Оw40 си оказва наистина огромно влияние поне при мен при дизела. От няколко седмици стои навън, че гаража ми е пълен с друга кола и съотвено сутрин паля при минусови температури. Старта е много по-лек, не трака толкова. А като загрее(което също ми се струва, че е по-лесно) "мърка" както казва Сев :DЗа лугата и аз я изпръсквам един път на 1-2седмици, особено като се има предвид, че не се съобразявам откъде минавам :D Но все пак имам и доста пластмаси, така че не мисля, че е проблем. Важното е, че побърквам всякакви "сувове" :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"New Bravo"-впечатления, мнения, цени и коментари!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
не е от маслотоЛюбо е с такова, аз също...иначе за миенетоне бях мил колата почти два месецаобаче последния път я бях намазал с ваксата на Сонакси сега като я мих без да я търкам всичко излезе и колата светна - т.е. ваксата добре е лепнала за колата и е държала през цялото времеи всичката тази мръсотия не е стигнала до боята
Коментар
-
Май е време някой да погледне на тази кола дросела и свещите/както каза Еньо/Nocturne) написа:По принцип моята кола се мие всяка седмица ръчно от мен с една торба препарати и глупости, но сега в това време седи мръсна. На този студ като я измиеш всичко ще замръзне и е вредно за уплътнения и т.н. Само с топла вода я пръскам понякога, тия дни ще го направя. В събота дават +3,+5 градуса.Еми и аз не знам какво очаквам от маслото, но миналата зима най-малкото палеше само с ключ, а тази с това масло не е така. Плюс това докато не загрее малко е пълен мъртвец от към вървеж, а доколкото си спомням преди също не беше така с гадния Кастрол.Естествено не е казано, че това е причината, може да отида някъде да я видят.lyubohar написа:Правите ли нещо за лугата? Аз гледам да мия калниците отвътре и отвън поне веднъж седмично на път от работа, не знам дали има смисъл...
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Абе Бобка така е,ама на коли с турбини това е силно непрепоръчително.Аз лично не вярва в тези простотии-смяна на масло на 20 000 км.,за мен още на 14-15 000 си става боза.Аз на мойта карам макс 13 000 с едно масло,защото съм виждал много готини турбини от несмяна на маслоBO написа:Между другото едно масло смазва много по-добре когато стане да речем на 1000км пробег от чисто ново.Демек ако си сменяш маслото прекалено често е по-вредно за двигателя. Доказано из лабораториите.emzo написа:Както писах в друга тема, на есен слагам 0в40 и напролет обикновено вече съм на около 8000км го сменям.За масло пари не давам, затова го сменям не по-късно от 8000км., мисля че двигателя само ми е благодарен
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Е, нямам предвид 10к+ километра, а примерно да си го сменяш на 2-3к защото си мислиш, че си номер едно да речем.Ти добре си сменяш маслото на 14-15к, а я виж на Жулиетка с печките - 35к по книгаMury написа:Абе Бобка така е,ама на коли с турбини това е силно непрепоръчително.Аз лично не вярва в тези простотии-смяна на масло на 20 000 км.,за мен още на 14-15 000 си става боза.Аз на мойта карам макс 13 000 с едно масло,защото съм виждал много готини турбини от несмяна на маслоBO написа:Между другото едно масло смазва много по-добре когато стане да речем на 1000км пробег от чисто ново.Демек ако си сменяш маслото прекалено често е по-вредно за двигателя. Доказано из лабораториите.emzo написа:Както писах в друга тема, на есен слагам 0в40 и напролет обикновено вече съм на около 8000км го сменям.За масло пари не давам, затова го сменям не по-късно от 8000км., мисля че двигателя само ми е благодарен

A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Не се хващайте толкова за тези километри. Най-добре е да се обслужва на 12 месеца и толкоз. Ако някой върти повече от 15 000-20 000 на година ще трябва 2 пъти годишно.BO, 330XD ли имаш, Е46?BO написа:Е, нямам предвид 10к+ километра, а примерно да си го сменяш на 2-3к защото си мислиш, че си номер едно да речем.Ти добре си сменяш маслото на 14-15к, а я виж на Жулиетка с печките - 35к по книга
Grande Punto 1.4 16V 95hp
Коментар
-
Maни ги бре,тея са луди,нали знаеш че на 159 и даваха смяна на ангренаж на 120 000 км/така е по книга/,е моя на 60 000 го извадих порядъчно напукан............................Те ще ни учат как се обслужват колиBO написа:Е, нямам предвид 10к+ километра, а примерно да си го сменяш на 2-3к защото си мислиш, че си номер едно да речем.Ти добре си сменяш маслото на 14-15к, а я виж на Жулиетка с печките - 35к по книгаMury написа:Абе Бобка така е,ама на коли с турбини това е силно непрепоръчително.Аз лично не вярва в тези простотии-смяна на масло на 20 000 км.,за мен още на 14-15 000 си става боза.Аз на мойта карам макс 13 000 с едно масло,защото съм виждал много готини турбини от несмяна на маслоBO написа:Между другото едно масло смазва много по-добре когато стане да речем на 1000км пробег от чисто ново.Демек ако си сменяш маслото прекалено често е по-вредно за двигателя. Доказано из лабораториите.emzo написа:Както писах в друга тема, на есен слагам 0в40 и напролет обикновено вече съм на около 8000км го сменям.За масло пари не давам, затова го сменям не по-късно от 8000км., мисля че двигателя само ми е благодарен


Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
И аз я пръскам моята с вакса на 5 minutes всеки път. Определено има полза, все още водата се стича на вадички от повърхността, а последно я мих преди 2-3 седмици...Sev написа:не е от маслотоЛюбо е с такова, аз също...иначе за миенетоне бях мил колата почти два месецаобаче последния път я бях намазал с ваксата на Сонакси сега като я мих без да я търкам всичко излезе и колата светна - т.е. ваксата добре е лепнала за колата и е държала през цялото времеи всичката тази мръсотия не е стигнала до боята
Коментар
-
При мен има asr и помага - позволява добро ускорение върху лед или утъпкан сняг. Уикенда минавах петрохан беше голям кефНа сняг бравото обаче наистина има проблем - на първа и втора просто е твърде много мощността и никакви електроники не помагат. Говоря за недобре утъпкан сняг , хлъзгави места - тоест извън града и главния път. На нова година в едно село бях паркирал в един сняг под наклон и бая зор беше да ме избутатSev написа:каква е тая твоята кола?нямам нито един от изброените проблемиколата пали почти без разлика спирам и тръгвам от където реша (хем гумити ми са всесезонни, а не чисто зимни)радиото е наредскоростите са като паленето - има едва забележима разлика, което абсолютно нормално имайки в предвид какъв е вискозитета на маслото в кутията
Fiat Bravo 1.4 Tjet 150 Emotion
Коментар
-
Естествено че АСР-а помага,поне не ти позволява да даваш много газ,нещо ценно ако си затънал в пряспа.Ако свикнеш да караш с АСР и ВДЦ,никога няма да искаш да караш без тях,аз свикнах бързо,и съм доста смел на някои места,просто защото знам какво точно ще направи колата.Вече ако задкормилното устройство е проблемно,нищо не помага.П.С.Мойта кола има и брейк асистънт,нещо много готино,активирало се е един път само,но спаси задницата на едно такси........boyo написа:При мен има asr и помага - позволява добро ускорение върху лед или утъпкан сняг. Уикенда минавах петрохан беше голям кефНа сняг бравото обаче наистина има проблем - на първа и втора просто е твърде много мощността и никакви електроники не помагат. Говоря за недобре утъпкан сняг , хлъзгави места - тоест извън града и главния път. На нова година в едно село бях паркирал в един сняг под наклон и бая зор беше да ме избутатSev написа:каква е тая твоята кола?нямам нито един от изброените проблемиколата пали почти без разлика спирам и тръгвам от където реша (хем гумити ми са всесезонни, а не чисто зимни)радиото е наредскоростите са като паленето - има едва забележима разлика, което абсолютно нормално имайки в предвид какъв е вискозитета на маслото в кутията
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар