Здравей отновоОтносно 1.) Според мен е изгоряла помпата 1000%, сваляш задните седалки(по точно вдигаш) и има едно капаче под кората дето е в багажника, значи там има 4 винчета, развиваш ги и виждаш капака на резервоара(или по точно там дето трябва да развиеш за да изкараш помпата). След като развиеш онази пуста пластмасова огромна гайка дето държи всичките далавери в резервоара(на мен ми отне 2 дена, като накрая си измайсторих ключ, от една дебела ламарина с помоща на флекс, като преди това си взех шаблон с картон). С почукване при мен не стана, аве без такъв ключ си е голям зор. Та преди да развиеш това чудо, трябва да свалиш датчика дето мери колко ти е горивото че иначе не излиза помпата(той е по лесен, само го завърташ на 90 градуса и нагоре)....откачаш двата маркуча и двете букси. Развиваш онази далавера с много майни и тва е, сменяш с нова помпа(някой беше писал тука във форума че продава целия комплект за 40лв., ако не искаш втора употреба на магазините по-принцип вървят от 160 нагоре, само под секрет тука във варна некакъв тип от ФОРД магазина погледна помпата по номер и ми намер някаква ......нова дето си беше същата за 100лв.). И да ти кажа не може да се отремонтира понеже е пластмасова, аз моята я отворих все пак.....с един пистолет за горещ въздух(че нали знаеш ние в българия не се даваме така лесно), ама вътре направо се беше стопила, цялата пластмаса се беше разтекла по ротора...... За 2. Според мен най-добре отиди при някой специалисти да ти погледнат как ти е настроено газовото, проблема сигурно е от там, ако видиш на някой друга темпра мотора разгледай добре всички вакууми дето са по кутията на въздушния филтър, че се скапват много лесно, може да има нещо откачено, а по принцип с вакумите могат да се получат такива магарии както при теб, но все пак газаджия дето си има компютърни тестове за реглаж, не на ухо за 3. Въобще идея немам, не съм много на ти с токовете, и аз имам проблем, километража ми ту бачка ту спира, по едн време карам със 100 след това според показанията съм спрял 
......не разбирам за 5. Както разбра не се давам лесно, на мен едната ми врата не бачкаше централното, след като един ден се борих с машинката установих че е капсулована и голям гърч, да направиш нещо докато си я разчекнал, по-принцип на моята се оказа че едното кабелче към моторчето се е скъсало и успях да го запоя....не ме питай как съм врял поялник вътре .....мнооооооооооооооого трудно, както и да е моторчето вътре е малко и лесно може да се смени според мен ако някак си се отвори това чудо, нооооо най лесно става, като се купят две нови машинки или втора употребаЕми дано съм успял да помогна, пиши как върви


Коментар