Ама как давате съвети за стари коли :D такива съвети може да се дават за нови автомобили. Като попадне на някоя гробница, все ще бере ядове без значение от марката.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
astra H 1.7 cdti или stilo 1.9 JTD
Collapse
X
-
Под двигател имам предвид, че не е отваряна главата и блока. Нещата които се водят като консумативи изобщо не ги споменавам, като например радиатор на климатика (и той е сменян). От всичките ми познати никой друг не е сменял радиатор на климатика. Може пък само тая Астра да се разваля, а всички други 99.99% да са бетон, колегата да си решава. Наблюдения над Опели имам много, но точно с тоя мотор 100к.с. е само една така е. Ей тука авера е писал за маховика и цените, да не кажеш че си измислям: http://www.opelclub.bg/index.php?showtopic=101995&st=0BO написа:Ето как с едно тотално грешно мнение отказа човека. Лошо няма, но не си прави генерални изводи от един единствен автмобил, който си видял.А и като се замислиш ще видиш какво грешно мнение даваш. Значи почти всичко, което си дал като проблем идва от двигател и обслужващите го агрегати, ама иначе според мнението ти това само ставало.Вижда се, че никога не си имал досег с такава кола, а мнението ти е базирано на само един единствен поглед, което вече е крайно и всички Опели са така.Аз какво мога да разкажа конкретно за Стило, то в този форум ще ме анатемосат. Както казах Фиат са си проблемни коли като цяло, не спрямо моето мнение, а спрямо статистиката, ама конкретно Стило наистина си е най-проблемния Фиат правен някога според мен, предвид наистина всевъзможните малки и големи проблеми, за които ми се обаждат.И лично аз в моята практика никога не съм видял Стило със средно на брой екстри, които да работят всички коректно и в никоя система да няма записана грешка. Никога. А сигурно съм изгледал няколко десетки да не кажа стотици Стила.spark написа:Каква е гаранцията, че точно тази кола няма да се падне на теб? А забравих, 2 пъти сменя стартер за има няма 5г... аз от над 10г имам моята барака още не съм сменял. Колата не е кошник, но човека вече се оглежда за друга, щото за 1г минимум 5 бона за ремонти има. Сега е в сервиз за смяна гарнитура на глава, за което от Вентура му обявиха 2 бона за труд и части.. явно не им се занимава с Астри хич. В други 4-5 сервиза цените са били около 1000-1300, не знам какви са тея извънземни Астри или просто в София живеят само милионери. Частите за Астра са безбожно скъпи тук, та поръчва съединител и маховик от чужбина щото тука му искаха към 2 бона с маховика и помпата. Отвън цената е наполовина. Отделно седалките и са дървени поне за мен.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Да видим цената за съединителя и маховика.Стило 1.9жтд 16в:Съединител Люк - 534 лвЛагер-помпа Люк - 138 лв.Маховик Люк - 835 лв.Общо = 1507 лв.Астра Н 1.9жтд 16в:Съединител Люк - 462 лвЛагер-помпа Люк - 198 лв.Маховик Люк - 710 лв.Общо = 1370 лв.Цените са взети буквално от първия сайт в интернет, където предлагат една и съща марка части и за двата автомобила.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Последния ми Фиат съм го купил точно за 4000 лв., а съм инвестирал в части и труд точно 4119.56 лв., като има реално счупено само едно каре, което беше на 100% необходимо за смяна. Реално колата беше най-добрата, лъскава и безпроблемна. Не съм я взел с някакъв изявен знаен или незнаен дефект.Та какво правим в този случай?Та ти ако не си готов да дадеш толкова пари, за да си направиш един елементарен възел, който се очаква винаги да дефектира, то купуваш си бензинова Корса с двигател 1.0 и не ревеш след това, че съединителя ти е 50% от цената на колата.iakvvu написа:Ей...Вие ще купувате кола за 3000,а ще слагате съединител за 1500. Темата отиде пак за коша.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Всеки който е решил да взима дизел на старо е наясно че слаби звена са:Маховик, турбина и дюзи.И тука идва сметката за колкмо ще вземеш колата и дали имаш допълнителни пари да я оправиш.Да дизела е със скъпа подръжка но от към разход и динамика няма равен.Тука ще ме оборят повечето колеги който са на бензин/газ за разхода.Астрата ми харесва като външен вид и изпълнение на купето вътре.Но вчера прочетох доста за дизелите им и двата модела определено имат свойте слабости.За разлика от прехваления дизел на VW дето в техния форум едва ли не коли на по 300 хиляди имат още толкова живот.Ако ще се спра на астра ще е бензинка явно.Благодаря за мнението на всчики.Fiat Brava 1.9 JTD
Коментар
-
Колко са тези като теб,тук,които споделят виждането ти? Едва ли някой купувайки кола е психически подготвен,че разходите след нея за да стане НАИСТИНА идеална са огромни. Ако този който ще даде 5 за возило и знаейки,че го чакат още 5 за разходи ще отиде и ще скочи директно на кола от 10. Болшинството от купувачите търсейки по-евтини коли не са готови за големи разходи по тях. Ще направят компромис с какво ли не,но мяма да харчат. Сам си ставал свидетел на теми в които има питащи които търсят най евтиният отговор,колкото и безмислен да е той. Ето това беше идеята на репликата ми.BO написа:Последния ми Фиат съм го купил точно за 4000 лв., а съм инвестирал в части и труд точно 4119.56 лв., като има реално счупено само едно каре, което беше на 100% необходимо за смяна. Реално колата беше най-добрата, лъскава и безпроблемна. Не съм я взел с някакъв изявен знаен или незнаен дефект.Та какво правим в този случай?Та ти ако не си готов да дадеш толкова пари, за да си направиш един елементарен възел, който се очаква винаги да дефектира, то купуваш си бензинова Корса с двигател 1.0 и не ревеш след това, че съединителя ти е 50% от цената на колата.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Ела да ти покажа как работят и вървят JTD 105 и JTD 115 на по 600 000 км. Лично мои са.nemobg написа:...За разлика от прехваления дизел на VW дето в техния форум едва ли не коли на по 300 хиляди имат още толкова живот.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
От 3 години вече карам мерива 1,7 цдти мотора.Върви си пущината и никакви ядове не ми създава за сега....освен съединител,но аз така си я взех и знаех че ще го сменям.Мой приятел пък видя от мен и си взе и тои мерива само че 1,7дти и за 2 години е сменил едни биалетки.Това е по мое наблюдение колега.Дано съм ти помогнал с избора.FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
Даже на меривата ми излезна 1350лв с труда на майстораBO написа:Да видим цената за съединителя и маховика.Стило 1.9жтд 16в:Съединител Люк - 534 лвЛагер-помпа Люк - 138 лв.Маховик Люк - 835 лв.Общо = 1507 лв.Астра Н 1.9жтд 16в:Съединител Люк - 462 лвЛагер-помпа Люк - 198 лв.Маховик Люк - 710 лв.Общо = 1370 лв.Цените са взети буквално от първия сайт в интернет, където предлагат една и съща марка части и за двата автомобила.FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
Това му се нарича българщинка и на гол шкембак чифте пищови.Моето мнение е такова, че в момента на покупката на кола, то трябва да си подготвен да ѝ посрещнеш и всички потенциални проблеми, които могат да се случат, спрямо модела и модификацията ѝ. Или най-известните такива. Нормално е всеки автомобил да трябва да му сменяш дискове, накладки, съединители, маховици и т.н. До тук все неща, които са си консуматив и за които трябва да си подготвен ако се наложи.Значи ако може да дадеш 10к за кола с потенциални ремонти за 5к и имаш 11к в джоба, то няма да купиш такава от 5к с потенциална инвестиция от 5к, а ще вземеш тази от 10к, защото просто може да я купиш?Всички искаме да караме по-хубави коли, но очевидно не всички може да си правим сметка на финансите. И тук идва проблема, закупувайки вещ, която реално е над финансовите възможности на купувача ѝ. Много често наблюдаван феномен, който си има и психологично обяснение.iakvvu написа:Колко са тези като теб,тук,които споделят виждането ти? Едва ли някой купувайки кола е психически подготвен,че разходите след нея за да стане НАИСТИНА идеална са огромни. Ако този който ще даде 5 за возило и знаейки,че го чакат още 5 за разходи ще отиде и ще скочи директно на кола от 10. Болшинството от купувачите търсейки по-евтини коли не са готови за големи разходи по тях. Ще направят компромис с какво ли не,но мяма да харчат. Сам си ставал свидетел на теми в които има питащи които търсят най евтиният отговор,колкото и безмислен да е той. Ето това беше идеята на репликата ми.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
И аз минах в този отбор. Близо седем месеца след придобиването на колата нито за миг не съм съжалил за избора си. Имах неудобства с ДПФ-а, но това ми влизаше в "програмата". Кола е все пак. Със сигурност ще се разваля, но в интериорното оборудване на Мерива Б швабата е помислил за всичко. За екстериор - въпрос на вкус. За ДВГ...Какво да кажа. Напълно непознат ми е 1.7 ЦДТИ на Исузу, но смея да твърдя, че карам един много, много тих дизел с много атрактивен разход за близо 1500 килограмовото купе.На оживена улица се вслушвам за да чуя ДВГ , но лично аз не го намирам за предимство, защото по ми е кеф, като слушам типичния Мджет звук от другата семейна Зафира ( на брат ми)...Към колегата: Успех с избора. Дано случиш на добра и гледана кола независимо, какво ще избереш...Ама не сменяй дизела с бензин заради един Опел. :Pgalinchooo написа:От 3 години вече карам мерива 1,7 цдти мотора.Върви си пущината и никакви ядове не ми създава за сега....освен съединител,но аз така си я взех и знаех че ще го сменям.Мой приятел пък видя от мен и си взе и тои мерива само че 1,7дти и за 2 години е сменил едни биалетки.Това е по мое наблюдение колега.Дано съм ти помогнал с избора.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар