Nikolow написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Да опознаем Фиат Мултипла
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Какви са джантите-алуминиеви или метални.Аз искам да си сменя алуминиевите за такива с ЕТ 31,5,че моите са с 40.MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
"Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12
-
u_bo
- и аз си мисля че е от друг модел ... метанките като по-тежки сигурно са с по-големи пружини.- да - още търся джанти.Nikolow написа:Значи или подкалника е от друг модел или не е захванат правилно.Търсиш ли още джанти от мултипла?
Коментар
-
Метални или алуминиеви търсиш?u_bo написа:- и аз си мисля че е от друг модел ... метанките като по-тежки сигурно са с по-големи пружини.- да - още търся джанти.Nikolow написа:Значи или подкалника е от друг модел или не е захванат правилно.Търсиш ли още джанти от мултипла?MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
"Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12
Коментар
-
u_bo -
u_bo
Някой открил ли е начин да се запали Мултипла Бипауър директно на метан?Например ако- е свършил бензина или - е повредена бенз. помпа.
Коментар
-
И мен ме интересува тоз момент, като новоженен за голям хладилник ( :D с тоя бял цвят дето я взех е като бяла техника)Между другото едно питане към колегите които са с метан: Ръмжи ли като я настъпите?При мен има едно ясно "Р-р-р-р-р" все едно американска кола от някой филм. Закарах я при майстор на ауспуси вика "Невиждам проблем отдолу, явно така си ръмжи"Наистина ли са шумни или на мен ми се струва?MULTIPLA 286.77D.3.0
Коментар
-
Младежи помогнете да намеря един декоративен капак за поленовия филтър на Мултипла, няма такова нещо никъде, намирам само една да се продава на части в Шумен ама продавача явно хич не му се продава.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Да споделя колко харчи метанката.Без климатик при превземане на магистралата със 102км/ч средна скорост = 4.8кг/100кмС климатик пак със същия начин на шофиране (средната скорост на магистралата отново я заковах на 102км/ч
) разхода излезна 5.8кг/100кмОбщ среден разход с 55% от времето на климатик = 5,28кг/100км - Маршрут: София->Созопол->Софияп.п. 38км не достигнаха на метана, за да изкарам само с едно зареждане по маршрута, който написах. Със сигурност ако си без климатик, метанките ще могат да отидат и да се върнат от София до морето и обратно само с едно зареждане.Или демек с едно зареждане може да се мине приблизително 500км. Проверено.
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Аз, извинявам се, че се намесвам в разговора, метан не съм карал никога, но, Откога морето ни е на 500 км. отиване и връщане от София?Или аз не съм разбрал нещо?BO написа:Да споделя колко харчи метанката.Със сигурност ако си без климатик, метанките ще могат да отидат и да се върнат от София до морето и обратно само с едно зареждане.Или демек с едно зареждане може да се мине приблизително 500км. Проверено.
Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Коментар
-
Звънни на Николов в Драгичево.Там имаше поне две разглобени(ако е от стария фейс).Има една в Горубляне някъде от лявата страна беше ,но не мога да се сетя дали след автокъщите или след караулката.Има една в Орландовци срещу Полмо сервиза. Щракни http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgiS_BANKOV написа:Младежи помогнете да намеря един декоративен капак за поленовия филтър на Мултипла, няма такова нещо никъде, намирам само една да се продава на части в Шумен ама продавача явно хич не му се продава.MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
"Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12
Коментар
-
Явно не си разбрал нещо.Написал съм колко е максималния пробег с едно зареждане на тия автомобили.Демек отиваш и се връщаш само с едно зареждане в Бургас, примерно.lhristov написа:Аз, извинявам се, че се намесвам в разговора, метан не съм карал никога, но, Откога морето ни е на 500 км. отиване и връщане от София?Или аз не съм разбрал нещо?BO написа:Да споделя колко харчи метанката.Със сигурност ако си без климатик, метанките ще могат да отидат и да се върнат от София до морето и обратно само с едно зареждане.Или демек с едно зареждане може да се мине приблизително 500км. Проверено.
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
u_bo
Според мен ГРЕШИШ, защото От София --> магистралата се спуска, аКъм София <-- магистралата се изкачва и голямата разлика /над 20%/ е главно от наклона, а не от климатика.BO написа:Да споделя колко харчи метанката.Без климатик при превземане на магистралата със 102км/ч средна скорост = 4.8кг/100кмС климатик пак със същия начин на шофиране (средната скорост на магистралата отново я заковах на 102км/ч
) разхода излезна 5.8кг/100кмОбщ среден разход с 55% от времето на климатик = 5,28кг/100км - Маршрут: София->Созопол->Софияп.п. 38км не достигнаха на метана, за да изкарам само с едно зареждане по маршрута, който написах. Със сигурност ако си без климатик, метанките ще могат да отидат и да се върнат от София до морето и обратно само с едно зареждане.Или демек с едно зареждане може да се мине приблизително 500км. Проверено. 
Коментар
-
u_bo
Тук има характеристики на инжекторите на БОШ.Има и модела който е за Мултипла - за метана. - 0280150842 -http://www.usrallyteam.com/content/products/injector/Bosch_Injector_data.xlsако се загледа, излиза че повечето инжектори са с еднакви характеристики и са ? взимнозаменяеми?Иначе точно тези 0280150842 и подобните им ги ползват и за ’дигане на конете’ при което се запазвала добрата работа на Пх и в режимите на малко натоварване. Затова и държат високи цени - около 150 - 250 Евро за комплект.
Коментар
-
Убеден съм, че повишаването на разхода е от климатика, а не от грандиозното изкачване от 550 метра на 400 километра.Ако беше така мислиш ли, че изкачването от София до Копитото (над 800 метра разлика при по-неблагоприятни условия за работа на двигателя) ще ти изразходва 4 кила гориво за 20 километра пробег?Аз мога да ти кажа, че това изкачване обърнато в разход на гориво за 400-те километра отнема около 0.2кг/100км.Демек останалите 0.8кг/100 километра си идват изцяло от климатика. Така бих приел твоя коментар, ако трябва да съм по-прецизен.u_bo написа:Според мен ГРЕШИШ, защото От София --> магистралата се спуска, аКъм София <-- магистралата се изкачва и голямата разлика /над 20%/ е главно от наклона, а не от климатика.BO написа:Да споделя колко харчи метанката.Без климатик при превземане на магистралата със 102км/ч средна скорост = 4.8кг/100кмС климатик пак със същия начин на шофиране (средната скорост на магистралата отново я заковах на 102км/ч
) разхода излезна 5.8кг/100кмОбщ среден разход с 55% от времето на климатик = 5,28кг/100км - Маршрут: София->Созопол->Софияп.п. 38км не достигнаха на метана, за да изкарам само с едно зареждане по маршрута, който написах. Със сигурност ако си без климатик, метанките ще могат да отидат и да се върнат от София до морето и обратно само с едно зареждане.Или демек с едно зареждане може да се мине приблизително 500км. Проверено. 
Имам и друга статистика - просто ако карам без клима разхода си е около 4.5/100. Ако карам с клима, то под 5.2 никога не съм виждал.
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар