Има хубави синтетики 10w50 и 10w60, които според мен ще ти свършат най-много работа.Както Emzo каза...грехота е да се кара с минерално!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Stilo гори 900 гр. масло на 10 000км
Collapse
X
-
Re: Stilo гори 900 гр. масло на 10 000км
Каква е разликата между синтетиката и полу синтетиката в твоя пост?Danchojn написа:1. Винаги пълната синтетика или синтетика е по-добре от полусинтетика и ли минерално. ....A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Re: Stilo гори 900 гр. масло на 10 000км
Маслата са няколко класа.1. Минерално2. Полусинтетика(тук имаме еднобазова, двубазова, трибазова)3. Синтетика4. Пълна синтетикаРазличават се, но не може да се обяснат разликите с едно изречение. Масово се наричат синтетични масла някои от група 3 и те вообще са далече от качествата на пълните синтетики. Различават се по табличните параметри, но пазара ни е залят с такива, които откровенно си заблуждават крайния потребител.BO написа:Каква е разликата между синтетиката и полу синтетиката в твоя пост?Danchojn написа:1. Винаги пълната синтетика или синтетика е по-добре от полусинтетика и ли минерално. ....Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
хайде почнаха се приказки казани от квартали майсториколата като била над 100 000 да се кара с 10-40над 200 000 с 15-40това са пълни глупости, казани от хора които си нямат представа какво означават тези цифримаслото е с вискозитет 5, 10, респективно 15 при отрицателни температури и то само в първите 1-2 минути след запалванеслед това разлика в гъстотата няма
Коментар
-
От ръководството на Стило дават:Selenia K.Synthetic-based oil, grade SAE 5W-40, that passFIAT 9.55535-M2 specification.Дали да опитам с него или тъй като двигателя не е нов и действително има съсипани гумички и т.н. ще стане още по-зле?Или може би Liqui Moly 5w40?Вече тотално се раздвоумих.. търсил съм Selenia във Враца и така и не намерих никъде
А каква е тази спецификация- FIAT 9.55535-M2 specification?Може би ми трябва масло отговарящо точно на тези номерца
и да не е и менте... в богатия избор във Враца
Май човек да си смени маслото си е сериозна и трудна задача
Коментар
-
търсиш масло 5W-40отзад на кутията да пише ACEA A3/B3, друго не гледаш...каквото и да вземеш (естествено ако си сигурен в произхода) няма да сгрешиша дали ще спре да го гори - един господ знае900 мл на 10 000 км е нормално...количеството от минимум до максимум на щеката е около литърjoro87 написа:От ръководството на Стило дават:Selenia K.Synthetic-based oil, grade SAE 5W-40, that passFIAT 9.55535-M2 specification.Дали да опитам с него или тъй като двигателя не е нов и действително има съсипани гумички и т.н. ще стане още по-зле?Или може би Liqui Moly 5w40?Вече тотално се раздвоумих.. търсил съм Selenia във Враца и така и не намерих никъде
А каква е тази спецификация- FIAT 9.55535-M2 specification?Може би ми трябва масло отговарящо точно на тези номерца
и да не е и менте... в богатия избор във Враца
Май човек да си смени маслото си е сериозна и трудна задача
Коментар
-
Ами това например:http://www.rexol.net/масла-elf-evolu...w40-4lКато пише а3/в4 означава ли че става т.е. че препокрива а3/в3 и е още по-добро... и според вас този магазин надежден ли е
Или по-добре това:http://www.rexol.net/масла-mobil-super-3000-5w40-4l
Коментар
-
Re: Stilo гори 900 гр. масло на 10 000км
Не е баш така.Имаш 3 групи, според съставките.Имаш два вида съставки - минерални и синтетични.Мисля, че сам може да направиш трите комбинации и да разбереш, че твърденията са погрешни, или не ги си разбрал от някъде от където си чел.joro87, Най-накрая си отвори книжката да прочетеш какво пише вътре. Там пише нещо и такова използвай, не е много трудно.Сев ти обясни, взимаш масло, което е 5-40 и сипваш, а това, че си намерил Б4 вместо Б3 още по-добре за теб,Също така синтетичните масла (обикновено с по-нисък "зимен" вискозитет) имат синтетични добавки и против изгарянето му. Дефакто едно масло 0в-40 може да не се гори а да речем 15в-40 минералка може да си наливаш заедно с бензина.Общо взето върлува един огромен мит за "тънкото" масло от който скоро няма да се отървем.Danchojn написа:Маслата са няколко класа.1. Минерално2. Полусинтетика(тук имаме еднобазова, двубазова, трибазова)3. Синтетика4. Пълна синтетикаРазличават се, но не може да се обяснат разликите с едно изречение. Масово се наричат синтетични масла някои от група 3 и те вообще са далече от качествата на пълните синтетики. Различават се по табличните параметри, но пазара ни е залят с такива, които откровенно си заблуждават крайния потребител.BO написа:Каква е разликата между синтетиката и полу синтетиката в твоя пост?Danchojn написа:1. Винаги пълната синтетика или синтетика е по-добре от полусинтетика и ли минерално. ....
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Re: Stilo гори 900 гр. масло на 10 000км
Не разбирам, кое не баш така. - Непрекъснато срещам масла от група 3, които се наричат синтетични и това е законно. Слага се определен процент минерална база и пак маслото се нарича синтетично. Ето копирано от документа. o Companies also use their own marketing phrases:BO написа:Не е баш така.Имаш 3 групи, според съставките.Имаш два вида съставки - минерални и синтетични.Мисля, че сам може да направиш трите комбинации и да разбереш, че твърденията са погрешни, или не ги си разбрал от някъде от където си чел.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар