italcar написа:
					
				
				
			
		Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Автомати Aisin
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 1. Възможно ли е, да не бъда поучаван, кои изводи да запазя за себе си и кои да споделям?! Не съм обидил никого и следователно мога да изказвам меннието си свободно. Поста Ти заслужава да бъде докладван, а Ти трябва да поработиш над начина, по който комуникираш с останлите.2. Аз, очевидно, също обмислям да си закупя подобен автомибил, иначе не бих пуснал отделна тема по въпроса.3. Не разбирам, защо трябва да ми обясняваш, какви са проблемите на ръчната трансмисия - очевидно Тя не ме интересува.4. Основният риск на този автомат е, че максималните му нютон-метри са много близки до тези на двигателя, а според някои колеги са - точно равни. Колкото и да не разбираш, трябва да ти стане 100% ясно, че това е сериозен риск. Защо, най-вече защото това може да доведе до тотална повреда и защото предполага сериозно износване, дори при нормална експлоатация. Сег, до колко, обявеното на "опаковката" е с преосигуряване или е точно, това не можем да знаем.5. Интересувам се от опита на всички колеги, както можеш да предполжиш. Твоят положителен опит с този автомат, също представлява интерес за мен.6. Относно разхода - моят опит с "клсаически" авотмати е, че на градско дават сериозна рализка спрямо ръчната скоростна кутия. Ти правиш сравнение с доста по-лек автомобил, с доста по-малка мощност. До колко мощността е от сериозно значние при градско, не би трябвало да е много, е зависи от стила на шофиране. Масата е серизоен фактор при всяко потегляне, а имаш и един постоянен товар, когато си на място. Колко е този товар при този автомат, добре ли е разчетен и т.н не можем да знаем. Ако си премахнал DPF-а, катализатора и вихровите клапи, но нямаш допбър ре-мап - това може да е сериозна причина. В ниските със сигурност може да се появи загуба на мощност, от там повечко натискане, а от там и голяма разлика в разхода. Състоянието на турбината също е фактор.Fiat Marea JTD 105 09.2000г
 
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Извинявам се, ако съм те обидил (явно е така, защото реагираш много остро)! Съжалявам изобщо, че се включих в темата и то малко по-емоционално. Не бих искал да ставам подбудител на спор и не съм конфликтна личност, така, че моля за мир и спокойствие. Ако смяташ, че съм направил нещо против правилата и разумния тон на комуникация, направи каквото смяташ за нужно.Относно разхода, наистина благодаря за споделеното мнение. Ще се радвам да чуя и други анализи и съвети за икономично шофиране в градски условия. Може би сравнението ми с Либрата не е удачно, но нямам друга лична база за сравнение. Просто не очаквах да има толкова драстична разлика. Прави ми впечатление, че при Кромата още градския каталожен разход на 2.4-ката е близо 2 пъти над извънградския. И на практика е така. При други коли с автоматична кутия, дори още по-тежки СУВ-та, по каталог не стоят така нещата. Дали реалността е такава, не знам.Reptile написа:1. Възможно ли е, да не бъда поучаван, кои изводи да запазя за себе си и кои да споделям?! Не съм обидил никого и следователно мога да изказвам меннието си свободно. Поста Ти заслужава да бъде докладван, а Ти трябва да поработиш над начина, по който комуникираш с останлите.
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 По т.4 Колега, не се опитвай да гадаеш и да правиш изводи като последна инстанция, ами разгледай форумите, основно чужди, и прочети за проблемите свързани с тази кутия и 2,4 мотора. Има тонове информация. Нищо от това, което си написал не е вярно! ВО ти каза същото.По т.5 Автомат, като автомат. Нито е най-добрия, нито е рисков или боклучав. Превключва плавно, ако всичко му е наред, но лагав при тръгване. Води се адаптивен и тва е малко гадно, ако решиш да покараш по-спортно при условие, че преди това си карал лежерно. Трябва му време да влезе в час. Няма спортен и зимен режим при Крома. Както ти написа колегата, ръчната скоростна кутия е по-рискова и с повече проблеми.Reptile написа:4. Основният риск на този автомат е, че максималните му нютон-метри са много близки до тези на двигателя, а според някои колеги са - точно равни. Колкото и да не разбираш, трябва да ти стане 100% ясно, че това е сериозен риск. Защо, най-вече защото това може да доведе до тотална повреда и защото предполага сериозно износване, дори при нормална експлоатация. Сег, до колко, обявеното на "опаковката" е с преосигуряване или е точно, това не можем да знаем.5. Интересувам се от опита на всички колеги, както можеш да предполжиш. Твоят положителен опит с този автомат, също представлява интерес за мен.207 тиква автомат
 новокромаджия 2.4 печка
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Напълно споделям реакцията ти от по-горния ти пост и не виждам, за какво си виновен. :Ditalcar написа:Извинявам се, ако съм те обидил (явно е така, защото реагираш много остро)! Съжалявам изобщо, че се включих в темата и то малко по-емоционално. Не бих искал да ставам подбудител на спор и не съм конфликтна личност, така, че моля за мир и спокойствие. Ако смяташ, че съм направил нещо против правилата и разумния тон на комуникация, направи каквото смяташ за нужно.207 тиква автомат
 новокромаджия 2.4 печка
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Дано да разбираш, че реакцията ми не е от "засегнатост". Тук е форум, в който си коментираме разни технически въпроси, другите реакции са за други форуми.Всеки практически опит значи 100 пъти повече от издържаната теория..., както се досещаш не съм Аз автора на тази мисъл.italcar написа:Извинявам се, ако съм те обидил (явно е така, защото реагираш много остро)! Съжалявам изобщо, че се включих в темата и то малко по-емоционално... Това е причината да очаквам в темата, освен технически спецификации, да споделим личен опит.
							
						Fiat Marea JTD 105 09.2000г Това е причината да очаквам в темата, освен технически спецификации, да споделим личен опит.
							
						Fiat Marea JTD 105 09.2000г
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 1. Техническите спецификации могат да се изчетат, но първите 7-10 години са по-важни.pplk написа:По т.4 Колега, не се опитвай да гадаеш и да правиш изводи като последна инстанция, ами разгледай форумите, основно чужди, и прочети за проблемите свързани с тази кутия и 2,4 мотора. Има тонове информация. Нищо от това, което си написал не е вярно! ВО ти каза същото.По т.5 Автомат, като автомат. Нито е най-добрия, нито е рисков или боклучав. Превключва плавно, ако всичко му е наред, но лагав при тръгване. Води се адаптивен и тва е малко гадно, ако решиш да покараш по-спортно при условие, че преди това си карал лежерно. Трябва му време да влезе в час. Няма спортен и зимен режим при Крома. Както ти написа колегата, ръчната скоростна кутия е по-рискова и с повече проблеми.Reptile написа:4. Основният риск на този автомат е, че максималните му нютон-метри са много близки до тези на двигателя, а според някои колеги са - точно равни. Колкото и да не разбираш, трябва да ти стане 100% ясно, че това е сериозен риск. Защо, най-вече защото това може да доведе до тотална повреда и защото предполага сериозно износване, дори при нормална експлоатация. Сег, до колко, обявеното на "опаковката" е с преосигуряване или е точно, това не можем да знаем.5. Интересувам се от опита на всички колеги, както можеш да предполжиш. Твоят положителен опит с този автомат, също представлява интерес за мен. 2. Кое точно, от написаното не е вярно?! С ВО дискусия за нютон-метри не съм водил и не виждам защо го намесваш?! 3. Отделно, никога и никъде не съм имал претенция за "последна инстанция".4. Ако не е станало ясно, ще го повторя - Корма с ръчна трансмисия не търся и не ме интересува. 5. Добре е, че споделяш личен опит. Във някои форуми прочетох, че автомата бил връх в инжинерната мисъл и много надежден. ВО не мисли така, и си има своите аргументи. Аз съм по-склонен да се съглся с ВО, ако кутията наистина е разчетена гранично.
							
						Fiat Marea JTD 105 09.2000г 2. Кое точно, от написаното не е вярно?! С ВО дискусия за нютон-метри не съм водил и не виждам защо го намесваш?! 3. Отделно, никога и никъде не съм имал претенция за "последна инстанция".4. Ако не е станало ясно, ще го повторя - Корма с ръчна трансмисия не търся и не ме интересува. 5. Добре е, че споделяш личен опит. Във някои форуми прочетох, че автомата бил връх в инжинерната мисъл и много надежден. ВО не мисли така, и си има своите аргументи. Аз съм по-склонен да се съглся с ВО, ако кутията наистина е разчетена гранично.
							
						Fiat Marea JTD 105 09.2000г
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Колега, кое от това не разбра?BO написа:Не. Риска при него е свързан с това, че не му сменят маслото, като отделно филтъра е много измислен, демек прекалено малък. И за това има огромни оплаквания от него с не-доброто превключване, защото маслото става много мръсно, като пречи на клапаните да се движат свободно и да застанат в точната определена позиция, спрямо тока, който им се подава. А този автомат по нищо не се различава от другите. Използват си се фрикционни елементи, които се износват и замърсяват маслото. Използва се хидротрансформатор, който грее маслото доста. Просто няма как да се направи нещо, което не се обслужва в тази сфера.:Reptile написа:Разбрах сега съм малко по-добре с ’автоматите’. Мерси за поясненията! Финално - да разбирам, че въпросният автомат е рисков над средното?!Не е необходимо да повтаряш, на всички ни стана ясно от първия път. И двамата с колегата сравняваме ръчката с автомата, като в случая автомата е по-надежден. Сам си направи извода в случая, колко е смотан Айсина и как се троши от Nm.Reptile написа:4. Ако не е станало ясно, ще го повторя - Корма с ръчна трансмисия не търся и не ме интересува.207 тиква автомат
 новокромаджия 2.4 печка
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Разбрах, но си спомни и товаpplk написа:Колега, кое от това не разбра? , което е отговор към теб.Някак си не стана ясно, че търся артументи ’ЗА’, а не ’ПРОТИВ’. Просто, събирам мнения с цел - добиване на обективно становище.BO написа:...Разликата съм я чел някъде из сервизните ръководства по спомен и за това съм я запСлагат двигател от 400Нм, и кутия от 560Нм. А не като Фиат. 400Нм двигател и 400Нм кутия.Даже конкретно при Фиат, абсолютно всички модели кутии са точно 1:1 с ръба на проектирането на двигателя. Луда работа. За това при Фиат това ми е омразно нещо. Как веднъж не сложиха хубава кутия, като след 10 години експлоатация още да се радваш не превключването...Fiat Marea JTD 105 09.2000г , което е отговор към теб.Някак си не стана ясно, че търся артументи ’ЗА’, а не ’ПРОТИВ’. Просто, събирам мнения с цел - добиване на обективно становище.BO написа:...Разликата съм я чел някъде из сервизните ръководства по спомен и за това съм я запСлагат двигател от 400Нм, и кутия от 560Нм. А не като Фиат. 400Нм двигател и 400Нм кутия.Даже конкретно при Фиат, абсолютно всички модели кутии са точно 1:1 с ръба на проектирането на двигателя. Луда работа. За това при Фиат това ми е омразно нещо. Как веднъж не сложиха хубава кутия, като след 10 години експлоатация още да се радваш не превключването...Fiat Marea JTD 105 09.2000г
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Колега, вече ти писах, че в нета има достатъчно информация за проблемите на кутията и никъде не се споменава за проблем с торка. Ремапнати автомати има стотици и не съм чел някой да е счупил кутия от това. Моята е мапната от две години на 440Nm и работи като нова. Както ти написа ВО, проблемите са от ненавременно обслужване. Гарантирам ти, че максималния торк за 1,9 е 400, а за 2,4 е 440Nm., като се говори и за 40- 50% допълнителна презастраховка, според различните източници.БТВ. Дължа на ВО едно извинение.207 тиква автомат
 новокромаджия 2.4 печка
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ето това е важно, че Ти имаш практически тест на 440 Nm. Остава да споделиш, къде направи промените и какво включваха Те.pplk написа:Колега, вече ти писах, че в нета има достатъчно информация за проблемите на кутията и никъде не се споменава за проблем с торка. Ремапнати автомати има стотици и не съм чел някой да е счупил кутия от това. Моята е мапната от две години на 440Nm и работи като нова. Както ти написа ВО, проблемите са от ненавременно обслужване. Гарантирам ти, че максималния торк за 1,9 е 400, а за 2,4 е 440Nm., като се говори и за 40- 50% допълнителна презастраховка, според различните източници.БТВ. Дължа на ВО едно извинение.Fiat Marea JTD 105 09.2000г
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Е, аз няма да я карам 10 години, нито ще я газя на 440 Nm постоянно. 1-2 години не са лош тест. Ако високият въртящ момент просто износва повече фрикционите не е проблем, защото няма да го ползваш постоянно, ако прави други необратими поразии, това е проблем.emzo написа:Той има практически тест, но от да кажем година. Колко ще изкара обаче не се знае.Fiat Marea JTD 105 09.2000г
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Тука има полезна тема със симптомите и от какво най-често са причинени. http://clubvolvo.ru/showthread.php?t=67030На руски е темата, но предполагам, че повечето от вас го разбират. Става въпрос за Волво, но кутията е същата. Както и Бо е споменал, от това което съм изчел основно се разваля от дълга несмяна на маслото, но също така проблем е и не достатъчно доброто изпълнение на охлаждането на кутията.Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Накои производители си я поръчвали с 1 - 2 литра повече масло или си правели собствен корпус, не го запоних точно.noriaga написа:Тука има полезна тема със симптомите и от какво най-често са причинени. http://clubvolvo.ru/showthread.php?t=67030На руски е темата, но предполагам, че повечето от вас го разбират. Става въпрос за Волво, но кутията е същата. Както и Бо е споменал, от това което съм изчел основно се разваля от дълга несмяна на маслото, но също така проблем е и не достатъчно доброто изпълнение на охлаждането на кутията.Fiat Marea JTD 105 09.2000г
 Коментар
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	


Коментар