@u_boЗабрави да споменеш за демферната ремъчна шайба на JTD.Тя си е почти консуматив.Аз мисля,че спора дизел/бензин е много безмислен.Живота го е доказал.Спорд мен към дизелова кола трябва да се насочват тези които минават поне повече от 15000-20000 клм. годишно.Иначе не е оправдано,освен ако човек има някакви специфични изисквания.А колкото до спора дали 1,8/16V е по добър във вървене от 1,9JTD е толкова относително и от толкова много работи зависи-двигател,кола,водач и т.н.По добре отворете заводските данни на колите и там е дадено коя какво може.И,май че 1,8 ааа...............пък и 1,6 нещо...........
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За или против Фиат Брава?
Collapse
X
-
Не ща да те прецаквам, защото моят резервоар е 63 литра, а твоят - 50. Колкото до колегата 2she с въртящия момент - аз съм чувал какво е, ама ти чувал ли си максимална скорост, защото когато аз съм със 170 по някой баир, дизелчетата са далеч назад.ogi28b написа:Избирай един наклон произволен, и отиваме да го катериме. Който се качи втори - плаща всички разходи на другия, + пълнене на резервоара до гореsugarboy написа:Още да ти говоря ли ?Колега, не те знам къде летиш и ускоряваш с тоз дизелак, но досега нямам случай по сериозно нагорнище, какъвто и да е дизел да не съм го подминал като спрял, и то аз съм на пета, а той изнемогва сред облаци пушилка..... Така че продължавам да твърдя, че истинският и класически двигател е бензиновият.
Fiat Marea Weekend 1,6 16V
Коментар
-
Колега,много нескромно изказване. Искам да видя тази твоя вълшебна Марея ,дето остава дизелчетата обвити в облаци пушек далеч назад.Тези мотори 1,6 ги направихте ебати самолетите.По баир,че и скорост от 170км/ч,че и Марея.Може да късаш някой чист дизеляк 1,6-1,8.Обаче ЖТД едва ли. Искам да подчертая,че не се заяждам.Гледам ,че си от Търново.Ако не се лъжа на 24-25/03 тази година има състезание от кръга на БШТА.Живот и здраве,съм там.Много искам да ме повозиш на Мареята.После аз ще те кача на моята печка.Бензина .и то хубав,го имаш от мен.Octavia RS
Evo 10-служебната играчка.
Коментар
-
niko09, какви са тези ситуации. При доускорение дизела "кърти мифки".VooDoo, извинявай ама ... Единия двигател е 103 коня а другия 105. Какво умряло куче ... Самото сравнение на турбо бензин с турбо дизел е супер тъпо. JTD-то е с два коня повече само.VooDoo написа:Няма нужда да се държиш като ощипана монахиня всеки път, когато някой каже нещо лошо за дизеловите коли. Много е лесно да вадиш нож на "умряло куче"- 1.9 турбо двигател срещу 1.6 атмосферен. Защо не се пробваш срещу някоя бензинова турбо кола със приблизително същата кубатура?sugarboy, къде си тръгнал с тази мареа 1,6sugarboy написа:Не ща да те прецаквам, защото моят резервоар е 63 литра, а твоят - 50. Колкото до колегата 2she с въртящия момент - аз съм чувал какво е, ама ти чувал ли си максимална скорост, защото когато аз съм със 170 по някой баир, дизелчетата са далеч назад.ogi28b написа:Избирай един наклон произволен, и отиваме да го катериме. Който се качи втори - плаща всички разходи на другия, + пълнене на резервоара до гореsugarboy написа:Още да ти говоря ли ?Колега, не те знам къде летиш и ускоряваш с тоз дизелак, но досега нямам случай по сериозно нагорнище, какъвто и да е дизел да не съм го подминал като спрял, и то аз съм на пета, а той изнемогва сред облаци пушилка..... Така че продължавам да твърдя, че истинският и класически двигател е бензиновият.
На бравата няма да можеш задния номер да й видиш. Това с баира е смешно. Точно там където бензина умира и ти го хвалиш. Има в една тема където съм засичал ускорение от 80-120. Виж какви са ми времената и виж такива времена какви бензини ги имат и после ще си говорим. Ако си говорим сериозно, повечето jtd-та 1.9 ако са без чип от 0-100 дават 12-13 сек. тогава 1.8 трябва да е доста по-бързо. За 1.6 зависи от състоянието. Може и да е по-зле, може и да е по-добре. Вече при доускорение и на баир, бензина изостава. С чипа jtd-то дава около 10 сек, може и малко над 9, като доускорение и движение по баир е меко казано умопомрачително за такова двигателче. Вече за поддръжка и т.н. си е божа работа, все пак са стари коли, като по правило дизела наистина е на повече километри. Нещо ми беше щукнало да си взимам бензинова кола на газ. Като погледнах повечето ми приятели - на кой му пали трудно, на кой му мени оборотите, на кой гърнето сдало багажа, на кой ламбда сондата, делкото, кабелите, пък гърмяла, пък сега харчела 20 на 100 после пък 15 и т.н. а jtd-to си го палиш и си караш. Е да може да се преебе нещо скъпо. Ами това е живота, за съжаление. Разбира се може и да уцелиш бензинче с газ дето да не ти прави проблеми, ама си е на късмет.
Коментар
-
Хе-хе-хе! Бензинът умирал в баир! А точно там дизелът започвал! Това, да го видя, не мога да го повярвам. Но защо всички приемате темата, която вече и бездруго изместихме, за прекалено лична? А тя си е безкрайна, както темата за таковането и футболната - всеки си има предпочитания, а и аз още в първия си пост демонстрирах, че приемам нещата шеговито с агитацията към шурей ми да си купи точно дизел :D Но пак казвам - само който не се е возил на 1,6 мотор, може да твърди, че е умряло куче. Хайде, със здраве!Fiat Marea Weekend 1,6 16V
Коментар
-
VooDoo - Само да напомня че колегата изкара 1.9 JTD доста по-слаб от 1.6, а не аз. Аз някъде да съм казвал че 1.9 JTD е по-силен двигател от 1.8 турбо-бензин? Ето ако си забравил - какво написа колегата:VooDoo написа:Много е лесно да вадиш нож на "умряло куче"- 1.9 турбо двигател срещу 1.6 атмосферен. Защо не се пробваш срещу някоя бензинова турбо кола със приблизително същата кубатура?Така че, колега VooDoo не ми изопачавай думите.sugarboy написа:Колега, не те знам къде летиш и ускоряваш с тоз дизелак, но досега нямам случай по сериозно нагорнище, какъвто и да е дизел да не съм го подминал като спрял, и то аз съм на пета, а той изнемогва сред облаци пушилка.... За мен истинските възможности на автомобила са по нагорнището, а не по равно и особено по надолнище. Така че продължавам да твърдя, че истинският и класически двигател е бензиновият.Няма да ме прецакаш, и моя е 63 литра.sugarboy написа:Не ща да те прецаквам, защото моят резервоар е 63 литра, а твоят - 50.Това че 1.6 на баир е като умряло куче с/у 1.9 JTD ти го казва колега, който кара точно такъв двигател - 1.6, ако не си обърнал внимание на подписа му. Кажи кой е тоя баир, на които късаш всички дизели, каквито и да са ?sugarboy написа:Но пак казвам - само който не се е возил на 1,6 мотор, може да твърди, че е умряло куче. Хайде, със здраве!
Коментар
-
Колега само ще ти кажа че карам и Ланчия 1,8 16в и в баир 1,9 жтд ми се опъва яко.Ако се наберете от равното и после да катерите добре ама от място и направо на баира на 2-ра ше те разцепи и после нема да пишеш 1 месец у форума от срамsugarboy написа:Хе-хе-хе! Бензинът умирал в баир! А точно там дизелът започвал! Това, да го видя, не мога да го повярвам. Но защо всички приемате темата, която вече и бездруго изместихме, за прекалено лична? А тя си е безкрайна, както темата за таковането и футболната - всеки си има предпочитания, а и аз още в първия си пост демонстрирах, че приемам нещата шеговито с агитацията към шурей ми да си купи точно дизел :D Но пак казвам - само който не се е возил на 1,6 мотор, може да твърди, че е умряло куче. Хайде, със здраве!Bravo 1.2 16v
Lancia Dedra 1.8 16v
Suzuki GSXR250R
Коментар
-
Потретвам вече, че цялата работа я приемам от майтапчийската страна, но щом и това не ви стига, казвам - дизелът е най-хубавият двигател, особено ЖТД, купувайте само дизел, колега, да не се минеш да се набуташ с бензиново умряло куче и още каквото си поискате. Нека всеки да си кара, каквото си поиска и да му се радва по свой начин. Само за информация на колегата Оги и спирам по тази тема - на магистралата от моста на Яна нагоре до превала съм със 170, а там, да се пръсне, дизелакът не може да вдигне толкоз, така че останете си със здраве с въртящия момент и всички други екстри на този прогресивен дизелов двигател! :DFiat Marea Weekend 1,6 16V
Коментар
-
Колегата Stefan Hadjov правилно е посочил,че избора на двигател зависи от километрите, които изминава колата. Без да съм 100% сигурен мисля, че най-масовия двигател при Браво/Брава/Мареа е 1.6/16V. Тава разбира се не го прави по-добър от 1.8/16V или 1.9 JTD, но това че е най-разпространен означава ,че може би е най-удачния избор за повечето хора.SEAT Leon Cupra 300
Triumph Street Triple 765 R
Коментар
-
Ако имаш път към София пиши едно лс да видим 1,6 как е на баира.sugarboy написа:Потретвам вече, че цялата работа я приемам от майтапчийската страна, но щом и това не ви стига, казвам - дизелът е най-хубавият двигател, особено ЖТД, купувайте само дизел, колега, да не се минеш да се набуташ с бензиново умряло куче и още каквото си поискате. Нека всеки да си кара, каквото си поиска и да му се радва по свой начин. Само за информация на колегата Оги и спирам по тази тема - на магистралата от моста на Яна нагоре до превала съм със 170, а там, да се пръсне, дизелакът не може да вдигне толкоз, така че останете си със здраве с въртящия момент и всички други екстри на този прогресивен дизелов двигател! :D
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар