Проверих цена - 133 лв за K&N - replacement. В момента го обмислям, но май ще инвестирам
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колко често сменяте въздушен филтър?
Collapse
X
-
Точно така, 133лв. от официалния вносител е. Аз го взех с 20% отстъпка. Иначе за дебитомера съм чувал разсъждения от сорта на - понеже филтъра е спортен и пропуска повече въздух, това ставало чрез по-лошо филтриране, от там се разваля дебитомера. Нещо, което е без логика според мен, защото този тип филтри са замислени точно с цел да пречистват по-добре въздуха (да работят повече време при мръсна среда).Бързам да отговоря на нещо, което със сигурност някой ще ме пита - върви ли повече колата. Отговора при мен е НЕ, няма никаква разлика от нормалния и спортния. Каква е причината незнам. Може и в дебитомера да е причината, защото се съмнявам дали работи коректно.
Коментар
-
deadairplane -
?
А защо на газ не трябжа да се слага?deadairplane написа:Всъщност на спортните коли не им трябва чак толкова чист вуздух те така или иначе ще хвърлят двигателя след състезанието.Обаче на газ не си правете експерименти със спортни филтри. Точно заради това махнах моя К&Н!vsd написа:Точно така, 133лв. от официалния вносител е. Аз го взех с 20% отстъпка. Иначе за дебитомера съм чувал разсъждения от сорта на - понеже филтъра е спортен и пропуска повече въздух, това ставало чрез по-лошо филтриране, от там се разваля дебитомера. Нещо, което е без логика според мен, защото този тип филтри са замислени точно с цел да пречистват по-добре въздуха (да работят повече време при мръсна среда).Бързам да отговоря на нещо, което със сигурност някой ще ме пита - върви ли повече колата. Отговора при мен е НЕ, няма никаква разлика от нормалния и спортния. Каква е причината незнам. Може и в дебитомера да е причината, защото се съмнявам дали работи коректно.
Коментар
-
Re: ?
При газта не е нужно толкова голямо количество въздух, колкото например за дизела или бензина. Ето защо ще се наложи дори и затваряне на част от въздуховода.rymbym написа:А защо на газ не трябжа да се слага?deadairplane написа:Всъщност на спортните коли не им трябва чак толкова чист вуздух те така или иначе ще хвърлят двигателя след състезанието.Обаче на газ не си правете експерименти със спортни филтри. Точно заради това махнах моя К&Н!vsd написа:Точно така, 133лв. от официалния вносител е. Аз го взех с 20% отстъпка. Иначе за дебитомера съм чувал разсъждения от сорта на - понеже филтъра е спортен и пропуска повече въздух, това ставало чрез по-лошо филтриране, от там се разваля дебитомера. Нещо, което е без логика според мен, защото този тип филтри са замислени точно с цел да пречистват по-добре въздуха (да работят повече време при мръсна среда).Бързам да отговоря на нещо, което със сигурност някой ще ме пита - върви ли повече колата. Отговора при мен е НЕ, няма никаква разлика от нормалния и спортния. Каква е причината незнам. Може и в дебитомера да е причината, защото се съмнявам дали работи коректно.
Коментар
-
deadairplane -
Re: ?
Това, което знам за газта е, че тя е по "чувствителна" към количеството въздух, или като се зацапа малко въздушния филтър той почва да пропуска и по-малко въздух и затова колата на газ почва да върви по малко и да харчи повече - сместа става по-богата. Не го твърдя 100%, така съм чувал. Няма логика филтъра да се цапа повече, защото колата има газова. Намерих едни стехиометрични отношения от мазда форума:Бензин 14,7:1 6,8% горивоПрироден газ 17,2:1 5,8% горивоПропан-бутан 15,5:1 6,45% горивоЕтанол 9:1 11,1% горивоМетанол 6,4:1 15,6% горивоВодород 34:1 2,9% горивоДизел 14,6:1 6,8% гориво Ако са верни за изгаряне на газта трябва повече, а не по-малко въздух, от тук следва че по-малкото количество въздух пропускано от филтъра ще влияе по-силно върху горенето, отколкото при бензина и дизела. Пак казвам, че не ги твърдя тези неща, а само така ми зжучи логично. Някой който е наясно може да разясни ако искаdeadairplane написа:Правилно само не ползвайте затова тиксо като някои "майстори". Освен това на газ филтъра се замърсява по бързо и трябва да се сменя 2 пъти за една смяна на маслото а не 1 път както е нормално. Не знам защо е така ама наистина се замърсява по бързо.doofiat написа:При газта не е нужно толкова голямо количество въздух, колкото например за дизела или бензина. Ето защо ще се наложи дори и затваряне на част от въздуховода.
Коментар
-
И аз съм на мнението на колегата vsd. На газ филтъра не се цапа повече, а колата е по-чувствителна. Хватката със затваряне на част от въздуховода не е решение - тя е компромис. Аз съм много против това. Виж - завъртане на въздуховода - с това съм по-съгласен, но само за обикновенни газови уредби. За газовия инжекцион мисля, че нито едното, нито другото е решение.Fiat Brava 1,6 16v '96, Fobos
Коментар
-
deadairplane
Реклама
Collapse


Коментар