Nikolow написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Да опознаем Фиат Мултипла
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Въобще не е сериозна. Ако си обслужиш автомобила с добри неща и да смениш всички "коснумативи", това е нормалната цена.Нещо различно, което е сменено извънредно към тази цена, то това е едно каре, воден радиатор, десен носач и биалетка, бединкс (общо около 433лв са частите). Всичко останало е обслужване, за да тръгне колата на пътя така, както аз искам да бъде.А и цифрата в подписа си е съвсем добра. Там за сега всичко е наред.
До този момент всички разходи за Мултиплата възлизат на точно 7.179,53лв. В тази цена влиза и застраховката. Демек като я купиш, регистрираш, застраховаш, обслужиш, за да я пуснеш напътя, това ми е цената на колата към днешна дата.
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
-
То още от първата версия се поддържаше. Аз тогава го пробвах и не ставаше. Точно с 1.2 не съм го пробвал, но не ми се вярва да стане чудо.Nikolow написа:Гледам Multiecuscan 1.2 поддържа метановия комп Метатрон 5D0 .Някой пробвал ли е тази версия?A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Естествено.Между другото съм се опитвал да се вържа към метана с 3 различни диагностики и с 3-те не става.Толкова е упорито, че чак ми хареса. :DNikolow написа:С лицензирaнa версия ли пробвa?A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
С 4 вида кабели и с една диагностика, която си е за тази работа. На ’кабелите" много вяра нямам. :D По спомен и ти беше с Евро-3 двигател - 182B6.000,Може ли да измериш точно колко ти е дълга пръчката за нивото на маслото - от опората горе до най-долната й част?Nikolow написа:И с двата вида кабели ?A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
По въпроса за щеката , 565мм от щеката влизат в тръбичката , мерени с рулетка а не шублер.Има добра новина за софиянци , колегата kik73bg ползва услугите на сервиз който успешно се свързва с метановия комп и като цяло е много доволен от сервиза.Да не става реклама , драскайте ЛС на kik73bg или на мен.FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001
Коментар
-
Не става въпрос за реклама. Сервиза е "Лисан сервиз" и собственика е член на СФФБ и си има платен раздел в сервизния форум,така че ракламата си я има.Nikolow написа:По въпроса за щеката , 565мм от щеката влизат в тръбичката , мерени с рулетка а не шублер.Има добра новина за софиянци , колегата kik73bg ползва услугите на сервиз който успешно се свързва с метановия комп и като цяло е много доволен от сервиза.Да не става реклама , драскайте ЛС на kik73bg или на мен.MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
"Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12
Коментар
-
u_bo -
Благодаря.Nikolow написа:По въпроса за щеката , 565мм от щеката влизат в тръбичката , мерени с рулетка а не шублер.....До колкото знам разполага с АТС 900.Сега остава да разберем дали на kik73bg метана му е 5D0, 6A0 или 6D0. Не, че има значение де...u_bo написа:е с какво се свързва?A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Разхода се вдига с 1кг ако средната скорост спадне от 21км/ч на 19км/ч. Доказано 3 пъти.Големите разходи започват като свалиш скоростта под 18км/ч.На 14км/ч вече стават неблагоприятни.За щастие или не под 14км/ч нямаме зареждане, за да имам наблюдение.Или по-просто казано разхода на метанките варира от 4.5кг/100км до 10.5кг/100км. Всичко е доста относително.
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Мисля че беше 5D0,no ne sym na 100% сигурен.BO написа:Сега остава да разберем дали на kik73bg метана му е 5D0, 6A0 или 6D0. Не, че има значение де...MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
"Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12
Коментар
-
колеги прочетох всички коментари за метанките и тъй като никога не съм се занимавал с ремонти (до сега)шапка ви свалям за информираноста ви и компетнтноста.Аз смея да заява че съм един от първита собственици на "грозното жабе" карам мултипла от 2000г.първата втората и третата ми бяха дизеларки .карах ги по 120-130000км и ги продавах.е нема такава готина кола и здрава.освен масло филтри и накладки,нищо друго не съм правил по тях.ААА.. и адин два пъти носачи.това е.От 2007г съм с метанки .смених 3 броя на по 280-300000км.Пак само масла и филтри.абе направо бяха бетон.ИИИИ.....хоп последната която купих от Пловдив с.труд преди година и половина вървейки идеално харчейки 5кг на сто,изведнъж започна да дава гаден проблем.Започва да работи при позагрял (50-60)градуса,предполагам ,че моята е само с лампа.(2000г) на 2-3 цилиндъра и няма тяга сякаш не и достига метан.Добре ама само изключвам контакта и паля на ново и колата заработва като котарак
ако не спирам някъде в този момент мога да мина и 300км без да се появи това прекъсване.Но ако спра да изпуша една цигара паля тръгвам и след 200м ситен кец
.Смених; кабели;свещи;бубина;стъпков мотор;дроселова клапа.;Един майстор ми отвори редуктора и го почисти идеално(той си беше чист де);махнах филтерчето дето е като от картон пресован;почистих дюзите на ултра звук и още нещо си.Ами нищо не се подобри.записах час в ауто италиа сервиз казаха че колата е ток!!!!!!!!!.Ток-ток ама не.пак така прави.вече не знам каво да правя.един колега от форума ми писа да чистя масите по купето.И това направих и пак нищо.имам чувството че компа се е бъгнал и като загася колата се рестартира ама а де на тестовете няма грешки. нали компа е един и за метан и бензин? защото аз втори не виждам в коша на мотора.Колеги дайте съвети какво да права че без жабока съм с вързани ръце.При кой да ходя за диагностика на метана защото не ви казах че на бензин е като котарак(никакви ядове).ПОМАГАЙТЕ че се побърках.
стария глиган
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар