Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Твърд съединител - причини.........?!?!?!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Даже не е у нужно да се отваря капака.Само да се наведеш и да надзърнеш под предната маска.Работа за 12сек. :D хихихихихихи
    FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

    Коментар


      #47
      Е как мислиш, че ще се оправи мекият съединител като смениш жилото ?! Ако не отделя където трябва - жилото се регулира (под акумулатора имаш една голяма гайка с тампон на нея, закачена за вилката на съединителя, въртиш докато стане както искаш). Ако е мек самият педал.. аз на твое място бих се радвал, при това много проблем е като стане твърд.
      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

      Коментар


        #48
        Synthy написа:
        Е как мислиш, че ще се оправи мекият съединител като смениш жилото ?! Ако не отделя където трябва - жилото се регулира (под акумулатора имаш една голяма гайка с тампон на нея, закачена за вилката на съединителя, въртиш докато стане както искаш). Ако е мек самият педал.. аз на твое място бих се радвал, при това много проблем е като стане твърд.
        А то аз неправилно съм се изразил-исках да кажа,че е незадоволително мек т.е. не е достатъчно мек като за нов съединител и явно трябва да се "подобри" жилото :D,за да омекне повече.За това се интересувах дали е жило или помпа.
        Fiat 1.4 12V
        Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
        Да си втори значи да си първи сред загубилите.
        Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

        Коментар

        Working...
        X