Много писане,много нещо,но никой не изтъкна най-големият недостатък на дизелите,а именно по-високата им цена.Е при цена с 1500 лева по-висока дали няма да мога да си сменя всички евентуално проблемни бобини,кабели,свещи и т.н за които се говори?Според мен цената им ще е доста под тази сума и също ще мога да оборудвам колата с ГИ,което ми дава право да карам на алтернативно гориво.Радвайте се,че в България все още данъка не се деференцира по вид гориво,а само по мощност.В Европа дизелите плащат по-висок данък + има изискване за монтаж на филтър за търди частици,който е доста скъп.Е ако тези изисквания се въведат и тук,а това неминуемо ще стане някога,тогава какво правим?Сменяме дизела с бензинка?
Факт е,че дизеловият агрегат е по-малко капризен,но за сметка на това,ако прояви някой свой каприз,то ремонта му е доста по-скъп.

Коментар