pakumba разсъжденията ти имат логика, но колата е с хидравлични повдигачи. Вала беше чисто нов, но явно некачествен.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Счупен колянов вал
Collapse
X
-
тази шайба е шайбата на пистовия ремък, и за да се сложи ангренажа, трябва първо тя да се разкара, иначе не можеш да махнеш стария ремък....който е на зъбното колело което е зад това. Ами това е логиката, сега как е точното изпълнение при точно тази кола незнам, но при доста коли е така. Друг е въпроса и за компетентноста на монтьора
СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007


Коментар
-
ама това е типо двувалка....там е по друго. мотора е доста по различен от на Марея. Много ми е чудно какво може да се счупи на вала все пак
Брей че лъскарка бе
СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007


Коментар
-
Обясних, че това е двигателя от подписа. Но убий ме - не мога да се сетя дали е само с централен болт или с малки болтчета.Колега ETERNITY, няма ли начин да направиш няколко снимки на лома (отчупеното парче и вала, ремъчната шайба) или само си говорим напразно и гадаем. Да се скъса болта - да, да изпусне резбата - добре, но да се отчупи коляновия вал...Todor_Gagovski написа:Е добре де ама не е нужно да се развива този болт а само 3 те болта на ремъчната шайба. и въпроса ми е съвсем актуален, какво е накарало майстора да го развива защото е видно че не е необходимо
Коментар
-
В понеделник отивам, няма да говорим напразно. Ще щракна 2-3 снимки на инцидентната местност. Когато разгледах снимките, почти аналогичен е и двигателя на моята Мареа. Точно вала под големия болт се е счупил. Умувам как да подходя... В понеделник привечер ще кача снимки.///// написа:Обясних, че това е двигателя от подписа. Но убий ме - не мога да се сетя дали е само с централен болт или с малки болтчета.Колега ETERNITY, няма ли начин да направиш няколко снимки на лома (отчупеното парче и вала, ремъчната шайба) или само си говорим напразно и гадаем. Да се скъса болта - да, да изпусне резбата - добре, но да се отчупи коляновия вал...Todor_Gagovski написа:Е добре де ама не е нужно да се развива този болт а само 3 те болта на ремъчната шайба. и въпроса ми е съвсем актуален, какво е накарало майстора да го развива защото е видно че не е необходимо
Коментар
-
С шамари, как другояче? То тоя номер ебаси лесния "Аз съм безотговорен майстор и понеже съм и некадърен ти счупих колата, но ти сам си си виновен, че ми я докара"... Да си оправя белите и да си плаща золумите. Ако нещо почне да се прави на важен - отивате неколцина и го правите него на колянов вал...Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
само за протокола при тебе най вероятно е гайка, и шайбата се сваля не с 4 болта, а с въпросната гайкаСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007


Коментар
-
Поне от това, което видях аз - да. Не знам доколко това е разумно обяснение за инцидента. Чудя се дали е възможно застраховката да покрие разхода? Четох договора и има част за повреда при спрял автомобил, но не вярвам този случай да отговаря на споменатото застрахователно събитие.phoenix написа:само за протокола при тебе най вероятно е гайка, и шайбата се сваля не с 4 болта, а с въпросната гайка
Коментар
-
Застрахователя може да ти изплати пари само ако той самия има шансове да си ги върне примерно чрез осъждане на виновния. В противен случай - шанс нямаш. Трябва да си прочетеш застрахователната полица и общите условия на застраховката. Предполагам обаче, че повреда по двигателя която не е в следствие на ПТП не се разглежда като застрахователно събитие.Fiat Brava 1,6 16v '96, Fobos
Коментар
-
И аз така предполагам. Четох полицата няколко пъти, с надежда да намеря стрък, за който да се хвана. А дали в сервизите нямат някаква застраховка именно за такъв тип рискове? Би изглеждало логично.kkp написа:Застрахователя може да ти изплати пари само ако той самия има шансове да си ги върне примерно чрез осъждане на виновния. В противен случай - шанс нямаш. Трябва да си прочетеш застрахователната полица и общите условия на застраховката. Предполагам обаче, че повреда по двигателя която не е в следствие на ПТП не се разглежда като застрахователно събитие.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар