Бърз и прост въпрос. Фиат Браво 1.4 го купих с акумулатор Бош 44 амч.Сега ще купувам нов акумулатор, но искам с повече амч напр. 75.Та въпроса- някой знае ли коя марка акумулатори пасват в гнездото, защото като го гледам това гнездо си е само за 44 амч акумулатор на Бош. Дали има други акумулатори със същите размери. Ако, някой е сменял акумулатор на фиат браво нека ме ориентира какво ще ми пасне. Danke
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Акумулатор - коя марка акумулатори пасват на Фиат Браво 1.4?
Collapse
X
-
Re: Акумулатор!
Не те съветвам да вземаш акумулатор по голям от 55Ач защото никога динамото няма да може да го подържа винаги зареден , винаги ще стой на 80-85% а динамото ще е винаги натоварено с задачата да помпа големия 75Ач-сов акумулатор в следствие на което скъсяваш живота му а и имай в предвид че динамото не ти е ново. Това ще ти подържа и разхода на гориво малко по висок от нормалното особедно в периода когато сме задължени да караме на включени къси светлини . Решението е твое , аз само ти изтъкнах негативите това да поставиш по-голям акумулатор от предвидения от производителя на автомобила. Помисли има добри марки акумулатори с добра гаранция според мен оптималния вариант е 50-55 Ач. с повишен пусков ток от тези за дизеловите автомобили.piperoni написа:Бърз и прост въпрос. Фиат Браво 1.4 го купих с акумулатор Бош 44 амч.Сега ще купувам нов акумулатор,но искам с повече амч напр.75.Та въпроса- някои знае ли коя марка акумулатори пасват в гнездото ,защото като го гледам това гнездо си е само за 44 амч акумулатор на Бош.Дали има други акумулатори със същите размери.Ако някои е сменял акумулатор на фиат браво нека ме ориентира какво ще ми пасне.DankeФиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
-
Може ли някой с думи прости да го обясни това с "недозареждането" ?Аз си го представям така - ако имаме една вана, и в нея чешмата тече лекичко, а от време на време на време гребем с тенджерата, винаги ще бъде така - или ще загребваме повече отколкото чешмата пълни, и в един момент ваната ще се изпразни, или пък ще загребваме по-малко, а чешмата ще вкарва повече, и ваната рано или късно ще се напълни и ще прелее. С какво акумулатора, стартера, и алтернатора са по-различни от ваната, тенджерата, и чешмата? И какво значение има колко е голяма ваната? Тя или ще се напълни, или ще се изпразни. Та ако може някой да ми сподели? Може и с линкове.
Коментар
-
Без да се обиждаш доста неправилно сравнение но и аз така ще ти отговоря. Представи си една вана от която гребеш с една тенджара ,но от загребване до загребване една чешма точно дозира толкова вода колкото си изгребал. Това е оригиналния вариант. Сега пример със по-голям акумулатор. Представи си една вана от която гребеш с една тенджера,но във ваната тече една чешма която неможе да дозира изгребаното количество и започва постояно да тече. Разликата която не и достига е малка но пак недостатъчна зада компенсира изгребаното количество. Чешмата решава да повиши налягането и с това да компенсира количеството вода която не и достига, но тъкмо си помислила че ще достигне нужния обем и разбира че това е предела на възможностите и, малък е отвора през които дозира вода.ogi28b написа:Може ли някой с думи прости да го обясни това с "недозареждането" ?Аз си го представям така - ако имаме една вана, и в нея чешмата тече лекичко, а от време на време на време гребем с тенджерата, винаги ще бъде така - или ще загребваме повече отколкото чешмата пълни, и в един момент ваната ще се изпразни, или пък ще загребваме по-малко, а чешмата ще вкарва повече, и ваната рано или късно ще се напълни и ще прелее. С какво акумулатора, стартера, и алтернатора са по-различни от ваната, тенджерата, и чешмата? И какво значение има колко е голяма ваната? Тя или ще се напълни, или ще се изпразни. Та ако може някой да ми сподели? Може и с линкове.
По шеговито неможах да го измисля но все пак в твоя стил.
Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Само дето гребането с тенджерата е много, много по-малко, отколкото чешмата връща за нормален период на работа. Или не? И също така - защо чешмата ще иска да върне само толкова колкото е изгребано с тенджерата? Тя дигитална чешма ли е тази чешма, с памет, и знае колко съм гребнал с тенджерата?Сигурен съм че една изправна система е способна да възвърне напълно изразходваното при стариране за не повече от 5 минути при работа на празен ход на двигателя. Пък какво остава ако сме в движение. В смисъл при старт дърпам 250 ампера за 3 секунди. Това същото ли е като да дръпна 125 ампера за 6 секунди? Или пък 10 ампера за 75 секунди? Все едно обикновени фарове да работят 75 секунди. Много просто ми изглежда.
Коментар
-
Аз взех преди 2-3 години един Топла 60Аh от хит-ко с размери на 45Аh. Както се вижда от снимката заради изпарителя на метановата уредба това е размера, който можех максималко да побера. Беше последния останал такъв акумулатор, ако може да намериш няма да сгрешиш. Много съм доволен.Сайта им е www.topla.cz, но сега като гледам с тези размери има май само до 55Аh. Но ти сигурно нямаш изпарител там и може би и 60Ah ще събереш. Размерите са дадени на сайта им.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Да чешмата в случая е електронна става въпрос за релето то е нашата чешма заедно с динамото . :D Ей не се предаваш въртиш я всякак тази чешма :Dogi28b написа:Само дето гребането с тенджерата е много, много по-малко, отколкото чешмата връща за нормален период на работа. Или не? И също така - защо чешмата ще иска да върне само толкова колкото е изгребано с тенджерата? Тя дигитална чешма ли е тази чешма, с памет, и знае колко съм гребнал с тенджерата?Сигурен съм че една изправна система е способна да възвърне напълно изразходваното при стариране за не повече от 5 минути при работа на празен ход на двигателя. Пък какво остава ако сме в движение. В смисъл при старт дърпам 250 ампера за 3 секунди. Това същото ли е като да дръпна 125 ампера за 6 секунди? Или пък 10 ампера за 75 секунди? Все едно обикновени фарове да работят 75 секунди. Много просто ми изглежда.
Айде наздраве че ми свършва бирата и ще
Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Може ли и аз да се включа в разсъжденията с ваните и тенджерите с една гатанка.Имаме две вани, едната малка а другата голяма, които се пълнят от отделни чешми но с еднакъв дебит и са вече пълни. Въпроса ми е коя вана ще се напълни по-бързо, ако едновременно изгребем по една тенджера с вода от тях.
Коментар
-
Явно нищо не си разбралzaio написа:Може ли и аз да се включа в разсъжденията с ваните и тенджерите с една гатанка.Имаме две вани, едната малка а другата голяма, които се пълнят от отделни чешми но с еднакъв дебит и са вече пълни. Въпроса ми е коя вана ще се напълни по-бързо, ако едновременно изгребем по една тенджера с вода от тях.
Ти все едно ме питаш на един крак ли тежа повече или на два крака
Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар