Аз да се изкажа....махнах катализатора...в началото ми се струваше, че върви по-добре....ама май съм се заблуждавал....В началото нямаше разлика в звука и вибеациите на колата, но колкото повече километри минавам без катализатора толкова по шумна става...Държа да отбележа, че сложих права тръба на неговото място....та мисълта ми е ако някой реши все пак да си маха катализатора поне да сложи резонатор на негово място.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Премахване на катализатор
Collapse
X
-
Stefan Hadjov написа:niko09 написа:В крайна сметка по какво може да е разбере,че катализаторът е за смяна?Brava 1.6 EL, '98
182A4
Коментар
-
emzo написа:Аз сложих резонатор и пак ми е шумно, моя го махнах, не миришеше на сяра и сега съжалявам и май ще го връщам.Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
20-25лв е една диагностика и аз не знам къде в СТЗ примерно ще направят добра такава. И аз мога да кажа ей ги грешките да ги Гугълна, но това не ме прави диагностик. Както и да е, стига отклонения.@Geraka - шума ти ще намали значително с к’во да е резонаторно гърне, а с някакво по-хубави и по-скъпо няма да има ралика.Шума е доста гаден (за мен) с права тръба, не знам как го търпиш.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
roro написа:Stefan Hadjov написа:niko09 написа:В крайна сметка по какво може да е разбере,че катализаторът е за смяна?
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Geraka написа:А какео мислите за варианта да се изтърбуш катализатора и да остане само металната му част?F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
emzo написа:Stefan Hadjov написа:Geraka написа:А какео мислите за варианта да се изтърбуш катализатора и да остане само металната му част?
Коментар
-
Да се направи такова замерване ще трябват стойности по които трябва да се ръководиш.Преди катализатора винаги ще имаш по-голямо налягане от колкото след него. За това трябват стойности зада се знае колко по-голямо трябва да е налягането. При замерване на картерно налягане за разлините двигатели се използват различни бленди с които се работи. При използването на точната бленда трябва да показва стойности които отговарят на нормите под товар на двигателя дадени от производителя. За метода който предлага Stefan Hadjov трябва да имаме някакви данни[стойности] по които да се ръководимФиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Atanas71 написа:Да се направи такова замерване ще трябват стойности по които трябва да се ръководиш.Преди катализатора винаги ще имаш по-голямо налягане от колкото след него. За това трябват стойности зада се знае колко по-голямо трябва да е налягането. При замерване на картерно налягане за разлините двигатели се използват различни бленди с които се работи. При използването на точната бленда трябва да показва стойности които отговарят на нормите под товар на двигателя дадени от производителя. За метода който предлага Stefan Hadjov трябва да имаме някакви данни[стойности] по които да се ръководим
Коментар
-
Geraka написа:А какео мислите за варианта да се изтърбуш катализатора и да остане само металната му част?Fiat Brava 1.8 16V GT
Коментар
-
niko09 написа:Geraka написа:А какео мислите за варианта да се изтърбуш катализатора и да остане само металната му част?
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Atanas71 написа:Да се направи такова замерване ще трябват стойности по които трябва да се ръководиш.Преди катализатора винаги ще имаш по-голямо налягане от колкото след него. За това трябват стойности зада се знае колко по-голямо трябва да е налягането. При замерване на картерно налягане за разлините двигатели се използват различни бленди с които се работи. При използването на точната бленда трябва да показва стойности които отговарят на нормите под товар на двигателя дадени от производителя. За метода който предлага Stefan Hadjov трябва да имаме някакви данни[стойности] по които да се ръководимФиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар