Коя от двете коли ще ме ме слуша повече.И двете имат много болежки.От една страна съм привлечен от опела на външен вид и сглобка но от към двигател не ми вдъхва доверие.Стилото е с изпитан издръжлив двигател но като сглобко отстъпва.Някой наблюдение върху двете возила.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
astra H 1.7 cdti или stilo 1.9 JTD
Collapse
X
-
Като функционалност- опелаКато качество за Х сума пари- стилото.Обяснението е едно- за 5000 лв ще вземеш хубаво стило, но не и астра.Ако имаш повече пари купи астра от последните години на производство ( или браво 2
)
Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
Мой приятел за няколко години 4 пъти сменя "управление на турбото" оригинално от Булвария (400лв) дори не изкарваше гаранционния си срок от 6м, жила и лостове на скорости, 3 пъти дефектира алтернатора, 3-4 пъти сменя резистора на степени на вентилатора (който е една торба пари). В багажника си имаше 2-3 резервни задни чистачки, щото са консуматив и превъртат долу в оста за нула време. Други "дребни" дефекти като това, че таблото понякога мига като коледна елха или изобщо не работи и други неща по електрониката не ги споменавам. Сега му сгъна и вентилатора на парното. В интерес на истината двигател и дюзи не са пипани и не са правили проблем.Както казват колегите напъни се за Браво 2.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Значи ти имаш опит и наблюдение над една кола. Това не означава, че масата е такава.Лично аз трудно бих се сетил за по-проблемен автомобил на Фиат от Стило.За това една Астра би било редно да се сравнява с Браво-2 и като поколение, и като здравина.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Стилото е след 2004 може да се вземе на добра цена но като смениш половината неща по нея ще застане на цената на опела.Каквото ида си говорим Астрата е една класа на Стило.Явно ако искам астра ще трява да се хвърля на бензинка 1.6 twinport.Там поне има само ядове с вихровите клапи и се лекува сравнително по евтино от дизела.Fiat Brava 1.9 JTD
Коментар
-
Каква е гаранцията, че точно тази кола няма да се падне на теб? А забравих, 2 пъти сменя стартер за има няма 5г... аз от над 10г имам моята барака още не съм сменял. Колата не е кошник, но човека вече се оглежда за друга, щото за 1г минимум 5 бона за ремонти има. Сега е в сервиз за смяна гарнитура на глава, за което от Вентура му обявиха 2 бона за труд и части.. явно не им се занимава с Астри хич. В други 4-5 сервиза цените са били около 1000-1300, не знам какви са тея извънземни Астри или просто в София живеят само милионери. Частите за Астра са безбожно скъпи тук, та поръчва съединител и маховик от чужбина щото тука му искаха към 2 бона с маховика и помпата. Отвън цената е наполовина. Отделно седалките и са дървени поне за мен.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Ето как с едно тотално грешно мнение отказа човека. Лошо няма, но не си прави генерални изводи от един единствен автмобил, който си видял.А и като се замислиш ще видиш какво грешно мнение даваш. Значи почти всичко, което си дал като проблем идва от двигател и обслужващите го агрегати, ама иначе според мнението ти това само ставало.Вижда се, че никога не си имал досег с такава кола, а мнението ти е базирано на само един единствен поглед, което вече е крайно и всички Опели са така.Аз какво мога да разкажа конкретно за Стило, то в този форум ще ме анатемосат. Както казах Фиат са си проблемни коли като цяло, не спрямо моето мнение, а спрямо статистиката, ама конкретно Стило наистина си е най-проблемния Фиат правен някога според мен, предвид наистина всевъзможните малки и големи проблеми, за които ми се обаждат.И лично аз в моята практика никога не съм видял Стило със средно на брой екстри, които да работят всички коректно и в никоя система да няма записана грешка. Никога. А сигурно съм изгледал няколко десетки да не кажа стотици Стила.spark написа:Каква е гаранцията, че точно тази кола няма да се падне на теб? А забравих, 2 пъти сменя стартер за има няма 5г... аз от над 10г имам моята барака още не съм сменял. Колата не е кошник, но човека вече се оглежда за друга, щото за 1г минимум 5 бона за ремонти има. Сега е в сервиз за смяна гарнитура на глава, за което от Вентура му обявиха 2 бона за труд и части.. явно не им се занимава с Астри хич. В други 4-5 сервиза цените са били около 1000-1300, не знам какви са тея извънземни Астри или просто в София живеят само милионери. Частите за Астра са безбожно скъпи тук, та поръчва съединител и маховик от чужбина щото тука му искаха към 2 бона с маховика и помпата. Отвън цената е наполовина. Отделно седалките и са дървени поне за мен.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Тия астри не са зле но с фиатските двигателиPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Цените на частите на Астрата те плашат, и затова отиваш на Тойота? :D Добра логика! А това дето колегите го пишат за Стилото... И аз, и баща ми и брат ми караме/хме Стило 1.9JTD 115кс, баща ми даже смени хеча с комби та общо четири коли, и ядове никакви! Единствено на брат ми му свети еърбега, но това по никакъв начин не пречи на колата. Да говорите, че една кола не струва, без дори да сте имали такава не е правилно.. Да може да има някакви дребни болежки, но в никакъв случай не е кола, която да ти бърка яко в джоба, а и се съмнявам че има кола, която изобщо да не ремонтираш! Така или иначе колега, ако чакаш някой да ти каже коя кола е по-здрава за да си я купиш няма да решиш никога! Виж коя ти е по на сърце и скачай! Няма какво да го мислиш толкова...nemobg написа:Направо ме плашиш с тези цени на части.То верно златен ще излезе този опел.Явно ще оглеждам друга марка VW или Toyota.Но WV са масови и итериора е типично дървен.Неможе да се сравнява с италианките.
Alfa Romeo 147 1.9JTDm 8v
ex-Fiat Stilo 1.9JTD
ex-Fiat Bravo 1.9JTD
Коментар
-
Такава Астра съм карал и от към купе, возия, позиция на шофера, колата е прилично добра. Управлението ми е по-дървено спрямо Брава-та ми. Шума в купето от двигателя си е силен и в ниските обороти ми е мн тромава. На дълго обаче даде някъв разход от вида на 3,5/100. Да уточня, че нз с кой точно 1,7 е била. Иначе един приятел си купи такава ...уж тънкана за 5000 и после вкара в нея още 7-8 000. Като цяло не са лоши коли, по скоро внимавай за конкретния екземпляр в какво състояние ще е.Успех.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
астрата си е много здрава машина и мога да кажа ,че за парите си е една класа на над vag групата.просто този двигател от дизеловата гама е най-неподходящ .имам наблюдения върху тези автомобили и негативите са малко.относно мнението на колегата ,че били едва ли не боклуци и кой какво е сменял и за колко к си мисля ,че греши.не ми се пише ама само да му вметна ,че съм сменял ангренаж на такава астра,само,че 1,8 бензин на 220к,купена от бг,колата беше с ори съединител в перфектно здраве,ори предница и всичко.и като цяло е имала 1 дефект-датчик кол.вал на около 120к.няма как някой да ме убеди,че са некачествени коли.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар