Здравейте, купих си наскоро темпра 1,6ми с катализатор, та имам доста въпроси. ще бъда благодарен ако получа отговор на повечето:1. имам някакво странно стържене, обикновено като превключа от 3 на 2 скорост. като съм на скорост/която и да е/ и натисна лоста леко на дясно или на ляво отново се чува. все едно лостовата система се допира до нещо въртящо се, но нямам идея какво може да е. подозирам да не би да се допира до двуцевката на гърнето. в тази връзка питах за ремонтния комплект за лостовата система има и някви лагерчета в него, те закъде са и мога ли сам да се справя с подмяната на фтулките на скоростните лостчета?2. възможно ли е при тръгване, особенно по-рязко да ми "притрепера" предницата от тампони на стабилизиращата щанга? бившия собственик така ми го обясни ама нещо не ми се вярва3. нещо не ми бачка моно инжекцията. не отваря, за да впръска бензин. има един куплунг, който влиза в нея. не съм мерил все още дали дава някакви сигнали. замислил съм да сменя направо цялата моно инжекция с карбуратор- ще паснат ли на колекторите дупките на карбуратора ако е от същата темпра 1,6, но не инжекция , а карб? и колко струва един такъв при италиано напраимер?и въобще идеално ли ще пасне или ще трябва да си играя да преправям жила ала-балаами засега е това, ако някой ми каже и колко ще ми струва прехвърлянето в кат ще е идеално. колата е с новите номера. благодаря на всички и лека!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Няколко въпроса във връзка с новата ми темпра
Collapse
X
-
Orcinus
Re: Нвколко въпроса във връзка с новата ми темра
Прехвърлянето в КАТ ще ти излезе около 30 лв., след като номерата са ти нови. Ще сменяш само талон, за да стане на твое име. Преди това обаче трябва да си я прехвърлиш на твое име пред нотаруис. Таксата там е 18 лв., които се плащат за самата услуга на нотариуса. Плащаш обаче и процент от застрахователната стойност на колата, а застрахователна стойност трябва да ти я издадат в съответната компания. Аз като прехвърлях моята стария и собственик уред без пари колата да се пише, че струва 300 лв. в една компания. Процентът, начислен върху тази сума, беше незначителен. Вече не става номера от преди години да кажеш, че сте се разбрали за 200 лв. да купиш колата, трябва независима оценка.А, и още нещо, преди да отидеш в КАТ трябва колата да бъде отчислена пред съответната данъчна служба в София и да бъде зачислена на твое име. Та от данъчното ще ти дадат бележка, с която отиваш в КАТ. Аз например трябваше да си сменям личната карта, тъй като по документи съм от Кюстендил, но живея и работя в Благоевград, плюс това и колата е с благоевградски номер. Та ако исках да си запазя номера трябваше да си сменя местожителството, така да се каже, с благоевградско. Иначе трябваше колата да я карам в Кюстендил и да сложа кюстендилски номера. И сетете се после полицаите в Благоевград какво щяха да ме правят като ми мернат номер, започващ с "КН".pakumba написа:ами засега е това, ако някой ми каже и колко ще ми струва прехвърлянето в кат ще е идеално. колата е с новите номера. благодаря на всички и лека!
-
ами и аз съм по същия начин. живея в сф обаче не съм си сменил жителството и за да запазя номера трябва да си сменя личната карта. за това няма проблем ама сигурен ли че трябва 1 да я зачисля в данъчното на мое име? нотариуса /вече имам договор за покупко продажба/ ми каза че срока за данъ4ните е 2 месеца а за кат 10 работни дни или 2 седмици демек. та това ме навежда на мисълта, че просто трябва да ида сега в кат да я прехвърля на мое име по талон и после мога да ида в данъчните. иначе стаа мноо кофти и супер тъпо срока в данъчното да е 2 месеца, а в кат 10 дена и да трябва първо в данъчните да я прехвърля? не бих се учудил деLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Re: Нвколко въпроса във връзка с новата ми темра
Аз съм с карбуратор,съответно с газова уредба.Управлението на карбуратора е с две жила-смукач и газ.Съответно и въздушния филтър е специфичен като куплиране.Карбуратора ми е "вебер 32/34 тлде 23". Относно притреперването виж дали съединитела е добре регулиран.pakumba написа:2. възможно ли е при тръгване, особенно по-рязко да ми "притрепера" предницата от тампони на стабилизиращата щанга? бившия собственик така ми го обясни ама нещо не ми се вярва3. нещо не ми бачка моно инжекцията. не отваря, за да впръска бензин. има един куплунг, който влиза в нея. не съм мерил все още дали дава някакви сигнали. замислил съм да сменя направо цялата моно инжекция с карбуратор- ще паснат ли на колекторите дупките на карбуратора ако е от същата темпра 1,6, но не инжекция , а карб? и колко струва един такъв при италиано напраимер?и въобще идеално ли ще пасне или ще трябва да си играя да преправям жила ала-балаТемпра 1.6-карб.-бързина на разумна цена.
Коментар
-
Re: Нвколко въпроса във връзка с новата ми темра
треперенето го оправих-тампон на двигател 25 камъка струваше. като си с карбуратор я кажи как ти върви колата, мяота ли не върви или просто аз понеже слизам от крома 2.0 и ми се струва, че не върви? по витиня на баирите онзи ден 2 човека и празна чак 3 трябваше да вкарвам много зле върви, дали ще си е така или моите настройки не са наред?с колко качваш витиня и налага ли ти се да сменяш 5-тата предавка?alex12 написа:Аз съм с карбуратор,съответно с газова уредба.Управлението на карбуратора е с две жила-смукач и газ.Съответно и въздушния филтър е специфичен като куплиране.Карбуратора ми е "вебер 32/34 тлде 23". Относно притреперването виж дали съединитела е добре регулиран.pakumba написа:2. възможно ли е при тръгване, особенно по-рязко да ми "притрепера" предницата от тампони на стабилизиращата щанга? бившия собственик така ми го обясни ама нещо не ми се вярва3. нещо не ми бачка моно инжекцията. не отваря, за да впръска бензин. има един куплунг, който влиза в нея. не съм мерил все още дали дава някакви сигнали. замислил съм да сменя направо цялата моно инжекция с карбуратор- ще паснат ли на колекторите дупките на карбуратора ако е от същата темпра 1,6, но не инжекция , а карб? и колко струва един такъв при италиано напраимер?и въобще идеално ли ще пасне или ще трябва да си играя да преправям жила ала-балаLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Върви перфектно и на бензин и на газ.Пробвал съм я доста натоварена при включване в движението на път който е с предимство -просто набира без проблем.Извън София по-малко карам.Според мен всеки карбуратор си е настроен за двигателя.Самите жигльори са с друго сечение.Не знам при Италианеца дали има карбуратори?Темпра 1.6-карб.-бързина на разумна цена.
Коментар
-
като гледам и съединител ще се наложи да сменям, защото си е пътник. кажете в софия къде са най-добрите цени, пратих на хит ко лс, но искам да се информирам и тук как са по магазините. къде да търся най-добрите цени? не искам саш или някви такива супер марки, търся най-ниската цена.мерси предварително надявам се на бързи отговори та да знам какво да правя утреLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
в евро 07 е тънко макар че е със съмнително качествоpakumba написа:като гледам и съединител ще се наложи да сменям, защото си е пътник. кажете в софия къде са най-добрите цени, пратих на хит ко лс, но искам да се информирам и тук как са по магазините. къде да търся най-добрите цени? не искам саш или някви такива супер марки, търся най-ниската цена.мерси предварително надявам се на бързи отговори та да знам какво да правя утреTEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар