spark написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Монтаж на ксенон - как?
Collapse
X
-
За ре-ле-та-та ли питате? Пак да попитам
Значи взех ксенон комплекта, няма да го монтирам веднага но както знаем на обикновените халогенни крушки тока е около 5А, а на ксенона 3.5А. Единствено ксенона като пали има по-голям ток откъдето е и мисълта за релетата. Но на кутийката на баласта пише следното:I(norm): 3.5AI(max): 5.6AАко при обикновените крушки постоянно е около 5А, има ли смисъл от това реле ако само за 5-6сек при палене на ксенона тока е 5.6А?Някои говореха за 10-15А при палене, но тук никъде не виждам такива цифри?
Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
...което ме навежда на мисълта, не може ли с един баласт и двете крушки? :Dspark написа:Ако при обикновените крушки постоянно е около 5А, има ли смисъл от това реле ако само за 5-6сек при палене на ксенона тока е 5.6А?Някои говореха за 10-15А при палене, но тук никъде не виждам такива цифри?Fiat Stilo 1.8 16V
Коментар
-
преди бушоните, токът за светлините върви по един кабел, което значи че поема безпроблемно ток за 2 лампи = ~9-10 ампера. сам прецени - добавянето на елемент внася загуби принципно. Моят съвет е : ако амперите на баласта са по-малко отколкото пише на бушона на който ще се връзват ( в твоя случай двойно са по-малко) няма сми от реле
Коментар
-
Гледах схемата в Хайнес и за кабела си прав. Но според тая схема релето затваря верига от акумулатора към dip lights, което е къси?! Значи късите минават през реле, а тези main lights - през ключа. Утре пак ще гледам може да съм объркал и ще сравнявам със схемата от ръководството. Като затвори релето минава през бушона F5, оттам в C5 и отива на dip, което ще рече къси светлини. Т.е. обратно на схващането досега, че късите не минават през реле. Моля за коментар, аз само следя линийките
Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
След по-обстойно изследване на схемите наистина късите минават през реле (т.е. ток взимат от акумулатора, а не от ключа) САМО когато се включи на дълги или се присветне (то пак дълги). Както и да е друг е въпроса сега... Мисля първо да закача ксенона на акумулатор и да измеря при запалването тока и тогава да реша има ли нужда от реле. По-долу закачам снимки на баласта и кабелите. Но тъй като много са объркани цветовете на кабелите не знам кой е + и -
Както се вижда на едната снимка клемите, които са на кабела (двете клеми с червеното) са с различна големина. Такива клеми има и на самите фасунки на оригиналната крушка, но тоя дъжд не спира да вали и затова питам тука. От големината на клемите може ли да се разбере коя е + и коя -. Предполагам на фара пак едната е по-голяма, за да не се обърка, някой ако знае да каже коя е + :DКачвам и снимки от кутията и книжката да видите каква обърквация с цветовете настава. И никъде няма отбелязано + или -.Иначе ксенон комплекта е произведен 10/2007, което може само да ме радва.
Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
пич слагай смело аз си сложих същия ксенон на снимката без никви релета само тва което е в комплекта и съм минал над 500 км -никъв проблем само гледай книжкатаspark написа:След по-обстойно изследване на схемите наистина късите минават през реле (т.е. ток взимат от акумулатора, а не от ключа) САМО когато се включи на дълги или се присветне (то пак дълги). Както и да е друг е въпроса сега... Мисля първо да закача ксенона на акумулатор и да измеря при запалването тока и тогава да реша има ли нужда от реле. По-долу закачам снимки на баласта и кабелите. Но тъй като много са объркани цветовете на кабелите не знам кой е + и -
Както се вижда на едната снимка клемите, които са на кабела (двете клеми с червеното) са с различна големина. Такива клеми има и на самите фасунки на оригиналната крушка, но тоя дъжд не спира да вали и затова питам тука. От големината на клемите може ли да се разбере коя е + и коя -. Предполагам на фара пак едната е по-голяма, за да не се обърка, някой ако знае да каже коя е + :DКачвам и снимки от кутията и книжката да видите каква обърквация с цветовете настава. И никъде няма отбелязано + или -.Иначе ксенон комплекта е произведен 10/2007, което може само да ме радва.fiat coupe 1.8 16v
Коментар
-
Ами а де, на кутията пише, че синия кабел е -, в книжката пише, че черния е -, а червения +. Да ама в комплекта са черен и син!?Нито в книжката, нито на кутията я няма тая комбинация черен и син, китайска работа. Иначе ISO 9001, голямата работа.А за 500км много ясно, че няма да ти нагори ключа за фаровете. То не е важно колко км си минал, а колко пъти си ги включил, защото само при включване е големия ток.И въпроса си стои - кой кабел какъв е... добре, че клемите са с различен размер иначе, но и това не е гаранция.А и да те питам баластите къде си ги закрепил, че за единия фар просто нямам идея къде да го сложа тоя баласт (кабелчето е доста късо). Мислех да махам фаровете и отдолу под тях да дупча бронята... но това е само вариант.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
ама то тока за палене 23 000 волта въобще не минава през ключа - то ако беше така да и думнал на второ трето палене .всичко е ограничено между баласта и крушката - във тези кабели се мотаят тия волтове . със ключа подаваш ток към баласта и той действа като усилвател на този ток за да го подаде към крушката .замисли се малко а не чети ел.схеми .spark написа:Ами а де, на кутията пише, че синия кабел е -, в книжката пише, че черния е -, а червения +. Да ама в комплекта са черен и син!?Нито в книжката, нито на кутията я няма тая комбинация черен и син, китайска работа. Иначе ISO 9001, голямата работа.А за 500км много ясно, че няма да ти нагори ключа за фаровете. То не е важно колко км си минал, а колко пъти си ги включил, защото само при включване е големия ток.И въпроса си стои - кой кабел какъв е... добре, че клемите са с различен размер иначе, но и това не е гаранция.fiat coupe 1.8 16v
Коментар
-
мисля че трябва да им представиш фактура за покупката ... защото примерно ако желаеш можеш и CD то да си застраховаш, показваш им фактурата и готово.един познат си сложи едни измислени "тунинг" фарове и отиде показа им фактурата, и му ги писаха към каското и снимаха колата отново
Fiat Punto '01, 1.8 16V HGT Abarth
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар