Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Акумулатор - коя марка акумулатори пасват на Фиат Браво 1.4?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Ами бавно загрявам, какво да се први.Мнението ми е, че и голямия акумулатор и малкия ще се заредяд до максималния си капацитет за едно и също време ако са разредени с еднакво количество електричество. Зарядния ток трябва да е еднакъв и за двата. Въпреки това аз не бих ползвал акум. с по-голям капацитет освен ако автомобила ми пали много трудно и искам да имам повече Аh в запас. Разбира се ако изсмукам двойно по-голямия акум. ще е необходимо двойно повече време за зареждане.

    Коментар


      #17
      Брей, един човек да има с правилни разсъждения. Накъсвате се тука с разни вани, тенджери и тасове. Системата Динамо-Реле-Акумулатор обаче все остава в страни. Оги, за да те оборя - релето в нашият случай играе регулиращият "орган" Колкото по-голям е акумулатора - толкова по-трудно се дозарежда в оригиналната система. Релето няма как да го смениш поради ред причини и за това трябва да смениш динамото. Динамото пък няма как да се смени поради разлики в геометриите на различните "модели"... Т.е. няма как да сложиш динамо примерно от 1.9JTD на 1.4... Другия любовен момент е, че презапасяването с повече ток е временно - особено ако колата се движи на къси градски маршрути, а и при бензиновите двигатели - акумулатора подпомага малко или много работата на динамото - т.е. не е само на заряд, а и на разряд... Според мен - 5-6Ah не са проблем, айде тури ги 10. Ама да слагаш 20 или 30 горница, само щото трябва да се презапасиш... То не е като да налееш половин или цял резервоар ...П.П. Чисто и само мое мнение Склонен съм да го променя ако някой ме обори АРГУМЕНТИРАНО - с цифри.
      Steliyan's Life!
      FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

      Коментар


        #18
        jenshen73 написа:
        Брей, един човек да има с правилни разсъждения. Накъсвате се тука с разни вани, тенджери и тасове. Системата Динамо-Реле-Акумулатор обаче все остава в страни. Оги, за да те оборя - релето в нашият случай играе регулиращият "орган" Колкото по-голям е акумулатора - толкова по-трудно се дозарежда в оригиналната система. Релето няма как да го смениш поради ред причини и за това трябва да смениш динамото. Динамото пък няма как да се смени поради разлики в геометриите на различните "модели"... Т.е. няма как да сложиш динамо примерно от 1.9JTD на 1.4... Другия любовен момент е, че презапасяването с повече ток е временно - особено ако колата се движи на къси градски маршрути, а и при бензиновите двигатели - акумулатора подпомага малко или много работата на динамото - т.е. не е само на заряд, а и на разряд... Според мен - 5-6Ah не са проблем, айде тури ги 10. Ама да слагаш 20 или 30 горница, само щото трябва да се презапасиш... То не е като да налееш половин или цял резервоар ...П.П. Чисто и само мое мнение Склонен съм да го променя ако някой ме обори АРГУМЕНТИРАНО - с цифри.
        Точно така , но по стар български обичай хората обичат да се запасяват Това с акумулатора го имат все едно да си направят зимнина, буркани. Добре го обяснихме по всякакъв начин но Българина си знае неговото , нека да е повече да има
        Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

        Коментар


          #19
          Според мен и по-големия и по-малкия акумулатор си имат предимства. И ако системата за зареждане е наред, стартера е наред., запалването става за няколо секунди и после караш достатъчно че да си заредиш разредения ток и не прекаляваш с ел. консуматорите, ще стигне и 30Ач (пишеше го в някой Хайнес, май за уно) . Но пък ако времето е много студено (тъй като е хим. елемент капацитета му при -15 градуса пада на половина някъде), старта е затруднен поради някаква причина, или акумулатора е вече поостарял, то по-големия акумулатор е за предпочитане. Е ще го пълниш повече време, но поне ще си свършиш работата и няма да останеш на пътя накъде. Каквото си взел , ще трябва да го връщаш. Сещам се че имах един колега, дето колата му работеше само на газ и освен това палеше страшно трудно. Та той ремонтира проблема с нов акумулатор за дизелова кола , да си върти човека :D
          FIAT BRAVO II 1.4 GPL
          FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
          FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
          FIAT UNO 1.5

          Коментар


            #20
            Ми ние със колегата zaio явно ползваме от старите, аналогови чешми Сега нещо друго да ви питам? Навсякъде говорите за динамо, а пък мама ми е казвала че между динамо и алтернатор има голяма разлика, и нашите коли са оборудвани с алтернатори, а не с динамота (или динама ). Вярно ли е? M/у другото в раздел консумативи има много полезен линк, с каталог на акумулатори. Аз по тоя каталог съм си сложил 62 ач акумулатор, а според ЕПЕР трябва да е 60 ач. Значи съм в играта Потят ми се стъклата, какво да правя?

            Коментар


              #21
              ogi28b написа:
              Ми ние със колегата zaio явно ползваме от старите, аналогови чешми Сега нещо друго да ви питам? Навсякъде говорите за динамо, а пък мама ми е казвала че между динамо и алтернатор има голяма разлика, и нашите коли са оборудвани с алтернатори, а не с динамота (или динама ). Вярно ли е? M/у другото в раздел консумативи има много полезен линк, с каталог на акумулатори. Аз по тоя каталог съм си сложил 62 ач акумулатор, а според ЕПЕР трябва да е 60 ач. Значи съм в играта Потят ми се стъклата, какво да правя?
              Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

              Коментар


                #22
                zaio написа:
                Може ли и аз да се включа в разсъжденията с ваните и тенджерите с една гатанка.Имаме две вани, едната малка а другата голяма, които се пълнят от отделни чешми но с еднакъв дебит и са вече пълни. Въпроса ми е коя вана ще се напълни по-бързо, ако едновременно изгребем по една тенджера с вода от тях.
                Е ти направо изби рибата с тоя пример. За по точно обяснение и сравнение не бях се сещал.
                BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                http://vbox7.com/play:124bedab

                Коментар


                  #23
                  от wikitohttp://micurl.com/w2lvks[color=red]Капацитет на акумулатор или батерия Капацитет на акумулатор (акумулаторна батерия) е произведението на тока, който може да даде акумулаторът, докато се разреди, умножен по времето, за което става това. Токът се мери в ампери [A], времето - в часове, капацитетът се получава в амперчасове (Ah). Когато става въпрос за някакъв акумулатор, един от първите въпроси е: ,,Колко амперчаса е?
                  Bravo JTD 105 '98

                  Коментар


                    #24
                    Браво колега за превъзходната лекция на тема акомулатори. Надявам се даже модераторите да вземат да я закачат и да престанат споровете по темата заради мненията на разни гаражни специалисти.
                    BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                    http://vbox7.com/play:124bedab

                    Коментар


                      #25
                      Браво на колегата mr. Nikoi че се е постарал и изхвърли нечии вани тенджари и електронни чешми. Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
                      Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                      Коментар


                        #26
                        А аз пак да вметна, правилната дума е АКУМУЛАТОР!
                        Steliyan's Life!
                        FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                        Коментар

                        Working...
                        X