Ако си прав за фракционните дискове, в което не се съмнявам, то излиза че разликата е точно в броя им.
	
		
							
						
					
			
			
				 Различия между 80 и 81 - в количествах фрикционов и стальных дисков, в корпусе и в некоторых усиленных узлах "железа" трансмиссии.
			
		
	

 Но до колкото хващам в този цитат казват разликата между 81 и 80. Отделно, че 80 отново има модификации, а не е една и съща за 1.9 и 2.4.Според мен би станала замяната от друг автомобил, но трябва да се гледа за диф-а. Че при различните производители се монтира кутия с различен диф. И в двете крайност има доста голяма разлика заради самия диф. Най-дълъг мисля, че слагат в Опел Сигнум 1.9ЦДТИ и там при 140км/ч си на 2к оборота. Луда работа за 150кс двигател.
Но до колкото хващам в този цитат казват разликата между 81 и 80. Отделно, че 80 отново има модификации, а не е една и съща за 1.9 и 2.4.Според мен би станала замяната от друг автомобил, но трябва да се гледа за диф-а. Че при различните производители се монтира кутия с различен диф. И в двете крайност има доста голяма разлика заради самия диф. Най-дълъг мисля, че слагат в Опел Сигнум 1.9ЦДТИ и там при 140км/ч си на 2к оборота. Луда работа за 150кс двигател.
							
						 ЖТД ама не баш
 ЖТД ама не баш ; 182A8.000 Брава
; 182A8.000 Брава За това уважавам точно в тази сфера БМВ (има и изключения).Слагат двигател от 400Нм, и кутия от 560Нм. А не като Фиат. 400Нм двигател и 400Нм кутия.Даже конкретно при Фиат, абсолютно всички модели кутии са точно 1:1 с ръба на проектирането на двигателя. Луда работа. За това при Фиат това ми е омразно нещо. Как веднъж не сложиха хубава кутия, като след 10 години експлоатация още да се радваш не превключването.Добре, че е единствената Ц530 кутия, че леко да отсрамва нещата. Поне там 300Нм на хартия са реални 500 и държи.
 За това уважавам точно в тази сфера БМВ (има и изключения).Слагат двигател от 400Нм, и кутия от 560Нм. А не като Фиат. 400Нм двигател и 400Нм кутия.Даже конкретно при Фиат, абсолютно всички модели кутии са точно 1:1 с ръба на проектирането на двигателя. Луда работа. За това при Фиат това ми е омразно нещо. Как веднъж не сложиха хубава кутия, като след 10 години експлоатация още да се радваш не превключването.Добре, че е единствената Ц530 кутия, че леко да отсрамва нещата. Поне там 300Нм на хартия са реални 500 и държи.  
							
						
Коментар