Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Не си сменяйте поленовият филтър!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    гледаш с очи. тя ако не се затвори си личи мисля чче доста ясно.

    Коментар


      #47
      Е къде гледам? Тва под фълтъра ли е? Едно такова мекичко като дунапренено...На служебните ми коли само като цъкнеш копчето за въздуха и се усеща голяма промяна в духането.Само на Фиат май трябва да гледаш под капака... нормално!
      Bravo 1.6 16v

      Коментар


        #48
        chris написа:
        Е къде гледам? Тва под фълтъра ли е? Едно такова мекичко като дунапренено...На служебните ми коли само като цъкнеш копчето за въздуха и се усеща голяма промяна в духането.Само на Фиат май трябва да гледаш под капака... нормално!
        Махаш филтъра и гледаш.Най трудно но и най- добре се вижда.
        BRAVA 1.4 12v - 1998г.


        http://vbox7.com/play:124bedab

        Коментар


          #49
          Мдаа това с почистването на дренажните отвори определено има ефект.Сега колата се поти съвсем лекичко(но бързо го издухва),а шофьорското стъкло малко повече, но въобще не е дразнещо.А относно клапата за въздуха - май си седи само в затворено положение Идеи как се оправя!?!?! То сигурно и това допринася за потенето - ако се върти само въздуха в купето
          Bravo 1.6 16v

          Коментар


            #50
            chris написа:
            Мдаа това с почистването на дренажните отвори определено има ефект.Сега колата се поти съвсем лекичко(но бързо го издухва),а шофьорското стъкло малко повече, но въобще не е дразнещо.А относно клапата за въздуха - май си седи само в затворено положение Идеи как се оправя!?!?! То сигурно и това допринася за потенето - ако се върти само въздуха в купето
            Направо от това си се поти ако е постоянно затворена.По добре е да ти е постоянно отворена...Виж под филтъра - ако е отворена с ръката можеш да пипнеш перките на вентилатора. Ако е затворена - отвори я ако трябва нба ръка и я остави така - ремонта на моторчето е много проблемен момент.Аз съм с ръчна клапа и нямам никаквиу проблеми, да ама нямам и климатик, което вече си е проблем.В интерес на истината аз като нямам поленов филтър, защото нямам клима, не знам давя ли се що ли... Така като ви слушам, май е животоспасяваща част....Като ви е запушен - ами махнете го съвсем, макар и временно и така ще разберете от него ли се потите или от клапата - други причинии няма...
            Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
            Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
            ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

            Коментар


              #51
              някой да помогне за чистачките отвивам гайката дърпам чистачката не мърда
              Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron

              Коментар


                #52
                Не дърпай ,а разклати малко настрани.С усукване един вид.
                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                Коментар


                  #53
                  6ma7ka7a написа:
                  някой да помогне за чистачките отвивам гайката дърпам чистачката не мърда
                  Подври един гаечен ключ под рамото и внимателно натисни трябва да излезе, това е и на шлици и на конус затова се е набило.
                  FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                  Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                  Коментар


                    #54
                    дърпам разклащам с ключ пробвах ще искарам машинките от дърпане и от разклащане и не става и не става
                    Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron

                    Коментар


                      #55
                      Yavor написа:
                      chris написа:
                      Мдаа това с почистването на дренажните отвори определено има ефект.Сега колата се поти съвсем лекичко(но бързо го издухва),а шофьорското стъкло малко повече, но въобще не е дразнещо.А относно клапата за въздуха - май си седи само в затворено положение Идеи как се оправя!?!?! То сигурно и това допринася за потенето - ако се върти само въздуха в купето
                      Направо от това си се поти ако е постоянно затворена.По добре е да ти е постоянно отворена...Виж под филтъра - ако е отворена с ръката можеш да пипнеш перките на вентилатора. Ако е затворена - отвори я ако трябва нба ръка и я остави така - ремонта на моторчето е много проблемен момент.Аз съм с ръчна клапа и нямам никаквиу проблеми, да ама нямам и климатик, което вече си е проблем.В интерес на истината аз като нямам поленов филтър, защото нямам клима, не знам давя ли се що ли... Така като ви слушам, май е животоспасяваща част....Като ви е запушен - ами махнете го съвсем, макар и временно и така ще разберете от него ли се потите или от клапата - други причинии няма...
                      Е как да я оставя постоянно да е отворена? Аз като я натисна надолу за да се отвори, тя пак се връща в същото положение и се затваря (като на пружинка е). Друг е въпроса какво точно натискам, ама мисля, че баш това е клапата - едно меко нещо, на пипане е като гъба и е жълто-кафяво на цвят. Точно под филтъра се намира.6ma7ka7a, а ти защо въобще искаш да махнеш чистачката? Аз изчистих всичко само като свалих кората, за която не е необходимо да се свалят чистачки. Под нея има още няколко пластмаси за сваляне и и си готов.
                      Bravo 1.6 16v

                      Коментар


                        #56
                        6ma7ka7a написа:
                        дърпам разклащам ... не става и не става
                        И аз доста бой ги бих докато помръднат. Даже по едно време бях подложил дървени трупчета за да напъвам с лост без да надера под тях. Конус със зъби - с въртене не става - само с дърпане нагоре. Накрая с всички сили ги разтресох и поддадоха. Моя средния отвор за отичане беше са запушил и листата в него баха загнили и станали на горска почва. Трябваше да си наторя саксиите с нея. Смених филтъра с ефтин, и определено има добър ефект, щото стария направо блъскаше влага в лицето ми, а да не говорим, че беше станал черен от мизерии. Новия трудно влиза, но по-добре да има там нещо отколкото без хич. До задната броня ми е интересно къде има отвори да излиза въздуха от купето.
                        Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                        http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                        Коментар


                          #57
                          голям бой предстои с тези чистачки
                          Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron

                          Коментар


                            #58
                            chris написа:
                            Yavor написа:
                            chris написа:
                            Мдаа това с почистването на дренажните отвори определено има ефект.Сега колата се поти съвсем лекичко(но бързо го издухва),а шофьорското стъкло малко повече, но въобще не е дразнещо.А относно клапата за въздуха - май си седи само в затворено положение Идеи как се оправя!?!?! То сигурно и това допринася за потенето - ако се върти само въздуха в купето
                            Направо от това си се поти ако е постоянно затворена.По добре е да ти е постоянно отворена...Виж под филтъра - ако е отворена с ръката можеш да пипнеш перките на вентилатора. Ако е затворена - отвори я ако трябва нба ръка и я остави така - ремонта на моторчето е много проблемен момент.Аз съм с ръчна клапа и нямам никаквиу проблеми, да ама нямам и климатик, което вече си е проблем.В интерес на истината аз като нямам поленов филтър, защото нямам клима, не знам давя ли се що ли... Така като ви слушам, май е животоспасяваща част....Като ви е запушен - ами махнете го съвсем, макар и временно и така ще разберете от него ли се потите или от клапата - други причинии няма...
                            Е как да я оставя постоянно да е отворена? Аз като я натисна надолу за да се отвори, тя пак се връща в същото положение и се затваря (като на пружинка е). Друг е въпроса какво точно натискам, ама мисля, че баш това е клапата - едно меко нещо, на пипане е като гъба и е жълто-кафяво на цвят. Точно под филтъра се намира.6ma7ka7a, а ти защо въобще искаш да махнеш чистачката? Аз изчистих всичко само като свалих кората, за която не е необходимо да се свалят чистачки. Под нея има още няколко пластмаси за сваляне и и си готов.
                            Ами в краен случай изключваш клемата на моторчето и ако трябва подпираш с нещо клапата да стои отворена - трупче, туй, онуй - импровизирай!
                            Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                            Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                            ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                            Коментар


                              #59
                              Май ше трябва пак да разглобявам, че честно казано моторче никъде не видях.А дали въобще гледам където трябва... никой не знае!
                              Bravo 1.6 16v

                              Коментар


                                #60
                                chris написа:
                                Май ше трябва пак да разглобявам, че честно казано моторче никъде не видях.А дали въобще гледам където трябва... никой не знае!
                                Колега, няма да ми повярваш ако ти кажа колко теми излизат, само ако напишеш "моторче за въздуха в купето", затова виж сам. Горе В ЛЯВО --> "Търсене" . Успех!

                                Коментар

                                Working...
                                X