Здравей отновоОтносно 1.) Според мен е изгоряла помпата 1000%, сваляш задните седалки(по точно вдигаш) и има едно капаче под кората дето е в багажника, значи там има 4 винчета, развиваш ги и виждаш капака на резервоара(или по точно там дето трябва да развиеш за да изкараш помпата). След като развиеш онази пуста пластмасова огромна гайка дето държи всичките далавери в резервоара(на мен ми отне 2 дена, като накрая си измайсторих ключ, от една дебела ламарина с помоща на флекс, като преди това си взех шаблон с картон). С почукване при мен не стана, аве без такъв ключ си е голям зор. Та преди да развиеш това чудо, трябва да свалиш датчика дето мери колко ти е горивото че иначе не излиза помпата(той е по лесен, само го завърташ на 90 градуса и нагоре)....откачаш двата маркуча и двете букси. Развиваш онази далавера с много майни и тва е, сменяш с нова помпа(някой беше писал тука във форума че продава целия комплект за 40лв., ако не искаш втора употреба на магазините по-принцип вървят от 160 нагоре, само под секрет тука във варна некакъв тип от ФОРД магазина погледна помпата по номер и ми намер някаква ......нова дето си беше същата за 100лв.). И да ти кажа не може да се отремонтира понеже е пластмасова, аз моята я отворих все пак.....с един пистолет за горещ въздух(че нали знаеш ние в българия не се даваме така лесно), ама вътре направо се беше стопила, цялата пластмаса се беше разтекла по ротора...... За 2. Според мен най-добре отиди при някой специалисти да ти погледнат как ти е настроено газовото, проблема сигурно е от там, ако видиш на някой друга темпра мотора разгледай добре всички вакууми дето са по кутията на въздушния филтър, че се скапват много лесно, може да има нещо откачено, а по принцип с вакумите могат да се получат такива магарии както при теб, но все пак газаджия дето си има компютърни тестове за реглаж, не на ухо за 3. Въобще идея немам, не съм много на ти с токовете, и аз имам проблем, километража ми ту бачка ту спира, по едн време карам със 100 след това според показанията съм спрял 
......не разбирам за 5. Както разбра не се давам лесно, на мен едната ми врата не бачкаше централното, след като един ден се борих с машинката установих че е капсулована и голям гърч, да направиш нещо докато си я разчекнал, по-принцип на моята се оказа че едното кабелче към моторчето се е скъсало и успях да го запоя....не ме питай как съм врял поялник вътре .....мнооооооооооооооого трудно, както и да е моторчето вътре е малко и лесно може да се смени според мен ако някак си се отвори това чудо, нооооо най лесно става, като се купят две нови машинки или втора употребаЕми дано съм успял да помогна, пиши как върви
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Няколко въпроса във връзка с новата ми темпра
Collapse
X
-
СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007


-
а това как може да стане с презаписването от друга кола?Mitko написа:По т.3 проблема е свързан с проблем с чипа който пази километрите. Лоша връзка по платките на таблото или опит за превъртане на километража. Записа на километрите се прави на 4-10км. (не мога да ти кажа точно). Когато се опитва да запише, процесорът изчислява контролна сума. Ако по една или друга причина не успее да я сметна на дисплея виждаш ---------. При мен правеше така и след изклюване и подаване на ново на контакт се оправяше. В един момент даде ------ и умря окончателно. Проблема се реши след презаписване на километрите от друга кола.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
значи аз си се позанимавах малко и открих проблема- едно от щуцерчетата на моно инжекцията беше счупено. то е точно до маркуча който идва от клапана/т.е. онази черна кутийка с предпазителите и релетата на помпата и ламбдата/ та счупения щуцер е точно до мястото където влиза този маркуч. не знам за какво е, предполагам е за картерните газове/нали от големия маркуч, който отива от филтъра в картера излиза 1 малко, та за него си мисля, че трябва да е било там на моното. там е смучела яко въздух и след като го запуших мисля има сериозна разлиак във вървенето. иначе за реглажите на газовата аз винаги сам съм си ги правил и вече не греша при тяхphoenix написа:Здравей отновоЕми дано съм успял да помогна, пиши как върви
. след 50-тина реглажа се нау4ава човек
. както и да е, изключено е оттам да е проблема. за помпата още не съм се пробвал, но принципно и аз си мисля, че е изгоряла. мерих с лампа отпред при бушоните няма никакъв ток нито на контакт нито иначе? защо си мсиля, че не трябва да е така?пък за машинките на централното и аз съм намислил нови да си сложа, ама не искам за типо вече, еле пък 2 ръка. само да ти кажа, че те се свалят м,ного лесно, защо си се мъчил да бъркаш там?
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
относно тока който захранв помпата отпред под капака има предпазител, намира се под една пластмаса дето се сваля с две болчета, там има предпазител и реле. Намира се точно до стъклото, зад кутията на въздушния филтър...сигурно е изгоряло бушончето, има по принцип и някакъв бушон под шофзорската седалка дето да изключва при удър, ама моята го няма....все пак сигурно е изгоряла помпата, но провери си бушоните преди всичко..... а за машинките те лесно се свалят, ама са капсуловани поне моите деСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007


Коментар
-
а защо няма никакъв ток на бушоните до релетата? аз си мисля направо да я свалям и директно на акумулатора, няма какво да се пенявя. а за маркучето на моно инжекцията какво ще кажете, че нещо никъде не мога да намеря схема на това да видя за какво аджаба е това?Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
я качи една снимка на въпросното маркуче, че малко се обърках за кое точно говориш, че и при мен има нещо такова дето май не е наредСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007


Коментар
-
имам книгата за темпра със всички ел схеми само кажи коя по точно те интересува и ще я сканирам и пратя, ама са само ел схеми, това с вакумите, не знамСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007


Коментар
-
еми и ел схеми не ми вършат работа. все отнякъде ще намеря схемичка на инжвекциятаphoenix написа:имам книгата за темпра със всички ел схеми само кажи коя по точно те интересува и ще я сканирам и пратя, ама са само ел схеми, това с вакумите, не знамLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
а къде мога направя това препрограмиране?иначе имам развитие по проблем 1.-т.е. бензиновата помпа. днес я отворих, по-точно стигнах до нея, махнах нивомера на бензина и трябваше да развия кацата- :D направили са го с бахти капачката като на бидон. не успях естествено, но и не съм се старал особенно, мисля че ако го зачеша както трябва с щангата и чука ще се развие. как да е, искам да попитам трябва ли да има ток постоянно при тази помпа? т.е. дали нещо не прекъсва тока когато помпата направи налягане например? защото при мен нямаше ток въобще? като дам контакт на бензин се чува около секунда след даването на контакт едно чаткане от клапана за регулиране на налягането/мисля така се казва/ и това е. нормално ли е? и защо отпред където са релетата и бушоните при релетата имам ток, обаче и на 2-та бушона нямам? благодаря евентуалноMitko написа:Чипа с километрите при Типо е Atmel 93c46 и се ползва обикновен програматор за серийни памети. Не знам какъв е чипа при Темпра но предполагам е подобен.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
хе хе честно да ти кажа и аз симислих че ще го развия с чука ама бой бой и накрая започнаха да се чупят ръбчетата на тази тъпа капачка, т накрая си направих ключ


за тоците незнам не са ми силната страна
СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007


Коментар
-
имам още 2 въпроса:1. тези пласмасови фтулчици на лостовете на чистачките, при моторчето дето са, продават ли се по магазините или да ги майсторя и кви пари им искат 2.откъде се сваля алтернатора на тази кола, отдолу ли през подкалника?Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Здравей ПАКУМБА, този диалог между нашите коли доста се завърза



остава да пием по една бира като се видим....
Относно точка 1.) още не съм ималл проблеми и незнам, предполагам по-моргите...За точка 2.) днес си ремонтирах алтернатора ротора ми беше изгорял
много лесно се сваля алтернатора, въртиш пълен десен, сваляш една пластмаса дето пази алтернатора(хваната е с 2 винта) развиваш ролката на ремъка, алтернатора има два болта на които се държи.Единия е този дето минава през ролката а другия е отгорната страна, достъпа е малко гаден ако нямаш дълъг удължител понеже се бърка зад изпускателните колектори аве там някъде и си е малко неудобно, както и да е като го развиеш и изкараш и алтернатора е долу излиза межди полуоската и купето(някъде изотдолу)това е. Първо трябва да си откачил "+" на алтернатора с една гайка 8мм и " - " една буксачисто и просто. Аз го свалях пред офиса....ако имаш условия като свалиши гумата става мааааалко по-лесно но не много
СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007


Коментар
-
здрасти, ми то се е видяло, че само ти ми отговаряш. разбрах за алтернатора и аз предполагах, че оттам се бърка, но си мислех че ще ми трябва и канал. удължител нямам и не знам как ще я развия тая гайка, аз заради това не мога и да го натегна както трябва. благодаря ти за помощтаp.s.да знаеш колко е един реглаж на клапани горе-долуLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар