Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Акумулатор - коя марка акумулатори пасват на Фиат Браво 1.4?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Акумулатор - коя марка акумулатори пасват на Фиат Браво 1.4?

    Бърз и прост въпрос. Фиат Браво 1.4 го купих с акумулатор Бош 44 амч.Сега ще купувам нов акумулатор, но искам с повече амч напр. 75.Та въпроса- някой знае ли коя марка акумулатори пасват в гнездото, защото като го гледам това гнездо си е само за 44 амч акумулатор на Бош. Дали има други акумулатори със същите размери. Ако, някой е сменял акумулатор на фиат браво нека ме ориентира какво ще ми пасне. Danke

    #2
    Re: Акумулатор!

    piperoni написа:
    Бърз и прост въпрос. Фиат Браво 1.4 го купих с акумулатор Бош 44 амч.Сега ще купувам нов акумулатор,но искам с повече амч напр.75.Та въпроса- някои знае ли коя марка акумулатори пасват в гнездото ,защото като го гледам това гнездо си е само за 44 амч акумулатор на Бош.Дали има други акумулатори със същите размери.Ако някои е сменял акумулатор на фиат браво нека ме ориентира какво ще ми пасне.Danke
    Не те съветвам да вземаш акумулатор по голям от 55Ач защото никога динамото няма да може да го подържа винаги зареден , винаги ще стой на 80-85% а динамото ще е винаги натоварено с задачата да помпа големия 75Ач-сов акумулатор в следствие на което скъсяваш живота му а и имай в предвид че динамото не ти е ново. Това ще ти подържа и разхода на гориво малко по висок от нормалното особедно в периода когато сме задължени да караме на включени къси светлини . Решението е твое , аз само ти изтъкнах негативите това да поставиш по-голям акумулатор от предвидения от производителя на автомобила. Помисли има добри марки акумулатори с добра гаранция според мен оптималния вариант е 50-55 Ач. с повишен пусков ток от тези за дизеловите автомобили.
    Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

    Коментар


      #3
      Пак старата тема... Накратко ще ти кажа в никакъв случай да не взимаш много по-голям акумулатор! Ако по книжка производителя ти препоръчва 44Ач, в никакъв случай не си купувай по-голям от 50Ач!
      Frontera Sport, X20SE март 1998

      Коментар


        #4
        Vladim написа:
        Пак старата тема... Накратко ще ти кажа в никакъв случай да не взимаш много по-голям акумулатор! Ако по книжка производителя ти препоръчва 44Ач, в никакъв случай не си купувай по-голям от 50Ач!
        Напълно съгласен с колегата !!!!!!
        Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD `02
        Fiat Punto 1.2 16v LPG

        Коментар


          #5
          да..само и единствено ако сложиш и динамо от дизелов мотор само тогава можеш иначе повече от 45 не ти трябва.всичките абсолютно консумативи да включиш и динамото ти е в ред ще държи твоя левент
          фиат браво 1.4 12в
          фиат браво 2009 1.4 турбо...каминг сун!

          Коментар


            #6
            Може ли някой с думи прости да го обясни това с "недозареждането" ?Аз си го представям така - ако имаме една вана, и в нея чешмата тече лекичко, а от време на време на време гребем с тенджерата, винаги ще бъде така - или ще загребваме повече отколкото чешмата пълни, и в един момент ваната ще се изпразни, или пък ще загребваме по-малко, а чешмата ще вкарва повече, и ваната рано или късно ще се напълни и ще прелее. С какво акумулатора, стартера, и алтернатора са по-различни от ваната, тенджерата, и чешмата? И какво значение има колко е голяма ваната? Тя или ще се напълни, или ще се изпразни. Та ако може някой да ми сподели? Може и с линкове.

            Коментар


              #7
              ogi28b написа:
              Може ли някой с думи прости да го обясни това с "недозареждането" ?Аз си го представям така - ако имаме една вана, и в нея чешмата тече лекичко, а от време на време на време гребем с тенджерата, винаги ще бъде така - или ще загребваме повече отколкото чешмата пълни, и в един момент ваната ще се изпразни, или пък ще загребваме по-малко, а чешмата ще вкарва повече, и ваната рано или късно ще се напълни и ще прелее. С какво акумулатора, стартера, и алтернатора са по-различни от ваната, тенджерата, и чешмата? И какво значение има колко е голяма ваната? Тя или ще се напълни, или ще се изпразни. Та ако може някой да ми сподели? Може и с линкове.
              Без да се обиждаш доста неправилно сравнение но и аз така ще ти отговоря. Представи си една вана от която гребеш с една тенджара ,но от загребване до загребване една чешма точно дозира толкова вода колкото си изгребал. Това е оригиналния вариант. Сега пример със по-голям акумулатор. Представи си една вана от която гребеш с една тенджера,но във ваната тече една чешма която неможе да дозира изгребаното количество и започва постояно да тече. Разликата която не и достига е малка но пак недостатъчна зада компенсира изгребаното количество. Чешмата решава да повиши налягането и с това да компенсира количеството вода която не и достига, но тъкмо си помислила че ще достигне нужния обем и разбира че това е предела на възможностите и, малък е отвора през които дозира вода. По шеговито неможах да го измисля но все пак в твоя стил.
              Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

              Коментар


                #8
                Само дето гребането с тенджерата е много, много по-малко, отколкото чешмата връща за нормален период на работа. Или не? И също така - защо чешмата ще иска да върне само толкова колкото е изгребано с тенджерата? Тя дигитална чешма ли е тази чешма, с памет, и знае колко съм гребнал с тенджерата?Сигурен съм че една изправна система е способна да възвърне напълно изразходваното при стариране за не повече от 5 минути при работа на празен ход на двигателя. Пък какво остава ако сме в движение. В смисъл при старт дърпам 250 ампера за 3 секунди. Това същото ли е като да дръпна 125 ампера за 6 секунди? Или пък 10 ампера за 75 секунди? Все едно обикновени фарове да работят 75 секунди. Много просто ми изглежда.

                Коментар


                  #9
                  А, стига с тези тенджери че огладнях
                  SEAT Leon Cupra 300
                  Triumph Street Triple 765 R

                  Коментар


                    #10
                    Е тоя на колата сега е Искра 62 Ah и почна да не ми пали колата с него и мисля да го сменям, и мислех да взимам някакъв 55 Ah, добре ли ще е ?
                    Fiat Bravo 1.4 12v

                    Коментар


                      #11
                      Колеги, защо не потърсите акумулатор в официалния каталог за резервни части? По ВИН не може да не ви излезе точния акумулатор за вашата кола.

                      Коментар


                        #12
                        Аз взех преди 2-3 години един Топла 60Аh от хит-ко с размери на 45Аh. Както се вижда от снимката заради изпарителя на метановата уредба това е размера, който можех максималко да побера. Беше последния останал такъв акумулатор, ако може да намериш няма да сгрешиш. Много съм доволен.Сайта им е www.topla.cz, но сега като гледам с тези размери има май само до 55Аh. Но ти сигурно нямаш изпарител там и може би и 60Ah ще събереш. Размерите са дадени на сайта им.
                        Прикачени файлове
                        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                        Коментар


                          #13
                          ogi28b написа:
                          Само дето гребането с тенджерата е много, много по-малко, отколкото чешмата връща за нормален период на работа. Или не? И също така - защо чешмата ще иска да върне само толкова колкото е изгребано с тенджерата? Тя дигитална чешма ли е тази чешма, с памет, и знае колко съм гребнал с тенджерата?Сигурен съм че една изправна система е способна да възвърне напълно изразходваното при стариране за не повече от 5 минути при работа на празен ход на двигателя. Пък какво остава ако сме в движение. В смисъл при старт дърпам 250 ампера за 3 секунди. Това същото ли е като да дръпна 125 ампера за 6 секунди? Или пък 10 ампера за 75 секунди? Все едно обикновени фарове да работят 75 секунди. Много просто ми изглежда.
                          Да чешмата в случая е електронна става въпрос за релето то е нашата чешма заедно с динамото . :D Ей не се предаваш въртиш я всякак тази чешма :D Айде наздраве че ми свършва бирата и ще
                          Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                          Коментар


                            #14
                            Може ли и аз да се включа в разсъжденията с ваните и тенджерите с една гатанка.Имаме две вани, едната малка а другата голяма, които се пълнят от отделни чешми но с еднакъв дебит и са вече пълни. Въпроса ми е коя вана ще се напълни по-бързо, ако едновременно изгребем по една тенджера с вода от тях.

                            Коментар


                              #15
                              zaio написа:
                              Може ли и аз да се включа в разсъжденията с ваните и тенджерите с една гатанка.Имаме две вани, едната малка а другата голяма, които се пълнят от отделни чешми но с еднакъв дебит и са вече пълни. Въпроса ми е коя вана ще се напълни по-бързо, ако едновременно изгребем по една тенджера с вода от тях.
                              Явно нищо не си разбрал Ти все едно ме питаш на един крак ли тежа повече или на два крака
                              Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                              Коментар

                              Working...
                              X