Jimy написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Подръжка и сервиз на Fiat Bravo 1.9 JTD !!!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
относно агренажния ремък и на мен ми казаха че е добре и водната помпа да се смени...както казах купих комплект агренажен,но виждам в сайта че има и комплект и с водна помпа май така е най на далавера.п.п имам един въпрос относно таблото а по точно там където е циферблата за бензина..интересуват ме деленията има след белите долу 3 червени черти и крайната е голяма червена..до къде мога да оставям да падне стрелката най много
-
Тук има една уловка, че може и на 2 черта да изгасне. Не питай от къде знамBO написа:Ако приемем, че си далтонист, според теб до къде би слязла стрелката максимално преди да изгаснеш?
Уредчетата показват различно.Не е препоръчително, но качи една туба с нафта и пробвай веднъж на коя стрелка ще изгасне, ако ти е толкова важно.Иначе гледай да не стигаш то тези черти, ами си зареждай повече гориво.
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Е то ако говорим за проблеми, аз съм виждал кола да гасне и на пълна стрелка. :DА обикновено грешното показване на горивото се стига много по-често на бензинов двигател от на дизелов, по обясними газови причини. Вече ми е писнало да ме викат колеги с 1.6 двигател с непалещ автомобил с газ, защото няма гориво в резервоара. В случая 1.6 е случайно, но реших да го включа за по-голяма драма.M5kov написа:Тук има една уловка, че може и на 2 черта да изгасне. Не питай от къде знамBO написа:Ако приемем, че си далтонист, според теб до къде би слязла стрелката максимално преди да изгаснеш?
Уредчетата показват различно.Не е препоръчително, но качи една туба с нафта и пробвай веднъж на коя стрелка ще изгасне, ако ти е толкова важно.Иначе гледай да не стигаш то тези черти, ами си зареждай повече гориво.
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Един колега ми обясни, че по-добре да не се шофира на резерва или пък да се експериментира с това "кога ще загасне". Причината за която той спомена е по-доброто охлаждане на помпата в резервоара, когато има повече гориво ... и мисля, че е прав!Принципно JTD си имат доста голямо филтърно тяло за горивото и не би трябвало да се притесняваме, обаче никой не знае кой и как е експлоатирал автомобила преди това. И в тая връзка не се знае какви мизерии и отлагания са възможни да се всмукнат от помпата. Съответно по-бързо ще се затлачи филтъра.Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Налягането в гумите обкновено е2бара но зависи и от шофьора. Аз имам около 2 км ежедневно по павета /заради кръговото на Мамин Ваньо до Водната палата/ и когато не ме мързи ги спадам до 1.8 за да не ме друсат много. Когато ми се стори че волана е станал мн. тежък ги проверявам с манометър /обикновено го правя с гледане и ритане/ и ги тряскам до 2.2.LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс
Коментар
-
Буксите под седалките
Когато светне, просто да знаеш, че еърбеците не работят и няма да се отворят при необходимост. Грешката се чисти само с диагностичен кабел, който сега е момента да си закупиш за около 30 лв.
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар