@bravo_stz - aко идваш в неделя ми драсни едно л.с. да си взема и лаптоп, че кабелите ги мъкна с мен ама компа не
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Твърд съединител - причини.........?!?!?!
Collapse
X
-
Нема таково животно - демек кола, на която да е направен привода на съединитела със жило И помпа. Само за спирачките имаш и жило и помпа, като помпата е на педала, а жилото за ръчната. Има различни модификации на един модел автомобил, като разликите са в ДВГ, изпълнение на някои възли по различен начин, и пакета от екстри, с които е снабдена съответнната модификация на дадения модел. За това е нормално, за твоя модел да има няколко варианта на изпълнение на привода за съединитела.valentino321 написа:Ами ще го разгледам подробно казанчето,иначе е едни и спирачната течност не съм я сменял никога.А възможно ли е да има и жило и помпа съединителя на моята кола.Защото гледам предлагат помпи за колата ми в каталозите.Dido_Lyubenov написа:Ти проверяваш ли си спирачната течност ? Колко казанчета имаш за спирачна течност под капака ? Ако е едно то е само за спирачкте. Ако са две - едно за спирачки и едно за съединител. Ако няма казанче за съединитела, значи е със жило. На спиррачкит казанчето изглежда като двойно, защото имаш два спирачни кръга, но си е с една капачка. Да не се заблудиш от това.valentino321 написа:Колеги,някой знае ли на фиатката ми 1.4 12V - 97 година , 59 KW , 80 к.с. какъв е съединителя-хидравличен или с жило.Защото като го смених целия преди време с оригинален Валео(това,че е оригинален е 100%,не коментирам защо съм сигурен,но е така) и пак не стана колкото очаквах мек.Тоест-подобри се,но не е много мек и сега.Ккаво трябва да направя-дали да сменям жило(ако въобще имам такова) или спирачната течност,ако я сменя ще има подобрение(ако е хидравличен).Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Колега,това го дават за моята модификация?Или в сайта на АХМ е сгрешено,незнам какво да мисля?http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=1&show=1Dido_Lyubenov написа:Нема таково животно - демек кола, на която да е направен привода на съединитела със жило И помпа. Само за спирачките имаш и жило и помпа, като помпата е на педала, а жилото за ръчната. Има различни модификации на един модел автомобил, като разликите са в ДВГ, изпълнение на някои възли по различен начин, и пакета от екстри, с които е снабдена съответнната модификация на дадения модел. За това е нормално, за твоя модел да има няколко варианта на изпълнение на привода за съединитела.Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
AXM не е от най-достоверните източници. За тази цел има ePER. Ако пуснеш един VIN, може и да проверя за твоята кола точно какво дават хората от фиат."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
VIN-a го пише отгоре на бомбето на амортесьора,нали?Synthy написа:AXM не е от най-достоверните източници. За тази цел има ePER. Ако пуснеш един VIN, може и да проверя за твоята кола точно какво дават хората от фиат.Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
Вдигаш капака и гледаш колко казанчета има за спирачна течност. И за моята Мареа има два варианта в АХМ. Но е със жило.valentino321 написа:Колега,това го дават за моята модификация?Или в сайта на АХМ е сгрешено,незнам какво да мисля?http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=1&show=1Dido_Lyubenov написа:Нема таково животно - демек кола, на която да е направен привода на съединитела със жило И помпа. Само за спирачките имаш и жило и помпа, като помпата е на педала, а жилото за ръчната. Има различни модификации на един модел автомобил, като разликите са в ДВГ, изпълнение на някои възли по различен начин, и пакета от екстри, с които е снабдена съответнната модификация на дадения модел. За това е нормално, за твоя модел да има няколко варианта на изпълнение на привода за съединитела.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Ааа не познааааSynthy написа:Да, както и в талона, в задния джоб на панталона ти :D
в джоба на якето ми е :D и е : ZFA18200004506360
Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
Според FIAT еPER твоята кола е със жило на съединитела. Има два модела жила, които може да използваш. Ето го линка: http://eper.fiatforum.com/eper/navi?...D=1&GUI_LANG=3Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
http://eper.fiatforum.com/eper/navi?...1&GUI_LANG=3А това защо излиза?Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
Благодаря колеги
като се позатопли може да го сменя Yellow_Flash_Colorz_PDT_20 ,че съединителя е нов,но е незадоволително мек.Амо кога достатъчно ще се затоплиии ...
Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
Абе теб да не те е страх да вдигнеш предния капак ? Казх ти как да разбереш по най-елемнтарния начин. Трябва ли 50 човека да ровят в интернет и да ти обясняват нещо което се вижда като погледнеш под капака ? Снимай го ако трябва и качи една снимка тук, ще ти кажа кое за какво е.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар