Спорите за глупости. Когато се заплаща един труд, то той се заплаща за свършена работа а не за време. В лъскавите сервизи се плаща на часове и я работата е свършена както трябва я не. И защо оценявате все така нещата - това е за 5мин, това е за 20мин, баси колко пари ми искат............................Това е погрешно. Гледайте кой ще свърши нещата както трябва и ще е коректен към вас, и после се чудете за парите. В някой случай по-добре дай 50лв отгоре, че в повечето случаи като ги спестиш, после ги даваш двойно. Подгревни свещи за 20мин си е чиста фантастика за качествено свършена работа. Може да стане на някой стар дизел, на който са открити и нищо не разглобяваш, без да им почистиш леглата, резбите, да издухаш прахоляка около тях, без да ги намажеш после с паста и т.н. - посредствена работа.....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
смяна на ремък и ролки фиат стило
Collapse
X
-
Тренираш не тренираш, за 20 минути не можеш да ги смениш, дори и да си късметлия и да не скъсаш някоя, да имаш всички инструменти, и да знаеш как да я направиш.tambuhtaneca написа:Аз може и да не мога, защото никога не съм го правил, но ако почна да тренирам след 5тия път ще го направя, но ти или твоя колега го направи за 20-25 минути, с премахването на грешките макс 25-30. Не искам да влизам в конфронтации с никого, затова като не бях доволен от Вас не Ви посещавам и няма да Ви посещавам за в бъдеще, и за да поддържам добрия тон дори не съм споменал името на сервиза.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Относно темата - в повечето сервизи взимат цена за труд колкото струват частите. И ако не си достатъчно компетентен, както някои хора, на които им виждам изказванията, по-добре си ги сменяй в сервиз, за да не се налага да сменяш и други работи.Относно смяната на подгревни свещи - на моето Пунто за 20 минути само ГНП-то не можеш да свалиш, което се налага, дори и да си най-великия майстор. Да не говорим, че за да си свършиш качествено работата както е описал колегата Danchojn, трябва да свалиш и смукателните тръби, така че дай да не се изсилваме.Навсякъде се напълни с такива, които се стискат за 20-30 лева и се самообучават, стават "компетентни" във всичко и затова има места с такива разбирачи, където и едно масло немогат да сменят като хората...Пунто 1.9D 2002г.
Коментар
-
Dayco и Ina ,промоциите на ангренажните комплекти е от около 3 г.cs_aleksandar написа:A каква марка са ролките и ремъка ? Цената ти е измамно примамлива ако е за части и труд.Mury написа:ремък,ролки и труд,без водна помпа,Fiat 1.6 16V - 187 лева.

Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Вероятно съм аз,защото това е моя работа,сменил съм ти 1 свещ за това време,но това се постига с доста тренировки,доста имам предвид под стотици сменени и десетки скъсани или затягащи свещи !!!!!!!!tambuhtaneca написа:Аз може и да не мога, защото никога не съм го правил, но ако почна да тренирам след 5тия път ще го направя, но ти или твоя колега го направи за 20-25 минути, с премахването на грешките макс 25-30. Не искам да влизам в конфронтации с никого, затова като не бях доволен от Вас не Ви посещавам и няма да Ви посещавам за в бъдеще, и за да поддържам добрия тон дори не съм споменал името на сервиза.Mury написа:Искам да дойдеш да смениш 4 свещи за 20 мин.,аз лично ще ти дам веднага 100 лв.,ако го направиш.Сега се сетих кой си.................tambuhtaneca написа:150 лв....то горе долу толкова излиза ангренажния комплект с отстъпките, ебаси някои парите за нищо ги нямат, за 2 часа да изкара 150 лв., където повечето в София изкарват 50 лв чисти на ден, то даже в оторизиран сервиз ще е по-евтино (предполагам, че 1 час труд е около 50 максимум 55 лв.). А иначе на мен процедурата ми излезе 50 или 60 лв със смяната на маслото, не помня колко точно. Тук в София си има тарикати, да не споменавам хвален от форума сервиз, че искаха за смяна на подгревни свещи по 25 лв на бройка - т.е. общо 100, а свещите струват 50 лв и времето за смяна им е точно 20 минути. Ако 1 час труд им струва 300 лв, то може да се конкурират със сервизи в Англия, че даже в Англия е по-евтино, ама българска работа, всеки гледа да те одере.
П.С.В крайна сметка разбра ли се какъв е мотора ????? При нас за 1.9 JTD 8v - 203 лева,ремък,ролки и труд,без водна помпа,Fiat 1.6 16V - 187 лева.
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
На мен рекорда, без скъсана свещ, ми е от 21:00 часа до около 02:30 сутринта за 4 свещи.То и 4-те като казаха, че не искат да излизат, ходи им обяснявай, че за 20 минути трябва да излезнат всичките.
И съответно обратния рекорд - има, няма 15-на минути на мултиджет.Но ако броим пак свалянето на капаци, диагностика, мерене на кабелите, то спокойно 1 час и нагоре си отива от няма нищо.
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
На Стилото ги смених за около 2ч.,ама колко страх им брах като започнаха да скърцат и пружинират само аз си знам.Отначало тръгват добре и след това започват да затягат все едно са повлекли резбите.Напред назад абе голям филм е понякога.Двата часа са без допълнителните простотий.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
Аз лично бих процедирал спрямо всеки случай с цената, ако бях на ваше място.Обясняват се рисковете и т.н.Като според ситуацията се определя и цената в края на операцията.А ако скъсате някоя свещ и трябва да сваляте главата с разните му там всички масрафи, пак ли ще остане крайната цена от 100лв за смяна на свещите?Mury написа:Това имам предвид,па после ме питайте що искаме по 25 лв. на свещ за смяна.
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Не естествено,при такива случаи цената е друга.Цената варира разбира се,но средната е толкова.BO написа:Аз лично бих процедирал спрямо всеки случай с цената, ако бях на ваше място.Обясняват се рисковете и т.н.Като според ситуацията се определя и цената в края на операцията.А ако скъсате някоя свещ и трябва да сваляте главата с разните му там всички масрафи, пак ли ще остане крайната цена от 100лв за смяна на свещите?Mury написа:Това имам предвид,па после ме питайте що искаме по 25 лв. на свещ за смяна.
Някой да опита смяна на свещи на Добло 1.9,там трябва да се гмурнеш с главата надолу,защото мотора ти е на нивото на у...я,или Пунто 1.9 с резервоара за картерни газове отзад,или 2.4 ЖТД стария мотор с горивния филтър отзад на мотора и с гайките на кабелите на свещите
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
:D Ах като се сетя и аз какъв к** го ядох от пишман майстор. Преди карах бравото за масла, филтри и ходова част при него. Като купих Стилото му го закарах и му разправям за петите, той вика споко бе, всичко можем. И така го можеха, че двигателя работеше като Перла 04 при центруфугиране.После г-н Атанас на околовръсното щеше да ме бие като разбра как е сменян този ремък.S_BANKOV написа:Е може и с пермаментен маркерFGRC написа:Е колегата Банков е прав ще са нужни пети за разпределителните валове.
, поосле таман ще стане редовен във форума
FIAT Grande Punto 1.4, 06г.
Toyota Auris Touring Sport HSD 1.8, 16г.
Коментар
-
Те на Добло и Пунто 1.9д са еднакви двигателите, смяната при тях е чудо на чудесата, направо ужас...Mury написа:Не естествено,при такива случаи цената е друга.Цената варира разбира се,но средната е толкова.
Някой да опита смяна на свещи на Добло 1.9,там трябва да се гмурнеш с главата надолу,защото мотора ти е на нивото на у...я,или Пунто 1.9 с резервоара за картерни газове отзад,или 2.4 ЖТД стария мотор с горивния филтър отзад на мотора и с гайките на кабелите на свещите
Пунто 1.9D 2002г.
Коментар
-
Не знам дали е щял да те бие ама мога да се обзаложа че ти е надул главатаpippo написа::D Ах като се сетя и аз какъв к** го ядох от пишман майстор. Преди карах бравото за масла, филтри и ходова част при него. Като купих Стилото му го закарах и му разправям за петите, той вика споко бе, всичко можем. И така го можеха, че двигателя работеше като Перла 04 при центруфугиране.После г-н Атанас на околовръсното щеше да ме бие като разбра как е сменян този ремък.S_BANKOV написа:Е може и с пермаментен маркерFGRC написа:Е колегата Банков е прав ще са нужни пети за разпределителните валове.
, поосле таман ще стане редовен във форума 
.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар