Та както се подразбира от заглавието проблема е следния.На празен ход колата почва да загрява и то много ! Нещо не ме кефи тая работа.Може ли да е от термостата ?
Също така,когато загрява на празен ход перката не съм забелязал да включи,а когато например карам по черен път на първа ксорост и колата почне да загрява,перката моментално на 93-94 градуса си включва !
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колата загрява на празен ход - Фиат типо 1.4 Карбуратор.
Collapse
X
-
Колата загрява на празен ход - Фиат типо 1.4 Карбуратор.
Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic
+ Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift.
- Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!Етикети: –
-
Re: Колата загрява на празен ход - Фиат типо 1.4 Карбуратор.
Най-вероятно е термостат.Сега,термостата и датчика за перката са две различни работи:термостата дава възможност в малкия кръг течността да загрее и при определена температур отваря и пуска и големия кръг през радиатора.А датчика е за отчитане на температурата на охлаждащата течност и е на радиатора.Той дава инфо за висока температура в него и включване на перката.Извинявай,ако знаеш тези неща,но разсъждавам на глас.Някак си не ми се връзват двете ти оплаквания-на 1-ва би трябвало да ти грее повече,отколкото на празен ход.Всъщност до колко загрява и за колко време?Princo написа:Та както се подразбира от заглавието проблема е следния.На празен ход колата почва да загрява и то много ! Нещо не ме кефи тая работа.Може ли да е от термостата ?
Също така,когато загрява на празен ход перката не съм забелязал да включи,а когато например карам по черен път на първа ксорост и колата почне да загрява,перката моментално на 93-94 градуса си включва !1.Безплатният секс развращава,платеният-озлобява.
Коментар
-
Загравя почти до червено,кажи - речи 100 градуса някъде.Но има и нещо друго важно,което забравих да спомена.Първо,че колата е на ГАЗ и второ,че на празен ход оборотите падат до към 600-700.Дали от това,че оборотите падат до толкова малко и двигателя почва да загрява ?Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic
+ Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift.
- Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
-
Колегата Киро оф дъ дей ме пита за нивото.И му отговорих,но го гледах миналата седмица.Тази вечер го погледнах и беше под минимума ! След като долях,засега не е загряла.
Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic
+ Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift.
- Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
-
Дет се вика... Питай патилите.Princo написа:Колегата Киро оф дъ дей ме пита за нивото.И му отговорих,но го гледах миналата седмица.Тази вечер го погледнах и беше под минимума ! След като долях,засега не е загряла.
VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Колега,смятам,че няма как да стане това.Системата за охлаждане трябва да бъде затворена,а клапана против прегряване се отваря само при много висока температура.На моята кола дълго време не можехме да разберем защо губи антифриз,а маркучите са сухи.Оказаха се прогнили тапи на блока.Смениха ги и вече 4 мес.нивото е едно и също.Не че нямам навик,като преди да потегля,да огледам под двигателя,за видими течове и поне 2-3 седмично-проверка на ниво на масло и антифриз.strajaro написа:водата се губи през изпарителя1.Безплатният секс развращава,платеният-озлобява.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар