Здравейте колеги .... предварително се извинявам ако има някъде подобна тема из форума.. Просто искам да попитам при смяна на ремък и ролки използва ли се някъв специален инструмент за натягане на ремъка че в един сервиз ми искат само 150лв за труд заради въпросния инструмент ... и ако има колеки които са ги сменили в обикновен сервиз имат ли някакви оплаквания нещо...?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
смяна на ремък и ролки фиат стило
Collapse
X
-
150 лв....то горе долу толкова излиза ангренажния комплект с отстъпките, ебаси някои парите за нищо ги нямат, за 2 часа да изкара 150 лв., където повечето в София изкарват 50 лв чисти на ден, то даже в оторизиран сервиз ще е по-евтино (предполагам, че 1 час труд е около 50 максимум 55 лв.). А иначе на мен процедурата ми излезе 50 или 60 лв със смяната на маслото, не помня колко точно. Тук в София си има тарикати, да не споменавам хвален от форума сервиз, че искаха за смяна на подгревни свещи по 25 лв на бройка - т.е. общо 100, а свещите струват 50 лв и времето за смяна им е точно 20 минути. Ако 1 час труд им струва 300 лв, то може да се конкурират със сервизи в Англия, че даже в Англия е по-евтино, ама българска работа, всеки гледа да те одере.FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ
Коментар
-
Ако си мераклия и имаш малко техническа подготовка си купуваш фиксаторите за около 100лв , правиш си подръчен инструмент за натискане на обтяжната ролка (аз ползвам една тръба PPR 32mm) , един индикаторен часовник с удължител и си правиш от кръгъл транспортир и магнит градусомер за шайбата на коляновия вал.Ако не ти се занимава ВО беше споменал за един сервиз в София в който са му сменили ремъка напълно професионално с ползване на градуирания диск за намиране на ГМТ и т.н. , попитай го на лично!FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001
Коментар
-
Е може и с пермаментен маркерFGRC написа:Е колегата Банков е прав ще са нужни пети за разпределителните валове.
, поосле таман ще стане редовен във форума
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Тук припознавам себе си,и премеждията с бравото а имах и пети ама нямах часовникаS_BANKOV написа:Е може и с пермаментен маркерFGRC написа:Е колегата Банков е прав ще са нужни пети за разпределителните валове.
, поосле таман ще стане редовен във форума 
Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.

Коментар
-
колегата е много прав комплекта (ремък + 2ролки) ми излиза 140лв а те искат 150 са смяна.... сервиза се казжаше грант ауто ако не се лъжа уж е специализиран за италиански коли........ а колата е 1.6 16в 103ксtambuhtaneca написа:150 лв....то горе долу толкова излиза ангренажния комплект с отстъпките, ебаси някои парите за нищо ги нямат, за 2 часа да изкара 150 лв., където повечето в София изкарват 50 лв чисти на ден, то даже в оторизиран сервиз ще е по-евтино (предполагам, че 1 час труд е около 50 максимум 55 лв.). А иначе на мен процедурата ми излезе 50 или 60 лв със смяната на маслото, не помня колко точно. Тук в София си има тарикати, да не споменавам хвален от форума сервиз, че искаха за смяна на подгревни свещи по 25 лв на бройка - т.е. общо 100, а свещите струват 50 лв и времето за смяна им е точно 20 минути. Ако 1 час труд им струва 300 лв, то може да се конкурират със сервизи в Англия, че даже в Англия е по-евтино, ама българска работа, всеки гледа да те одере.
Коментар
-
Искам да дойдеш да смениш 4 свещи за 20 мин.,аз лично ще ти дам веднага 100 лв.,ако го направиш.Сега се сетих кой си.................tambuhtaneca написа:150 лв....то горе долу толкова излиза ангренажния комплект с отстъпките, ебаси някои парите за нищо ги нямат, за 2 часа да изкара 150 лв., където повечето в София изкарват 50 лв чисти на ден, то даже в оторизиран сервиз ще е по-евтино (предполагам, че 1 час труд е около 50 максимум 55 лв.). А иначе на мен процедурата ми излезе 50 или 60 лв със смяната на маслото, не помня колко точно. Тук в София си има тарикати, да не споменавам хвален от форума сервиз, че искаха за смяна на подгревни свещи по 25 лв на бройка - т.е. общо 100, а свещите струват 50 лв и времето за смяна им е точно 20 минути. Ако 1 час труд им струва 300 лв, то може да се конкурират със сервизи в Англия, че даже в Англия е по-евтино, ама българска работа, всеки гледа да те одере.
П.С.В крайна сметка разбра ли се какъв е мотора ????? При нас за 1.9 JTD 8v - 203 лева,ремък,ролки и труд,без водна помпа,Fiat 1.6 16V - 187 лева.
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Аз може и да не мога, защото никога не съм го правил, но ако почна да тренирам след 5тия път ще го направя, но ти или твоя колега го направи за 20-25 минути, с премахването на грешките макс 25-30. Не искам да влизам в конфронтации с никого, затова като не бях доволен от Вас не Ви посещавам и няма да Ви посещавам за в бъдеще, и за да поддържам добрия тон дори не съм споменал името на сервиза.Mury написа:Искам да дойдеш да смениш 4 свещи за 20 мин.,аз лично ще ти дам веднага 100 лв.,ако го направиш.Сега се сетих кой си.................tambuhtaneca написа:150 лв....то горе долу толкова излиза ангренажния комплект с отстъпките, ебаси някои парите за нищо ги нямат, за 2 часа да изкара 150 лв., където повечето в София изкарват 50 лв чисти на ден, то даже в оторизиран сервиз ще е по-евтино (предполагам, че 1 час труд е около 50 максимум 55 лв.). А иначе на мен процедурата ми излезе 50 или 60 лв със смяната на маслото, не помня колко точно. Тук в София си има тарикати, да не споменавам хвален от форума сервиз, че искаха за смяна на подгревни свещи по 25 лв на бройка - т.е. общо 100, а свещите струват 50 лв и времето за смяна им е точно 20 минути. Ако 1 час труд им струва 300 лв, то може да се конкурират със сервизи в Англия, че даже в Англия е по-евтино, ама българска работа, всеки гледа да те одере.
П.С.В крайна сметка разбра ли се какъв е мотора ????? При нас за 1.9 JTD 8v - 203 лева,ремък,ролки и труд,без водна помпа,Fiat 1.6 16V - 187 лева.
FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ
Коментар
Реклама
Collapse

явно днес съм доста спрял кой да гледа просто. И все пак цените са около стотарката.
Коментар