Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Премахване на катализатор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Stefan Hadjov написа:
    А как става това и с какъв инструментариум е проблем на този който ще го извършва.
    Ти ни казваш как става, а хората ти казват че няма къде да стане по твоя начин, с което не ни помагаш изобщо. Все тая дали е професионално или не, като няма къде да я направят тази процедура. А ако отидеш в сервиз и си настояваш да ти го измерят, най-много да почнат да ти се подиграват, а след като обиколиш 20-тия сервиз едва ли ще ти се иска още. Живеем в България, не го збравяй. Кажи някъв начин да видя сам дали е запушен. С какво да си измеря налягането преди и след катализатора."Така ще ги накараме нашите сервизи да почнат да работят по-професионално."С най-добри чувства - ти май не си ходил при бг майстор.
    FIAT Bravo JTD GT '99

    Коментар


      #32
      vsd написа:
      Stefan Hadjov написа:
      А как става това и с какъв инструментариум е проблем на този който ще го извършва.
      Ти ни казваш как става, а хората ти казват че няма къде да стане по твоя начин, с което не ни помагаш изобщо. Все тая дали е професионално или не, като няма къде да я направят тази процедура. А ако отидеш в сервиз и си настояваш да ти го измерят, най-много да почнат да ти се подиграват, а след като обиколиш 20-тия сервиз едва ли ще ти се иска още. Живеем в България, не го збравяй. Кажи някъв начин да видя сам дали е запушен. С какво да си измеря налягането преди и след катализатора."Така ще ги накараме нашите сервизи да почнат да работят по-професионално."С най-добри чувства - ти май не си ходил при бг майстор.
      Да,наистина не ходя и не искам да чуя за такова ходене.Скоро бях принуден да отида в М-комплект на околовр.път за смяна на меката връзка на ауспуха и се изпокарах с тях като започнаха да ме умайват да ми предлагат да ми махнели катализатора като за танто за меката връзка.Абе много сте збъркали адреса бе приятели,къде ме търсите. С какво и как да си измериш налягането преди и след катализатора.Купуваш си един микроманиметър или по-просто само манометър.Наричат го микро,защото мери ниски съойности макс.до 1 бар,но да е със скала поне до 270 градуса с възможност да отчита и до 0,05-0,1 бар.Ще го намериш по разни фирми за подобна техника.При Фиатите са предвидили контролен отвор за подобни измервания на ауспухната система пред катализатора.Мисля,че се отвиваше с ключ 13.Отвива се и се поставя с гумен шранг манометъра.Палиш и отчиташ на различни режими-пр.ход и до 4000 об,бензиновите до към 5500-6000 об.При катализатор ОК на празен ход трябва да не се отмества стрелката т.е. атм.налягане.На високи об.-макс.0,05- 0,1 бар.Хубаво е да се направи измерването след като колата скоро е карана на магистрално пътуване при по- голями натоварвания,защото при такъв режим настъпва самопочистване на цялата ауспухна система и показанията ще са по-реални.Продължителните градски пътувания затлачват аусп.система.Желателно е да се работи на канал,но при голям мерак става и с вдигната кола на стойки.Казвам стойки,а не крик,защото под кола на крик не се ляга.Желая ти успех и най вече да си намериш манометър.

      Коментар


        #33
        Колеги много сложно стана. И аз сьм на мнение че почти навсякьде на диагностика гледат само да ти вземат парите.Така че май трябва да си следим разхода на гориво и ако всичко е нормално, значи катализатора не е за махане!

        Коментар

        Working...
        X