Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Твърд съединител - причини.........?!?!?!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Хидравличен е обикновено на двигателите, при които има по-голямо притискане от притискателя, т.е. тези, които имат по-голям момент. 1.4 не създава особено голям момент и е с жило.

    Коментар


      #17
      ogi28b написа:
      Хидравличен е обикновено на двигателите, при които има по-голямо притискане от притискателя, т.е. тези, които имат по-голям момент. 1.4 не създава особено голям момент и е с жило.
      A аз като неук защо пунто 1.4 турбо е с жило а заводксо въртящия момент е над 200 НМ????? което е повече от 90 % от произведените бензинови фиати И какво общо има жилото с притискането , като притискането се определя изцяло от пружините на притискателя ?
      Power Under Pressure

      Коментар


        #18
        дали с жило или хидравличен няма нищо общо с мощноста на мотора.това са глупост че по- мощния двигател бил с хидравличен.жило или хидравлика служи за отделяне ,а не за зацепване на съединитела,така че няма нищо общо.има коли по 140-150кс със жило

        Коментар


          #19
          ладата беше с хидравличен май :D имаше казанче и за съединителя доколкото си спомням, а на 1.6 браво/а какъв е ? май само с жило, ама пък гледам че се продава помпа за съединител, аз не съм много запознат специално със съединителите де

          Коментар


            #20
            ГЛедам че се опитвате да си изсмуквате от пръстите разни спорове. Няма нужда. Не съм казал, че за всички коли 100% е така. Но важно е спор да има. За да сте спокойни - на полския ми фиат също беше хидравличен съединителя, а той беше с едва 72-3-4-5 к.с. Беше и с дискови спирачки отзад.

            Коментар


              #21
              ogi28b написа:
              Хидравличен е обикновено на двигателите, при които има по-голямо притискане от притискателя, т.е. тези, които имат по-голям момент. 1.4 не създава особено голям момент и е с жило.
              На Пунто Мк2 1.2 60 к.с. ми е хидравличен.

              Коментар


                #22
                Твърдият съединител е нещо много относително, но обикновено означава, че феродовият диск е износен, а притискателния е вкопан там, дето са опорите на диафрагмата. Понякога смяна само на феродов не решава проблема.Инак за хидравличен и жило, работата е шарена. Който е карал Жигули и се е борил с педала, после всеки съединител му е перце! :D Нищо, че е хидравлика.Имам Мазда 323, с хидравличен съединител - толкова е лек педала, все едно е газта
                Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                Коментар


                  #23
                  Не се ли втвърдява съединителя от ламелите на притискателя? Те по време на употреба с времето си губят еластичността и се втвърдяват, а при някой по-немърлив към колата си направо и се чупят.
                  "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                  Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                  Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                  Коментар


                    #24
                    Не, не се втвърдяват. Чупенето е от умора на материала, появяват се микрошупли, но това е от качеството на стоманата, не от немарливост при експлоатация.Това вкопаване, за което говоря, се вижда, ако разнитиш и разглобиш притискателя.
                    Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                    Коментар


                      #25
                      valentino321 написа:
                      Колеги,някой знае ли на фиатката ми 1.4 12V - 97 година , 59 KW , 80 к.с. какъв е съединителя-хидравличен или с жило.Защото като го смених целия преди време с оригинален Валео(това,че е оригинален е 100%,не коментирам защо съм сигурен,но е така) и пак не стана колкото очаквах мек.Тоест-подобри се,но не е много мек и сега.Ккаво трябва да направя-дали да сменям жило(ако въобще имам такова) или спирачната течност,ако я сменя ще има подобрение(ако е хидравличен).
                      Ти проверяваш ли си спирачната течност ? Колко казанчета имаш за спирачна течност под капака ? Ако е едно то е само за спирачкте. Ако са две - едно за спирачки и едно за съединител. Ако няма казанче за съединитела, значи е със жило. На спиррачкит казанчето изглежда като двойно, защото имаш два спирачни кръга, но си е с една капачка. Да не се заблудиш от това.
                      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                      Коментар


                        #26
                        muns61 написа:
                        Не, не се втвърдяват. Чупенето е от умора на материала, появяват се микрошупли, но това е от качеството на стоманата, не от немарливост при експлоатация.Това вкопаване, за което говоря, се вижда, ако разнитиш и разглобиш притискателя.
                        Имах предвид, че като си немърлив не обръщаш внимание на "сигналите" на съединителя, и допускаш да се счупят, н оси прав. Обаче мен са ме учили в ТУ (по материалознание), че с умората настъпва и влошаване на еластичните свойства на материала (всъщност "умората" е причината да се влошат тези свойства). Затова и се получава това "втвърдяване", след което идва и чупенето.
                        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                        Коментар


                          #27
                          ogi28b написа:
                          ГЛедам че се опитвате да си изсмуквате от пръстите разни спорове. Няма нужда. Не съм казал, че за всички коли 100% е така. Но важно е спор да има. За да сте спокойни - на полския ми фиат също беше хидравличен съединителя, а той беше с едва 72-3-4-5 к.с. Беше и с дискови спирачки отзад.
                          не спорим , но според мене няма нищо общо въртящия момент с хидравлика или жило , просто еното е по скъпо а другото по ефтино , но по новата тенология е хидравлика в лагера
                          Power Under Pressure

                          Коментар


                            #28
                            Айде да уточним, че инженрите и те не се изказват правилно. Говорим за привода, който кара съединитела да отделя. Има два варианта - със жило, и със хидравлична система. Като е с хидравлична пома, може да се направи така, че с много малко усилие върху педала и компактна лостова система на съединитела да го накараш да отдели. Когато е със жило, просто ти трябва по-дълъг лост в единия край на жилиото и по-голям ход на педала за да постигнеш същия ефект. Всичко е въпрос на техническо решение за конкретния автомобил. Ако няма място за хидравлична пома - слагат едно жило и зад педала на съединитела остава място за други екстри. И двата варианта си имат предимства и недостатъци.
                            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                            Коментар


                              #29
                              Dido_Lyubenov написа:
                              valentino321 написа:
                              Колеги,някой знае ли на фиатката ми 1.4 12V - 97 година , 59 KW , 80 к.с. какъв е съединителя-хидравличен или с жило.Защото като го смених целия преди време с оригинален Валео(това,че е оригинален е 100%,не коментирам защо съм сигурен,но е така) и пак не стана колкото очаквах мек.Тоест-подобри се,но не е много мек и сега.Ккаво трябва да направя-дали да сменям жило(ако въобще имам такова) или спирачната течност,ако я сменя ще има подобрение(ако е хидравличен).
                              Ти проверяваш ли си спирачната течност ? Колко казанчета имаш за спирачна течност под капака ? Ако е едно то е само за спирачкте. Ако са две - едно за спирачки и едно за съединител. Ако няма казанче за съединитела, значи е със жило. На спиррачкит казанчето изглежда като двойно, защото имаш два спирачни кръга, но си е с една капачка. Да не се заблудиш от това.
                              Ами ще го разгледам подробно казанчето,иначе е едни и спирачната течност не съм я сменял никога.А възможно ли е да има и жило и помпа съединителя на моята кола.Защото гледам предлагат помпи за колата ми в каталозите.
                              Fiat 1.4 12V
                              Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                              Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                              Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                              Коментар


                                #30
                                Той или е с жило или с хидравлика(помпа) бе колега, ако има неква междинна работа не знам :D но ме съмнява.
                                93' BMW E36 M40B16 - "калпазанин по пътя"
                                00' Fiat Bravo JTD 105 SX "SS.Steel/Trofeo" - Ръмжи и бега! (вече на бащата)
                                * * * * * * * * * * * * * *
                                Стигат ли ти парите, значи не ти стига въображението!!

                                Коментар

                                Working...
                                X