отново ще ви занимавам с моя съединител. след като има няма 2-3 000 км го смених с чисто нов комплект-лагер и 2 диска. съединителя ми си го регулирам уж от гайката, но както казах в някоя тема вече просто се променя дължината на хода на педала обаче си отделя на едно и също място- винаги прекалено горе и вече почна да се усеща, че приплъзва на високи обороти. някой има ли идея защо може да ги прави тези глупости? купен е от магазина на стамболийски, има си гаранция обаче не мога нищо да искам от когото и да е като не е установена причината. моля за някакви идеи
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Няколко въпроса във връзка с новата ми темпра
Collapse
X
-
Като ми обясняваш проблема, все ме човърка мисълта ,че нещо по жилото не е регулирано.Като го пипаш има ли свобода на движение?Гледам, че има някакви пластмасови подложчици при шпилката за регулиране и всичко е доста хлабаво когато не е натиснат съединитела.Ако някъде задържа, не може да отпусне до край съединитела и той "заминава" бързо.pakumba написа:отново ще ви занимавам с моя съединител. след като има няма 2-3 000 км го смених с чисто нов комплект-лагер и 2 диска. съединителя ми си го регулирам уж от гайката, но както казах в някоя тема вече просто се променя дължината на хода на педала обаче си отделя на едно и също място- винаги прекалено горе и вече почна да се усеща, че приплъзва на високи обороти. някой има ли идея защо може да ги прави тези глупости? купен е от магазина на стамболийски, има си гаранция обаче не мога нищо да искам от когото и да е като не е установена причината. моля за някакви идеиТемпра 1.6-карб.-бързина на разумна цена.
Коментар
-
Абе и аз стигнах до този извод, също забелязах, че на шпилката, преди вилката, където свършва кожуха на жилото има някакви подложки, подозирам, че те не позволяват на вилката да отиде максимално напред (да се зацепи добре съединителя). Иначе педала се движи нормално, не затяга никъде, но нормално ли е вилката да не мога да я помръдна на ръка въобще? Ти за познат ли си тази вилка може ли да затяга по някакъв начин въптре в кутията и така да ограничава зацепването?alex12 написа:Като ми обясняваш проблема, все ме човърка мисълта ,че нещо по жилото не е регулирано.Като го пипаш има ли свобода на движение?Гледам, че има някакви пластмасови подложчици при шпилката за регулиране и всичко е доста хлабаво когато не е натиснат съединитела.Ако някъде задържа, не може да отпусне до край съединитела и той "заминава" бързо.pakumba написа:отново ще ви занимавам с моя съединител. след като има няма 2-3 000 км го смених с чисто нов комплект-лагер и 2 диска. съединителя ми си го регулирам уж от гайката, но както казах в някоя тема вече просто се променя дължината на хода на педала обаче си отделя на едно и също място- винаги прекалено горе и вече почна да се усеща, че приплъзва на високи обороти. някой има ли идея защо може да ги прави тези глупости? купен е от магазина на стамболийски, има си гаранция обаче не мога нищо да искам от когото и да е като не е установена причината. моля за някакви идеиLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
допреди малко се занимавах с него и установих, че проблема е отвътре
когато отпусна съединителя, дори махнах въобще жилото разкачих за да е свободна вилката. обаче след като е уж докрай отпусната вилката мога на ръка да я дръпна още 2-3 см напред /към радиатора/. но си се движи на ръка, няма никакво съпротивление от пружините. жилото не я е ограничавало по никакъв начин. не знам дали е нормално това обаче дори и да я дръпна още на ръка няма ефект върху съединителя, вижда се от отвора за охлаждане отгоре, че не се прилепват повече дисковете. как го обясних мани мани.
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Сега говорих с един познат и той ми каза ,че такъв проблем е имал когато съединитела е монтиран накриво и не е центрован добре.Симптом е ,че буксува понеще не контактува по цялата повърхност все едно е износен.Лошото е че трябва да се разглобява отново.pakumba написа:допреди малко се занимавах с него и установих, че проблема е отвътре
когато отпусна съединителя, дори махнах въобще жилото разкачих за да е свободна вилката. обаче след като е уж докрай отпусната вилката мога на ръка да я дръпна още 2-3 см напред /към радиатора/. но си се движи на ръка, няма никакво съпротивление от пружините. жилото не я е ограничавало по никакъв начин. не знам дали е нормално това обаче дори и да я дръпна още на ръка няма ефект върху съединителя, вижда се от отвора за охлаждане отгоре, че не се прилепват повече дисковете. как го обясних мани мани.Темпра 1.6-карб.-бързина на разумна цена.
Коментар
-
ами то няма как да се монтира на криво бе колега той си влиза на вала и няма мърдане общо взето поне на уното е така, сам си го сменях и съм запознат с процедуратаalex12 написа:Сега говорих с един познат и той ми каза ,че такъв проблем е имал когато съединитела е монтиран накриво и не е центрован добре.Симптом е ,че буксува понеще не контактува по цялата повърхност все едно е износен.Лошото е че трябва да се разглобява отново.pakumba написа:допреди малко се занимавах с него и установих, че проблема е отвътре
когато отпусна съединителя, дори махнах въобще жилото разкачих за да е свободна вилката. обаче след като е уж докрай отпусната вилката мога на ръка да я дръпна още 2-3 см напред /към радиатора/. но си се движи на ръка, няма никакво съпротивление от пружините. жилото не я е ограничавало по никакъв начин. не знам дали е нормално това обаче дори и да я дръпна още на ръка няма ефект върху съединителя, вижда се от отвора за охлаждане отгоре, че не се прилепват повече дисковете. как го обясних мани мани.TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Това ,което писах се е случило с един голф.Гледах схемите на съединитела в едно ръководство и там дават използването на центроващ дорник.Явно е обаче , че ламелите на съединитела при пакумба не притискат добре.То и няма много варианти за този проблем.При всички положения ще трябва да се отваря!
Темпра 1.6-карб.-бързина на разумна цена.
Коментар
-
сигурно е това-накриво монтиран съединител. този педераст монтьора /да гледа цветята откъм корените и бял камък сянка да му пази дано/ се мъчи с тези 12 болтчета 1 час, но не е използвал нищо освен тресчотка. как точно изглежда този дорник, имате ли схема или ръководство за монтаж нещо такова? определно и аз започвам да стигам до извода с кривия монтаж, понеже там предполагам и половин милиметър играе роля.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
прати на alexd4@abv.bg ако можеш. мерси за помощта адаш!Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
няма нужда от някъв супер спец инструмент аз използвах за дорник нещо като точилка да го центровам после със оста на скоростите се центрова окончателно , то ако не е центровано не можеш да монтираш скоростите защото няма никакви луфтове всичко влиза плътно така че аз залагам или на кофти центровка или на кофти части но все пак не мога да бъда сигурен на 100%TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар