slavy_ivanov написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиата му се разскърца предницата
Collapse
X
-
То е нещо средно между пукане и скърцане.Носачите установих че нямат проблеми.Като въртя волана и държа края на вътрешния кормилен накрайник усещам в него него като стържене и леко потропване като сменям посоката на въртене.Възможно ли е от него да скърца или е нещо вътре в рейката?Забелязах че са ми омаслени болтовете върху рейката където влизат тръбичките.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
-
скърцане
Колеги и аз имам същия проблем.Заради това скърцане смених тампони на стаб. щанга, всички тампони на носачите, амортисьорите, тампоните с лагерите на аморт.,корм. накрайници,биалетките -бе общо взето всичко и скърцане НЕ ИЗЧЕЗНА.Сега още се боря с този проблем.Давайте идеи.Fiat Brava 1.4 12V
Коментар
-
Re: Фиата му се разскърца предницата
На мен тампоните на стабилизиращата щанга са ми за смяна но няма такова скърцане значи е малко вероятно да е от тях , имам и разбита фтулка на единия носач но пак няма такова скърцане. Провери нещо да не опира в някоя от гумите , защото при мен наскоро се чуваше едно триене отзад и се оказа , че едното жило на ръчната трие в гумата след като го вързах с няколко свински опашки далеч от нея това триене исчезнаlithrone написа:Не мисля, че е от тампоните на носачите, нито от карета или шарнири. При мен го има същото скърцане и това което не съм подменял до сега е рейка, тампони на стаб. щангата и тампони на амортисьорите.Скоро ми предстои подмяна поради теч от семерингите и адско чукане отсясно, както и подмяна на тампони на стаб. щанга. Ще видим какво ще излезе, но моите предположения са това: рейка или тампони на амо. или на стаб. щанга.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар