georgid, одеве гледах в И-бей същото за което говориш за 140 долара мисля че беше. Може и да бъркам. Но наистина рекламата е такава - 55 вата output, което какво точно ще рече...уж много по-силни... и търговецът който го предлагаше имаше няколко хиляди коментара фийдбек 100% и имаше от 3000К през 4300 до 6000 и нагоре каквото ти хрумне.
Че то тва 3500к ксенон ли е или жълта крушка Аз ги гледам в английският ебай
A3 1.9TDI 131к.с помпа-дюза 2002г 6 скорости 5 ВРАТИ вече 160+к.с
Punto Sporting 1.9JTD 2003
ex. Fiat Marea TD100 1998
ами то май е предвидено да се монтира на фаровете за мъгла и този цвят за там не е никак лош избор. А пък и не знам зашо но го дават с най-силен такова - 3200 Lm, с/у 3100 Лм на 4300К
То и самата лампа е коренно различна откъм захранване - Х7 си има + и минус като отделни изводи, а Х1 иползва за минус корпуса си. И друго - Х7 е с едно такова отпред на самото стъкло което спира светлината, а х1 е прозрачна отпред, а това което прави сянка е в конструкцията на фасунката/фара.
Здравейте,купих си и аз ксенон и ще го монтирам на Фиат Купе, та въпроса ми е относно това реле при мен ще трябва ли да го слагам, от магазина който купих ксенона ми казаха, че нямало смисъл от никакви релета, но все пак да попитам които се е сблъсквал директно с проблемите, да споделите а и ако се намери и някой от Бургас който да удари едно рамо, бирата е от мен ето и ксенона който купих:
Здравейте,купих си и аз ксенон и ще го монтирам на Фиат Купе, та въпроса ми е относно това реле при мен ще трябва ли да го слагам, от магазина който купих ксенона ми казаха, че нямало смисъл от никакви релета, но все пак да попитам които се е сблъсквал директно с проблемите, да споделите а и ако се намери и някой от Бургас който да удари едно рамо, бирата е от мен ето и ксенона който купих:
Никакви релета колега...слагаш го направо,ала ще видиш зор с тез големи баласти,де ще ги слагаш...защо не взе слим баласти.Аз съм с слимове на фаровете и едва за халогените взех от дебелите...
Здравейте,купих си и аз ксенон и ще го монтирам на Фиат Купе, та въпроса ми е относно това реле при мен ще трябва ли да го слагам, от магазина който купих ксенона ми казаха, че нямало смисъл от никакви релета, но все пак да попитам които се е сблъсквал директно с проблемите, да споделите а и ако се намери и някой от Бургас който да удари едно рамо, бирата е от мен ето и ксенона който купих:
Никакви релета колега...слагаш го направо,ала ще видиш зор с тез големи баласти,де ще ги слагаш...защо не взе слим баласти.Аз съм с слимове на фаровете и едва за халогените взех от дебелите...
Пусни една снимка да видя как си ги сложил, че и мен ме мъчи това къде ще ги слагам тия тухли :P
Колеги, аз имам питане към тези, които са с Н1 крушки..Лесно ли ги вкарахте на мястото на оригиналните такива, защото при мен влизат с голям зор! Дори се наложи да изкривя пластините, върху които лягат.. Интересува ме специално при Купе как стоят нещата, въпреки че подозирам, че с всички Н1-ци е същото приключение..
Монтирал съм в няколко фара от Мареа. При всички забелязвам следното - в десния фар лампата не ляга хубаво, но влиза нормално, и се налага изпилване на пъпките в някаква степен. В левия обаче лампата влиза и ляга от веднъж. На един колега дори се наложи изпилване на металната част на цокъла, защото беше с десети от милиметъра по-тясно. Може би има значение и самия комплект ксенон, някои са с по-дебели лампи. По принцип лампата H1 трябва да легне върху три пъпки на самия цокъл, които спират всякаква възможност за клатене. Това е за Марейските фарове. Не знам при други модели с H1-цокъл как точно е направено, може би е същото.
нямам проблеми с крушката- ляга перфектно. иначе с релета, обичам да правя както трябва нещата- 2 релета са 3 лв.... и си знам, че всичко е ок. най-важното е да се направи ремонтопригодно, като изгори крушка да се сменя за 1 мин., за година и половина го правя 3-4 пъти и щеше да е много неприятно ако не бях помислил да наглася нещата лесни за смяна. за баластите има мноооооооооооооого място
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар