от М8 на М6! Това е!А иначе монтажа е аналогичен на този, който е "линкнал" emzo!!!Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар