ntodorov написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как мога да си "спъна" колата?
Collapse
X
-
За да дава 10 си го ръчкал доста през тия 5 км.Аз карам сутрин по 4 км които ги изминавам за 35 минути някъде и ми дава разход около 8.5.Освен да си подложиш едно трупче под педала друг лесен вариант няма.Прочети и всички съвети за икономично каране и ги спазвай. Ще има по голям ефект отколкото да пипаш датчици.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
-
Няма спасение с тея бензинки и то особенно на къси разстояния.Аз затова съм се зарекъл никога повече да не приближа до бензинова кола,а камоли да я притежавам.Иначе може да се направят някои промени,чиято съвкупност може да доведе в някои случаи до драстично спадане на разхода на гориво-от личен опит говоря.Най-същественото е да изпили главата като по този начин се увеличи степента на сгъстяване.Да се полират и увеличат малко нейните портове.Да се полира всмукателния и изпускателния колектор. Да се олекоти маховика и да се олекотят и полират противотежестите на коляновия вал за да не дават съпротивление с маслото.Да се увеличи диаметъра на генерацията и се остави само задното гърне.Да се постави спортен филтър.Свещите винаги да са нови и не менте.Да се кара с най-качествено синтетично масло.Гумите да са напомпани до около 2.5-2.6 атмосфери.Спирачната уредба да е в пълна изправност-да няма абсолютно даже и минимално задържане по колелата,защото разхода излита.Да се олекоти възможно най-много самата кола.Още една тъпотия,но е желателно да се сменят всички лагери на колелата с нови.Изпуснах ли нещо
.А сега,ако си манияк сваляй мотора и прави всичките процедури :D и може и на писта да я пуснем след интервенциите
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Дали ако на мястото на температурния дачтик сложиш един резистор с такова съпротивление като на загрял двигател няма да мине номера? Поне няма да ти е на 1500 оборота докато е студена на празен ход. Не знам дали компа няма да се ошашка нещо де. И със степените перката на радиатора как ли ще стои въпроса, те с отделен датчик ли са не знам. Поне при мен като се беше скапал синия датчик освен, че колата беше на около 900 об/мин като я запаля, а сега на 1500, аз друга разлика не видях.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Да, точно за резистор, с който да шунтирам температурният датчик си мислих.Ще има ли полза и колко ще е икономията, обаче...Вече трети ден ги ползвам. Накрая ще вземе да ми хареса с автобусаkrasio_79bs написа:И газова да сложиш....с тия къси разстояния пак ще страдаш от разход. Има един вариант, ама много гаден ми се види.Да ползваш услугите на Бургас бус.
Почти всеки денJoro написа:Ти пък кога ходиш на работа с колата
@itan75 Добро предложение! Но, ако направя тези интервенции, ще ми е все тая колко гори :PСъс сигурност другата ми кола ще е дизел
Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
-
Единствената правилна интервенция е поставянето на газова уредба,било то метан или ПБ. Нека феновете на нафтата,като изказват мнение,че няма да докоснат бензин,да не се оплакват от цената на нафтата! Дано скоро да променят акцизите в ЕС,че да настъпи справедливост: замърсяващо околната среда гориво- висок акциз (нафта- висок акциз, щадящо околната среда гориво ( метан и ПБ - нисък акциз )
Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
И ти си прав но......Много зависи от км. Кога ще се изплати? Ето сметки за моят автомобил.Цени горива в момента - бензин - 2,37лв/ пропан бутан 1,18лв. На месец пътувам 660км. до работа и обратно. Пандата показва към момента 6.0л/100км. От тук следва 6,6х6=39,6л=кажи го 94лв. бензин.Пропан бутан - ще гори според мен литър нагоре. Така че 6,6х7=46,2=55лв приблизително.Разликата е 94-55=39лв. на месец.Цените на ГИ към момента са от 800-1250лв. Да приемем 1000лв. Е 1000/39=25,6 месеца. Толкова време ще чакам, за да видя полза. През това време ще има проблеми със сигурност. Ще сменям по-често свещи и филтри(недай боже нещо да думне). Та не виждам никакъв кяр, ако се кара под 20 000км/година.Поздрави!dudulia написа:Единствената правилна интервенция е поставянето на газова уредба,било то метан или ПБ. Нека феновете на нафтата,като изказват мнение,че няма да докоснат бензин,да не се оплакват от цената на нафтата! Дано скоро да променят акцизите в ЕС,че да настъпи справедливост: замърсяващо околната среда гориво- висок акциз (нафта- висок акциз, щадящо околната среда гориво ( метан и ПБ - нисък акциз )
Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Малко са ти криви сметките с ГИ.За да обърне на газ,трябва автомобила да загрее до определена температура(около 30 С) .Докато загрее до тези градуси спокойно ще си ги минал тези 6-7 километра на бензин.Инвестицията си струва парите ,ако си ползваш автомобила активно и не само на кратки разстояния.Danchojn написа:И ти си прав но......Много зависи от км. Кога ще се изплати? Ето сметки за моят автомобил.Цени горива в момента - бензин - 2,37лв/ пропан бутан 1,18лв. На месец пътувам 660км. до работа и обратно. Пандата показва към момента 6.0л/100км. От тук следва 6,6х6=39,6л=кажи го 94лв. бензин.Пропан бутан - ще гори според мен литър нагоре. Така че 6,6х7=46,2=55лв приблизително.Разликата е 94-55=39лв. на месец.Цените на ГИ към момента са от 800-1250лв. Да приемем 1000лв. Е 1000/39=25,6 месеца. Толкова време ще чакам, за да видя полза. През това време ще има проблеми със сигурност. Ще сменям по-често свещи и филтри(недай боже нещо да думне). Та не виждам никакъв кяр, ако се кара под 20 000км/година.Поздрави!dudulia написа:Единствената правилна интервенция е поставянето на газова уредба,било то метан или ПБ. Нека феновете на нафтата,като изказват мнение,че няма да докоснат бензин,да не се оплакват от цената на нафтата! Дано скоро да променят акцизите в ЕС,че да настъпи справедливост: замърсяващо околната среда гориво- висок акциз (нафта- висок акциз, щадящо околната среда гориво ( метан и ПБ - нисък акциз )
Коментар
-
Напълно.Не съм чувал за ГИ който да не обръща на температура.За да мине на газ трябва да загрее до определена температура.Това при студен двигател.След като веднъж е загрял обръща след зададен интервал от време(10-15 секунди).wwalker написа:Ти сериозно ли?krasio_79bs написа:Малко са ти криви сметките с ГИ.За да обърне на газ,трябва автомобила да загрее до определена температура(около 30 С) .Докато загрее до тези градуси спокойно ще си ги минал тези 6-7 километра на бензин.
Коментар
-
Подрепям.Аз точно за това цяла зима си карах САМО на бензин, въпреки че имам ГИ.Всеки ден имам 10 км в едната посока, и 10 в другата. Така или иначе половината ги минава на бензин, а на газ разхода ми скача на 12/100 градско и нагоре, така че реших че 8/100 бензин е по-добреwwalker написа:Ти сериозно ли?krasio_79bs написа:Малко са ти криви сметките с ГИ.За да обърне на газ,трябва автомобила да загрее до определена температура(около 30 С) .Докато загрее до тези градуси спокойно ще си ги минал тези 6-7 километра на бензин.
А за ХГТ-то изключително много зависи КАК се кара. При спокойно каране, 10 км от къщи до офиса, от които 3 км извънградско и 8 светофара, същия път и на обратно - харчи около 8/100. При "ръчкане" обаче стига и до 15-16/100
Коментар
-
Така е да, това го бях пропуснал. Месеците за изплащане спокойно могат да станат х2. Благодаря за допълването, не е маловажно, но и без него аз бих се отказал от подобна инвестиция. Да не говорим за неудобствата от такава система....Поздрави!krasio_79bs написа:Малко са ти криви сметките с ГИ.За да обърне на газ,трябва автомобила да загрее до определена температура(около 30 С) .Докато загрее до тези градуси спокойно ще си ги минал тези 6-7 километра на бензин.Инвестицията си струва парите ,ако си ползваш автомобила активно и не само на кратки разстояния.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse





Коментар