siluro написа:
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Преглед на мнението
								
							
						
					
				
				
			
		Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Спускане - Моторна спирачка или свободен ход?
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ръчната си беше изправна, не съм самоубиец не се самонавивай. Сега ще вметна част от проблема, който не е доразвил Банков. Фиат крома 2.5 турбо дизел от 90те години си е голяма кола. Като я засилиш с 90 е все тая дали ще вдигнеш с един зъб ръчната или не. Тези тон и половина хич няма да се забавят, най-много в стреса да опънеш повечко зъби и да ти се изясни на практика защо инженерите разпределят спирачното усилие да пада основно на предните колела. Аз лично я спрях с игра със скоростите, двойно амбреиране, накрая леко ръчна и бях в готовност да я ударя в мантинелите за да я спра, пред алтернативата да ударя някой колега.mell0 написа: Преглед на мнениетоНе е така, ако знаеш как да го направиш. Никой не е казал, че се дърпа пълна ръчна. Държиш бутона и съвсем леко дърпаш колкото да захапе без да блокираш напълно. Правил съм си опит и работи перфектно.Последна редакция от siluro; 19.09.2018, 05:51.Fiat Coupe 1.8
Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Яко. Имаш време да играеш със скорости, волани, педали и т.н., а нямаш време просто да си дръпнеш ръчната до необходимото ниво.
Странна логика.
Вземи някой път от интерес да я дръпнеш тази ръчна и ще се изненадаш колко много спира колата, без да стават такива теоретични ситуации на пътя.A20DTH
 ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Извинявайте, ама какво е туй моторна спирачка? Аз на моето стило имам ли такова животно и какво трябва да натисна за да се задейства?Велосипед да, но ролкови кънки - не! Балканчето е без акумулатор, симсонката е без гуми. Я, падна ми се и фиатче 126! Вече съм с фиат и напреднал шофьор, та чак съм станал маниак, а сега и фанатик!
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
И за това нещо се изписаха толкова глупости?
Баси мааму! Че аз винаги съм си спирал с мотора, а и така са ме учили, когато карах шофьорските курсове още миналия век. Дори стилът ми на каране е такъв, че спирачката се използва само в краен случай, а скоростта се намалява просто с отнемане на газта. Винаги ми е било любопитно, защо по нанадолнище колите пред мен все им светят стоповете от време на време, а аз съм си на скорост и се движа на едно и също разстояние след тях...
А относно моторната спирачка - навремето товарните шкоди си имаха едно лостче, с което гасяха двигателя или намаляваха скоростта по нанадолнището и му казваха моторна спирачка.Велосипед да, но ролкови кънки - не! Балканчето е без акумулатор, симсонката е без гуми. Я, падна ми се и фиатче 126! Вече съм с фиат и напреднал шофьор, та чак съм станал маниак, а сега и фанатик!
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
И сега го има при някои камиони и автобуси, даже са и на степени - спират подаването на гориво и искра в част (или всички) от цилиндрите, че и както каза един колега по-горе се "затапва и изпускателния колектор".dabadaba написа: Преглед на мнението...навремето товарните шкоди си имаха едно лостче, с което гасяха двигателя или намаляваха скоростта по нанадолнището и му казваха моторна спирачка.Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
При двигателите на които маслената помпа се върти от ангренажа, оборотите не влияят ли на мазането на двигателя?Fiat Croma 1.9 JTD 110kw 2006
https://www.carspending.com/bg/profile/1503822642963639
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Има ли помпи, дето се въртят от скоростната кутия?George1984 написа: Преглед на мнениетоПри двигателите на които маслената помпа се върти от ангренажа, оборотите не влияят ли на мазането на двигателя?Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Дори и да не е на скорост пак има мазане. Всички маслени помпи се въртят или от ангренажен ремък или от веригата или са зацепени със зъбни колела. Нори и при оная измишльотина 1.4 туинпортGeorge1984 написа: Преглед на мнениетоПри двигателите на които маслената помпа се върти от ангренажа, оборотите не влияят ли на мазането на двигателя?Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	


Коментар