От де да знам, но предполагам, че на 6-та. Като карам не включвам на ръчен режим, за да видя, на коя скорост съм. :D
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Автомати Aisin
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Здравейте,
 малко да пораздвижа темата... значи карам от повече от половин година 1.9 mJet 150hp Croma с автомат, искам да попитам някой неща свързани с автоматичните кутия.
 На 152000км на километраж е, а в MES в Engine ECU дават 260000+ км. Скоро ще сменя маслото в кутията с инструкциите в eLearn за смяна на маслото (а не за проверката и евентуално доливане). Смятам, че маслото в скоростната кутия не е проверявано никога и доливано (според информацията, която имам за предишния собственик)
 Също така и мисля, че досега нямам проблем със скоростната кутия, на загряла нямам проблеми със смяната на скоростите, единствено съм забелязвал на студеното време сега зимата докато е студена сменя на по-високи обороти и малко по-твърдо....
 
 Друг въпрос имам охлаждането на скоростната кутия е от водния радиатор нали? Как са го реализирали в колата антифриз ли влиза в кутията или маслото от скоростната кутия минава през радиатора на колата (може би този въпрос е малко смешен и тъп от моя страна но не мога да разбера)
 
 И другото питане ми е как мога да обновя софтуера на скоростната кутия, намерих информация за ECU flasher-и с които да чета и записвам на двигателя ECU дали със същият интерфейс може да се чете и ECU на скоростите и т.н
 И евентуално от къде се намират remap файлове или те се променят индивидуално за всяка кола.... (този въпрос ме дерзае понеже си личи на моята кола че е премахнат (избушен) DPF филтъра, сигурно е и запушен EGR клапана, може някой да помогне от вас със информация кое как да проверя по ECU-то 
 
 
 Благодаря предварително!99' Fiat Brava HSX 1.9JTD 105Hp -> 05' Fiat Croma 1.9 MJET 16v 150Hp
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Не, разбира се.marshal_t написа: Преглед на мнениетоЗ
 
 Друг въпрос имам охлаждането на скоростната кутия е от водния радиатор нали?
 Охлаждането на кутията си е с отделен радиатор (или оребрена тръба), който се намира някъде пред водния и фреоновия.
 Не знам как е на Кромата, но на Тезиса отпред са 3 радиатора - воден, на климатика, на кутията и интеркулера.
 Относно ECUто не мога да кажа със сигурност, но по аналогия с това на двигателя - не става с кабела, с който четеш и чистиш грешки.
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Да не би да има в предвид колегата охлаждането да е посредством топлообменник, който да е закачен към големия воден кръг на колата ? Примерно при мен на Е61 и на Тезис 3.2 230 до колкото знам е с такъв, а не отделен радиатор отпред при другите.Immortal написа: Преглед на мнениетоНе, разбира се.
 Охлаждането на кутията си е с отделен радиатор (или оребрена тръба), който се намира някъде пред водния и фреоновия.
 Не знам как е на Кромата, но на Тезиса отпред са 3 радиатора - воден, на климатика, на кутията и интеркулера.
 Относно ECUто не мога да кажа със сигурност, но по аналогия с това на двигателя - не става с кабела, с който четеш и чистиш грешки.Fiat Coupe 1.8
 
 Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 В неговия случай, да.Immortal написа: Преглед на мнениетоНе, разбира се.
 При 1.9 охлаждане и топлене се постига чрез водния радиатор (антифриз-масло).
 При 2.4 е с отделен, външен - масло-въздух.A20DTH ЖТД ама не баш ЖТД ама не баш
 1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава ; 182A8.000 Брава
 Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Колега благодаря за компетентния отговор... (смисъл за конкретната кола)BO написа: Преглед на мнениетоВ неговия случай, да.
 При 1.9 охлаждане и топлене се постига чрез водния радиатор (антифриз-масло).
 При 2.4 е с отделен, външен - масло-въздух.
 Когато имам време и ще се завра под колата и ще разгледам как са го реализирали и дали няма някой теч на антифриз (или масло от скоростната кутия)... А как са го измислили италианците то така не се ли меши антифриз с маслото от скоростите? Според ePER за автоматичните кутии за версия 1.9 е различен водния радиатор, това значи ли че в самият радиатор има магистрала в която тече само масло от скоростите? Според мен така е реализирана ситуацията с охлаждането...
 
 Благодаря за информацията 99' Fiat Brava HSX 1.9JTD 105Hp -> 05' Fiat Croma 1.9 MJET 16v 150Hp 99' Fiat Brava HSX 1.9JTD 105Hp -> 05' Fiat Croma 1.9 MJET 16v 150Hp
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Във водния радиатор има топлообменник, който държи разделени антифриза и маслото. И обикновено като се спука и се стига до фира на скоростната кутия.marshal_t написа: Преглед на мнениетоКолега благодаря за компетентния отговор... (смисъл за конкретната кола)
 Когато имам време и ще се завра под колата и ще разгледам как са го реализирали и дали няма някой теч на антифриз (или масло от скоростната кутия)... А как са го измислили италианците то така не се ли меши антифриз с маслото от скоростите? Според ePER за автоматичните кутии за версия 1.9 е различен водния радиатор, това значи ли че в самият радиатор има магистрала в която тече само масло от скоростите? Според мен така е реализирана ситуацията с охлаждането...
 
 Благодаря за информацията A20DTH A20DTH ЖТД ама не баш ЖТД ама не баш
 1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава ; 182A8.000 Брава
 Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
 Коментар
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	




Коментар