Нещо не разбрах
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"New Bravo"-впечатления, мнения, цени и коментари!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Аз лично изключвам ASR, когато върти гуми. Тази система не е за сняг и бъхтене на място, само ми пречи като съм затънал в преспи. Не знам какво имаш в предвидBolgAryan написа:Еми хайде да го активираме де, писна ми да превъртам гуми :D
Мога само да кажа че на колата ми студа въобще не и понася добре, направена е за слънчева Италия и така. Скоростите едвам влизат, двигателя пали много трудно, а докато не загрее не го търси. Проходимост - 0. Стереото звучи гадно когато има бас, понеже всички кори явно са замръзнали и има някакъв ужасен резонанс.
Grande Punto 1.4 16V 95hp
Коментар
-
каква е тая твоята кола?нямам нито един от изброените проблемиколата пали почти без разлика спирам и тръгвам от където реша (хем гумити ми са всесезонни, а не чисто зимни)радиото е наредскоростите са като паленето - има едва забележима разлика, което абсолютно нормално имайки в предвид какъв е вискозитета на маслото в кутията
Коментар
-
Проблем с паленето не съм имал, но за стереото и проходимостта трябва да се съглася. Този уикенд в Говедарци на 2 пъти след като колата нощуваше на -15-20 градуса СД-то не искаше да пусне диска доста дълго време. И определено не трябва да се надценява в дълбок сняг. Със старото Браво, което беше изначално по високо, а и с по високи гуми от нормалното, бях свикнал смело да паркирам и минавам в сравнително дълбок сняг, та тази зима (миналата година не го броя за зима
) останах неприятно изненадан на няколко пъти закоремил в снега, че единия път трябваше и да ме дърпат. Yellow_Flash_Colorz_PDT_14 Yellow_Flash_Colorz_PDT_14 Yellow_Flash_Colorz_PDT_14
Коментар
-
Не знам, може наистина тези неща да са само при мен, нямам идея защо така се получава. Като цяло мойте скорости са по стегнати от вашите и сега съвсем трудно влизат.А ’’корема’’ опира постоянно. Сега навсякъде коловози по всички малки улички, аз ако карам в тях натрупания в средата сняг е много висок и стърже нон стоп, просто пълна простотияSev написа:като опре корема е друго нещоне говоря за това
Grande Punto 1.4 16V 95hp
Коментар
-
И при мен е така, абсолютно постоянно в малките улички. Тъпо е измислено с тая кора...Много тъпо. Това почти ме отказа да я свалям, ще стане нетърпимо.Nocturne) написа:А ’’корема’’ опира постоянно. Сега навсякъде коловози по всички малки улички, аз ако карам в тях натрупания в средата сняг е много висок и стърже нон стоп, просто пълна простотия
Коментар
-
Не е точно така. И аз се бях заиграл и исках да го активирам, но ми липсва една букса, което прави нещата доста сложни. Демек не е само лостчето. Някои нива имат и буксата, но при Спорт явно не е така...Venioid написа:Защото идеологията на съвременните автомобилостроители е такава - всички екстри са заложени, но са активирани само тези за които си платил. Аз така си играх с темпомата, колата реално има темпомат, функцията му е заложена в компютъра, но няма лост за управлението му. И цялата екстра екстра "криуз контрол" на практика е едно лостче под мигачите. Същото е с ABS/ASR и т.н. - системата е една, ползва еднакъв хардуер, едни и същи датчици, но за неплатилите работи само ABS-а
.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар