гледаш с очи. тя ако не се затвори си личи мисля чче доста ясно.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Не си сменяйте поленовият филтър!
Collapse
X
-
Махаш филтъра и гледаш.Най трудно но и най- добре се вижда.chris написа:Е къде гледам? Тва под фълтъра ли е? Едно такова мекичко като дунапренено...На служебните ми коли само като цъкнеш копчето за въздуха и се усеща голяма промяна в духането.Само на Фиат май трябва да гледаш под капака... нормално!
Коментар
-
Мдаа това с почистването на дренажните отвори определено има ефект.Сега колата се поти съвсем лекичко(но бързо го издухва),а шофьорското стъкло малко повече, но въобще не е дразнещо.А относно клапата за въздуха - май си седи само в затворено положение
Идеи как се оправя!?!?! То сигурно и това допринася за потенето - ако се върти само въздуха в купето
Bravo 1.6 16v
Коментар
-
Направо от това си се поти ако е постоянно затворена.По добре е да ти е постоянно отворена...Виж под филтъра - ако е отворена с ръката можеш да пипнеш перките на вентилатора. Ако е затворена - отвори я ако трябва нба ръка и я остави така - ремонта на моторчето е много проблемен момент.Аз съм с ръчна клапа и нямам никаквиу проблемиchris написа:Мдаа това с почистването на дренажните отвори определено има ефект.Сега колата се поти съвсем лекичко(но бързо го издухва),а шофьорското стъкло малко повече, но въобще не е дразнещо.А относно клапата за въздуха - май си седи само в затворено положение
Идеи как се оправя!?!?! То сигурно и това допринася за потенето - ако се върти само въздуха в купето 
, да ама нямам и климатик, което вече си е проблем.В интерес на истината аз като нямам поленов филтър, защото нямам клима, не знам давя ли се що ли... Така като ви слушам, май е животоспасяваща част....Като ви е запушен - ами махнете го съвсем, макар и временно и така ще разберете от него ли се потите или от клапата - други причинии няма...
Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Подври един гаечен ключ под рамото и внимателно натисни трябва да излезе, това е и на шлици и на конус затова се е набило.6ma7ka7a написа:някой да помогне за чистачките отвивам гайката дърпам чистачката не мърдаFIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Е как да я оставя постоянно да е отворена? Аз като я натисна надолу за да се отвори, тя пак се връща в същото положение и се затваря (като на пружинка е). Друг е въпроса какво точно натискам, ама мисля, че баш това е клапата - едно меко нещо, на пипане е като гъба и е жълто-кафяво на цвят. Точно под филтъра се намира.6ma7ka7a, а ти защо въобще искаш да махнеш чистачката? Аз изчистих всичко само като свалих кората, за която не е необходимо да се свалят чистачки. Под нея има още няколко пластмаси за сваляне и и си готов.Yavor написа:Направо от това си се поти ако е постоянно затворена.По добре е да ти е постоянно отворена...Виж под филтъра - ако е отворена с ръката можеш да пипнеш перките на вентилатора. Ако е затворена - отвори я ако трябва нба ръка и я остави така - ремонта на моторчето е много проблемен момент.Аз съм с ръчна клапа и нямам никаквиу проблемиchris написа:Мдаа това с почистването на дренажните отвори определено има ефект.Сега колата се поти съвсем лекичко(но бързо го издухва),а шофьорското стъкло малко повече, но въобще не е дразнещо.А относно клапата за въздуха - май си седи само в затворено положение
Идеи как се оправя!?!?! То сигурно и това допринася за потенето - ако се върти само въздуха в купето 
, да ама нямам и климатик, което вече си е проблем.В интерес на истината аз като нямам поленов филтър, защото нямам клима, не знам давя ли се що ли... Така като ви слушам, май е животоспасяваща част....Като ви е запушен - ами махнете го съвсем, макар и временно и така ще разберете от него ли се потите или от клапата - други причинии няма...Bravo 1.6 16v
Коментар
-
И аз доста бой ги бих докато помръднат. Даже по едно време бях подложил дървени трупчета за да напъвам с лост без да надера под тях. Конус със зъби - с въртене не става - само с дърпане нагоре. Накрая с всички сили ги разтресох и поддадоха. Моя средния отвор за отичане беше са запушил и листата в него баха загнили и станали на горска почва. Трябваше да си наторя саксиите с нея. Смених филтъра с ефтин, и определено има добър ефект, щото стария направо блъскаше влага в лицето ми, а да не говорим, че беше станал черен от мизерии. Новия трудно влиза, но по-добре да има там нещо отколкото без хич. До задната броня ми е интересно къде има отвори да излиза въздуха от купето.6ma7ka7a написа:дърпам разклащам ... не става и не става
Коментар
-
Ами в краен случай изключваш клемата на моторчето и ако трябва подпираш с нещо клапата да стои отворена - трупче, туй, онуй - импровизирай!chris написа:Е как да я оставя постоянно да е отворена? Аз като я натисна надолу за да се отвори, тя пак се връща в същото положение и се затваря (като на пружинка е). Друг е въпроса какво точно натискам, ама мисля, че баш това е клапата - едно меко нещо, на пипане е като гъба и е жълто-кафяво на цвят. Точно под филтъра се намира.6ma7ka7a, а ти защо въобще искаш да махнеш чистачката? Аз изчистих всичко само като свалих кората, за която не е необходимо да се свалят чистачки. Под нея има още няколко пластмаси за сваляне и и си готов.Yavor написа:Направо от това си се поти ако е постоянно затворена.По добре е да ти е постоянно отворена...Виж под филтъра - ако е отворена с ръката можеш да пипнеш перките на вентилатора. Ако е затворена - отвори я ако трябва нба ръка и я остави така - ремонта на моторчето е много проблемен момент.Аз съм с ръчна клапа и нямам никаквиу проблемиchris написа:Мдаа това с почистването на дренажните отвори определено има ефект.Сега колата се поти съвсем лекичко(но бързо го издухва),а шофьорското стъкло малко повече, но въобще не е дразнещо.А относно клапата за въздуха - май си седи само в затворено положение
Идеи как се оправя!?!?! То сигурно и това допринася за потенето - ако се върти само въздуха в купето 
, да ама нямам и климатик, което вече си е проблем.В интерес на истината аз като нямам поленов филтър, защото нямам клима, не знам давя ли се що ли... Така като ви слушам, май е животоспасяваща част....Като ви е запушен - ами махнете го съвсем, макар и временно и така ще разберете от него ли се потите или от клапата - други причинии няма...Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Колега, няма да ми повярваш ако ти кажа колко теми излизат, само ако напишеш "моторче за въздуха в купето", затова виж сам. Горе В ЛЯВО --> "Търсене" . Успех!chris написа:Май ше трябва пак да разглобявам, че честно казано моторче никъде не видях.А дали въобще гледам където трябва... никой не знае!
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар