Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Още един в групата на пробитите картери...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Поредния опарен от картер.Внимавайте колеги аз вече предпочитам да разбивам окачването отколкото да заварявам картер.На прохода Шипка откъм Казанлък има издатък на асфалта който чака такива като нас ВНИМАВАЙТЕ.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #47
      А вчера след като треснах картера в дупката на Самуил и Стамболийски в София (внимавайте, защото явно от лошото време се е изорала, защото е пясък) поне 4- 5 пъти звънях на КАТ и никой не вдигна. И съм държал по 1 минута, не е като да не се е чувало. И така си звънях докато дойде пътната помощ да ме вдигне, защото маслото си отиде всичкото! Много съм бесен за тази немърливост! Ако от м-тел ми извадят разпечатка колко време не са вдигнали с Господари на ефира ше им искам сметка за какво точно получават заплати телефонистите им, на столична община къде отиват парите от пътните данъци и стикерите по 70лв, които ни изнудиха да си купим, защото имаме щастието да живеем в синя зона! А дупката е поне от 2 години там, правиха ремонт на тротоарите, но видите ли, не им било наредено да сложат двайсетина павета в скапаната дупка и да решат проблема! Yellow_Flash_Colorz_PDT_45
      Bravo SX 1.9TD 75

      Коментар


        #48
        Vladim написа:
        Tornado написа:
        Ето и обещаните снимки.Люспичките на последната снимка не мога да определя от какво са.
        Гледам, че и при теб счупването е дошло от задиране на най-ниската точка на картера - планката под генерацията и четирите болта, които я държат. Не мислиш ли, че ако планката направо се разкара ще имаме аванс сантиметър при не дай си боже бъдещи подобни случки?Хъм... като се загледах в снимките ще се окаже, че това са шпилки, а не болтове...
        Пък точно ти Смотан се запитай хубово преди да лееш сбъркан мозък тука ли ти е мястото,щом елементарна разлика не можеш да направиш от "шпилка " и "болт".Цървул смотан.
        EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

        Коментар


          #49
          itan75 написа:
          Пък точно ти Смотан се запитай хубово преди да лееш сбъркан мозък тука ли ти е мястото,щом елементарна разлика не можеш да направиш от "шпилка " и "болт".Цървул смотан.
          Май е време да те изритат трайно от форума, като не можеш да си здържаш нервите и с писаниците си не си полезен никому!
          Frontera Sport, X20SE март 1998

          Коментар


            #50
            Аз моя го спуках заради "предпазната" планка! Yellow_Flash_Colorz_PDT_45 Старият се беше откъртил главно заради планката със все болтовете. Сега съм без планка.
            Fiat Coupe 2.0 20V 98g. Pininfarina

            Къде отиваш ти, може би?

            Коментар


              #51
              sim4ata написа:
              Аз моя го спуках заради "предпазната" планка! Yellow_Flash_Colorz_PDT_45 Старият се беше откъртил главно заради планката със все болтовете. Сега съм без планка.
              Айде пак започваме дилемата.Не е заради планката ами заради твоите действия.Не си мисли ,че ако я нямаше планката нямаше да има поразии.Аз пукам два пъти картер и си карам с нея.
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #52
                Tornado написа:
                Аз пукам два пъти картер и си карам с нея.
                И ’щот си с твърдоглав, да не вземе да гръмнеш и 3-ти Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 Yellow_Flash_Colorz_PDT_38 , недай си о, пре-света Pininfarina
                Fiat Coupe 2.0 20V 98g. Pininfarina

                Къде отиваш ти, може би?

                Коментар


                  #53
                  sim4ata написа:
                  Tornado написа:
                  Аз пукам два пъти картер и си карам с нея.
                  И ’щот си с твърдоглав, да не вземе да гръмнеш и 3-ти Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 Yellow_Flash_Colorz_PDT_38 , недай си о, пре-света Pininfarina
                  И трети да гръмна пак ще си го заваря.Само пръвия път удара беше в планката и след преценка какво щеше да стане ако я нямаше си я оставих.А каква ми е главата само аз си знам не давай определения за човек който не познаваш.
                  Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                  Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                  Коментар


                    #54
                    Tornado написа:
                    А каква ми е главата само аз си знам не давай определения за човек който не познаваш.
                    Tornado? След като го смених съм го закачал няколко пъти, но слава богу, без последствия! А и след това не изка да ми запали, шот се оказа, че компа на колата загубил маса и докато се разбере я гледах 2 седмици Нямам време, иначе ще му изобретя някакъв щит
                    Fiat Coupe 2.0 20V 98g. Pininfarina

                    Къде отиваш ти, може би?

                    Коментар


                      #55
                      Аз не писах във форума подробности, но също съм в този клуб Преди около месец сменяхме аксиален лагер на Делтата, беше разглобена почти цялата предница, и тъй като още от купуването картера капеше, решихме да го свалим и заварим.Да, ама като го слагахме след това, при притягането на гайките картерът се разцепи, при това доста жестоко. Явно е бил прегрят при заваряването и се е деформирала равнината на присъединяване.Пак го свалихме, занесохме го на друг майстор, който първо го завари, после го мина на фреза за изравняване на повърхнината.Монтирахме го, и тръгнахме да се черпим.И точно както го е описал по-горе един колега, на една павирана улица, с бабуна по средата и две хлътнатини от двете страни, при скорост 5 км/ч (в момент на спиране), се чу отдолу "БААМММ". И текна една струйка масло...Спазарихме един картер, здрав, от Алфа 156 от колега от алфа-форума и сега всичко е ОК. Засега...Заинтересувах се от планките на колегата kamen_sholev, айде дай снимки.

                      Коментар


                        #56
                        Ето включвам се и аз в отбора с моя пробит картер ама за всички майстори които се доближиха и разбраха за колата остава загадка как и какво е станало ... нямало е удар ... в един момент двигателя е променил шума започнал да трака .. и край ..... картера е спукан в задната част на кутията ... в горната му страна ... не е било камък защото няма как да стигне до там отникъде .. не е било и удар защото първото място където ще закачи е пробката за маслото която е с 1см по ниско от нормалното ..... ЗАГАДКАТА Е ГОЛЯМА ако някои има идеи сега е момента
                        Красота - http://www.youtube.com/watch?v=Fe-w2TdG0Qo

                        Коментар


                          #57
                          kazan написа:
                          Ето включвам се и аз в отбора с моя пробит картер ама за всички майстори които се доближиха и разбраха за колата остава загадка как и какво е станало ... нямало е удар ... в един момент двигателя е променил шума започнал да трака .. и край ..... картера е спукан в задната част на кутията ... в горната му страна ... не е било камък защото няма как да стигне до там отникъде .. не е било и удар защото първото място където ще закачи е пробката за маслото която е с 1см по ниско от нормалното ..... ЗАГАДКАТА Е ГОЛЯМА ако някои има идеи сега е момента
                          Така както го описваш прилича на вътрешен удар от някой предмет я развита гайка или отчупено парче от нещо си.
                          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                          Коментар


                            #58
                            Магия колега .... магия .... майсторите разхвърляха целия двигател и за сега не са намерили нищо .... пък представи си да го е пробило и да е изхвърчало навънка .... леле .. как не е утрепало някое куче
                            Красота - http://www.youtube.com/watch?v=Fe-w2TdG0Qo

                            Коментар


                              #59
                              Само да се запиша и аз. То каквото се случва и аз винаги го отнасям. Един път лепих броня, сега картера спуках. Дупката е голяма защото после намерих болта на пробката заедно с парче от картера към него. Спрях след около 500 метра и се чудя дали ще има поражения по лагерите на кол. вал. След като спрях я запалих за около 4-5 секунди, но нямаше чукане или каквито и да са ненормални шумове. Иначе маслото ми е изтекло на секундата. Утре ще разглобявам картера, освен ако не ми мине котка път. Като казвам котка визирам мацка на 18 години
                              Fiat Marea TD100

                              Коментар


                                #60
                                Re: Още един в групата на пробитите картери...

                                karloson написа:
                                Вчера и аз успях да направя дупка в картера, докато издирвах един идиот в подобията на улици на известното плевенско село Пелишат (известно още като "Пелишат да го е*а"... Светна ми лампата за маслото, спрях навреме, после изтеглихме Марийка в нашия гараж с канал... Викам си - колко му е едно сваляне на картера... Развих всички налични болтове , включително една лапа, която подпира двигателя - не пада и туй то... Накрая, след дълго надничане по всички дупки и процепи, открих два болта, скрити под ламарина между двигателя и скоростната кутия. Обаче - достъп невъзможен. Мъка, мъка... В крайна сметка намерих едно гъвкаво пружинно удължение от едно гедоре куче-марка, което (гедорето) иначе за нищо не става, но с негова помощ и камък шестограм "петица" (защото звездата, която имах не можеше да влезе в тази теснотия), успях да развия въпросните два болта. В картера има дупка с големината на монета от 1ст. Занесох го при едни майстори до КЗУ в Плевен, ама заварчиците им били някъде по обекти и казаха, че чак в петък могат да ми го заварят. Тогава се вдигнах и право при Данчо Сърбина, който го грабна и ми каза да мина след час и да си приготвя 10лв. Сега чакам да стане време да си взема картера и да видя какво е направил, а след това - монтаж.Ако ремонта се размине само с тези 10лв + 60лв за масло и моите отрудени ръце, ще бъда доволен - като гледам че нов картер е 500лв...В цялата олелия не се сетих да снимам дупката, но сега като го взема, ще снимам поне заварката Иначе имах идея да снимам операцията по свалянето, но с мръсните ръце, а и след като ми се отели вола, всякакъв ищах за фотографии ми изчезна...И те така...
                                2.4. Линковете са разрешени. Линковете се включват към текстовите ограничения изложени по-горе. Линкове към дразнещи страници, към фирмени сайтове или изобщо рекламни линкове ще бъдат изтривани.Модераторски екип на fiat-bg.org
                                kokopati ,koichop@abv.bg

                                Коментар

                                Working...
                                X