Колата е Типо 1.4 карбуратор.Преди 4-5 месеца смених ремъка на генератора,защото свиреше,когато пусна фаровете или парното ... Ремъкът,който сложих е Дайко.Но пак почна да свири.Отново,когато пусна фаровете и парното.Свири,когато карам на 1ва или 2ра скорост (Чат-пат и на 3-та) в диапазона 1000-3000 оборота.Възможно ли е да има проблем с генератора ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с ремъка на генератора - Типо 1.4
Collapse
X
-
Проблем с ремъка на генератора - Типо 1.4
Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic
+ Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift.
- Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!Етикети: –
-
Re: Проблем с ремъка на генератора - Типо 1.4
Ми ремъка си е натегнат бая.Гледах и ролките да не са разхлабени,но и те са си наред ...bobizdr написа:Колега , натегни си още малко ремъка.И аз го имах този проблем,поради това ,че предпазната кора отдолу я няма и като се навлажни ремъка свири.При леко натягане се оправи.
Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic
+ Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift.
- Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
-
ами ако затяга алтернатора и ремъка приплъзва през него? вземаш една пръскалска с вода и пръсваш там и ако млъкне значи вероятно е така. в противен случай натягаш ремъка още, щото това бая натегнат не е мерна единица
и не ми вдъхва доверие. дори започни от това.
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Все си мисля,че е натегнат добре,но като се постопли ще го натегна още.Това с водата не го знаех,ще го пробвам ...pakumba написа:ами ако затяга алтернатора и ремъка приплъзва през него? вземаш една пръскалска с вода и пръсваш там и ако млъкне значи вероятно е така. в противен случай натягаш ремъка още, щото това бая натегнат не е мерна единица
и не ми вдъхва доверие. дори започни от това.
В интерес на истината преди 2 седмици се чуваше подобно свирене от водната помпа,но после спря и пак почна от ремъка.kiro_of_the_day написа:Сигурен ли се че е ремъка?При мене свиреше лагера на водната помпа.
Стария си го запазих,но е много напукан и ми се струва,че е прекалено твърд.Малко преди смяната,свиренето беше придружено с една гадна миризма от ремъка,та мисля да не го ползвам.Държа си го в багажника,ако нещо на пътя стане да си имам резервен.Все пак е 10 лв. този ремък и то скъпия ...tipo33 написа:Здравей колега,и при мен свиреше и го смених,но пак свиреше,та си върнах стария и го натегнах една идея повече,като му почистих работните повърхнини с шкурка 120,преди това.Сега нямам грижи.
Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic
+ Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift.
- Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
-
Разгледай височината на пистите на ремъка, надявам се че е пистов. И я сравни със стария си ремък или с някой друг който е работил добре. Възможно е височината на пистите да е по-малка и от там ремъкът да зацепва на по-малка площ. Сравни ги с дълбочината на каналите на ролките на които се монтира.Bravo 1.6 / 16
Коментар
-
Един съвет от електричар- разтвори парче колофон (служи като флюс за запояване с поялник и цигуларите си мажат с него струните) в спирт и намажи отвътре ремъка.Получава се много добро сцепление .Ако свиренето спре,значи ремъка е хлабав и приплъзва. Другото, което задължително трябва да провериш, е при свален от динамото ремък дали се върти леко ротора-може да ти е заминал лагер.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар