Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с Айсин на Крома

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Доларчо, прави каквото искаш, твоя воля, само моля да четеш внимателно, какво и на кого съм писал преди да си правиш труда да отговаряш. Нямам желание да пиша едно и също, само защото някой чете, квото му изнася.BO, за пореден път те моля да дадеш линк към препоръка на производителя за смяна на маслото. ОФИЦИАЛНА!!! Обещавам, че ще си посипя главата с пепел и ще си сменя маслото незабавно. В противен случай става като фиатовите инженери, дето твърдяли нещо, ама се оказа, че не били нито инженери, нито от Фиат, а твои колеги, дето и понятие си нямахте от материята. :D Имай предвид и факта, че не търся работа из форумите.Поздрави!Относно N положението. Върни се назад и прочети точно какво съм написал. Не мога да отговарям на всички интерпретации.
    207 тиква автомат
    новокромаджия 2.4 печка

    Коментар


      pplk написа:
      Доларчо, прави каквото искаш, твоя воля, само моля да четеш внимателно, какво и на кого съм писал преди да си правиш труда да отговаряш. Нямам желание да пиша едно и също, само защото някой чете, квото му изнася.BO, за пореден път те моля да дадеш линк към препоръка на производителя за смяна на маслото. ОФИЦИАЛНА!!! Обещавам, че ще си посипя главата с пепел и ще си сменя маслото незабавно. В противен случай става като фиатовите инженери, дето твърдяли нещо, ама се оказа, че не били нито инженери, нито от Фиат, а твои колеги, дето и понятие си нямахте от материята. :D Имай предвид и факта, че не търся работа из форумите.Поздрави!Относно N положението. Върни се назад и прочети точно какво съм написал. Не мога да отговарям на всички интерпретации.
      Аз наистина чета това, не знам ти за кое визираш:
      pplk написа:
      Друга голяма грешка е да се слага на N, когато си на светофар, примерно. Тогава на маслото наистина му се такова таковата. А това е масова практика.
      Наистина дай техническо обяснение защо тази практика води до таковането на таковата. Аз казах моята техническа позиция, за това ще те помоля да дадеш твоята техническа позиция по въпроса. И както сам каза без четене и преписване на мнение, а директно техническо обяснение на нещата.Аз съм прекарал доста време в разглеждане на техническото изпълнение на тази кутия. Имам и целия хидравличен и механичен поток на енергията на всяко едно положение, в което може да застане кутията. За това искам да обясниш с какво ще прецакаш маслото на кутията, когато стои на паркинг.Относно смяната на маслото. НЯМА никаква техническа документация предоставена някога от Аисин за ремонта на тази кутия. Дори няма и хлабините при ремонтиране ѝ.За това има мнения от хора, които са се обръщали директно към завода производител с въпрос относно смяната на маслото. Както и сам виждаш един колега е писал към тях и е получил отговор.В днешното производство някой като ти говори "до живот" до това се отнася за гаранционния срок на експлоатация. Обикновено 100к до макс 150к километра. След това каквото било, било.Абсолютно същото е и с батерията на Приуса ми. Тя е направена да издържи целия живот на автомобила и никъде не се дава като консуматив. Но с едно уточнение, което пак идва от Японците. Един живот на автомобила означава 10 години или 160к километра. След това конструкторите не гарантират за живота на изделието.Абсолютно същото е и с маслото на кутиите на БМВ. Всички диференциали и кутии там пак са напълнени за цял живот. Като думата "цял живот" означава точно 5 години или 150к километра. Да, ама никой не го споменава това реално на крайния производител.Повечето кутии там са ЗФ. Как БМВ казва, че кутията им е пълна за цял живот, а точно самия производител дава смяна на маслото най-често на 80к? Там мога да ти го подкрепя с реални факти, просто защото едните са ЗФ и предоставят информация, а другите са Аисин, не предоставят информация и за това проблема е тъй масов с техните кутии.Нека се отдръпнем леко от самата смяна на маслото и кой какво препоръчва, става ли?За какво служи едно масло? Мисля, че няма смисъл някой да ти обяснява според мен.Помисли леко технически над нещата. Ти вярваш ли наистина, че има масло, което след 100, 200 или 300к е в състояние да предпазва детайлите така, както едно чисто ново масло?И най-важното според мен като коментар и въпрос - ти някога виждал ли си източено масло от този автоматик на 200к километра какво представлява? Въобще пипал ли си и помирисвал ли си такова масло? Отговори ми честно, ама наистина честно.И накрая - не отговори на въпроса ти какво става като напишеш модела на скоростната кутия в гугъл? Какви са предложенията за автоматичното довървшане - демек масовите търсения, свързани с въпросната кутия.След това вземи една произволна кутия на ЗФ, където филтъра е външен и сменяем. Пусни я пак така в гугъл и кажи какви предложения излизат.Струва ми се, че тактично избягваш отговора на този въпрос.
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Коментар


        Няма линк. Ясно! :D Има ЗФ, БМВ и дрън, дрън. Иначе аз избягвам тактично да отговоря. Ако имаш желание, пусни тема за това, как трябва да се кара автоматик, сравнение на Айсин със ЗФ , БМВ дъ бест и ще поговорим. Прочетох цялата тема отново и ако може да се вярва на написаното, то колегата Доларчо би трябвало да е сменил маслото преди около година. В случая възникват три въпроса:Ако го е сменил и нещата не са се оправили, какъв е смисъла на спора?Ако са се оправили, що не казва и да приключим спора?Ако не го е сменил, защо трябва пак да пише , че ще го сменя една година по-късно?За мен половината от темата е пълен боклук и не съдържа почти никаква полезна информация. Некви тъпи спорове, на които няма да намерим решение.
        207 тиква автомат
        новокромаджия 2.4 печка

        Коментар


          pplk, наистина не мога да те разбера защо всичко обръщаш към заяждане с хората?Няколко пъти ти се поиска някакво мнение, а нищо не отговори реално.Какво значение има кой какво е сменил или не е сменил, че влизаш в пререкание с човека?Ако имаш някакви предложения относно смяна на маслото и поддръжката, то сподели ги. ОК, разбрахме твоята позиция, че маслото не се сменя. ОК, аз ги приемам. Просто не подвеждай, че това е кутия, която не се обслужва и това е.Няма флуид в автомобилната индустрия, който да е вечен и да не се обслужва, но ще го разбереш по трудния начин, някой ден.
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Коментар


            ВО, няма заяждане, има факти! Ако се върнеш назад в темата ще видиш, че вече съм се изказал по отношение на колегата лично.Наистина мнението ми за маслото е, че не се сменя, както казват и от Айсин. Дадох и примери с автомобилни производители, които също не препоръчват смяна на маслото. Възможно е да греша, спор няма, но до момента никой не доказа, че трябва да се сменя и на какъв пробег. Всичко е в сферата на догадките. Това което изчетох из форумите е, че и да се сменя и да не се сменя, то след определен пробег кутията дава някакъв дефект. Направи ми силно впечатление, че огромна част от шофьорите с проблеми , карат автоматик за сефте. Предполагам, че не е дуракоустойчива, колкото други кутии и може би там е ключа от бараката.Ще помоля модератора да разчисти темата, че отпадъка стана повече от полезното.
            207 тиква автомат
            новокромаджия 2.4 печка

            Коментар


              Аз до сега честно да ти кажа не съм видял човек от Айсин да казва, че маслото не се сменя.Има много зададени въпроси към Айсин директно, защото по нета има и много спорове.Винаги отговаря "Hiromi Kato", който е част от служителите на Аисин. И винаги съвета е, че маслото се сменя. Никъде не съм намерил материал, който да казва, че маслото не се сменя. Ако ти имаш такъв материал, то наистина би било добре да го споделиш в подкрепа на твоята теза.И за мен един съвет за маслото излязъл от служител на Аисин би бил много по-меродавен от същия съвет, но излязъл от човек във Фиат.Но в крайна сметка, с любезното съдействие на познати хора от Фиат тук, се сдобих с официален тренинг материал, който описва процедура по смяна на маслото. Има си отделна процедура, която следват при смяна на маслото. И тази процедура, както казах, е точно "обслужване на кутията", а не е доливане или проверка, където се следват други процедури. Има си и литрите предназначени за смяна на маслото при забележи "обслужване на кутията", има си и процедура и количество масло след разглобяване на кутията и т.н.Освен пререканията из нета за смяната на маслото, то излизат още много спорове за вида масло. И пак от Айсин казват, че маслото AW-1 не е аналог на 3309, както наливат масово из сервизите.И точно защото като дадеш на някой да ти сменя маслото на кутията, то не се съобразяват с това какво казва производителя и не използват тяхно масло, а общо, универсално на пазара.Не, че с такова (уж грешно) масло би трябвало да стане кой знае какво (лично мнение от чисто техническа гледна точка), но все пак аз лично държа винаги да се използва точно това, което препоръчва производителя на дадено изделие.И точно за това като купиш оригинално масло за тая кутия, то пише единствено и само нея като модел. Няма нито една друга кутия, която да се води "съвместима". Дали е трик или не, то отново само производителя знае. И това масло е едно и също, произведено от Аисин, но опаковано във Фиат, Опел, Форд и т.н. опаковка.По принцип тази кутия е малко балъшки направена - хем нова технология, хем със стари методи. Единствено разчита за обратна връзка от късо или отворена верига по клапаните, а реално няма един датчик, който да следи вътрешното налягане.И като за финал - ако кутията ти е наистина перфектна, може ли да пробваш да караш на автопилот със 100км/ч, да минеш на ръчен решим и да свалиш 2 предавки до 4-та?Ако ме возиш и си затворя очите, и си запуша ушите, то ще усетя ли, че слизаш от 6-та на 5-та, и след това на 4-та? Ако кутията е перфектна, то не трябва да можеш да усетиш това слизане с 2 предавки в този режим. Наистина си направи този експеримент първо и след това отговори на този въпрос, ако искаш разбира се. Но както казах първо го направи за себе си, а не отговаряй директно, че нищо няма да усетиш, защото тази кутия със старото масло като мине едни 150к и това е първия признак, че трябва да го смениш.А след като го смениш и ако кутията ти е наистина наред, то тогава виждаш огромна разлика в смените на предавките. Но докато не знаеш как трябва да превключва, то не знаеш реално как трябва да се държи.Поздрави.
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Коментар


                BO написа:
                И като за финал - ако кутията ти е наистина перфектна, може ли да пробваш да караш на автопилот със 100км/ч, да минеш на ръчен решим и да свалиш 2 предавки до 4-та?Ако ме возиш и си затворя очите, и си запуша ушите, то ще усетя ли, че слизаш от 6-та на 5-та, и след това на 4-та? Ако кутията е перфектна, то не трябва да можеш да усетиш това слизане с 2 предавки в този режим. Наистина си направи този експеримент първо и след това отговори на този въпрос, ако искаш разбира се. Но както казах първо го направи за себе си, а не отговаряй директно, че нищо няма да усетиш, защото тази кутия със старото масло като мине едни 150к и това е първия признак, че трябва да го смениш.А след като го смениш и ако кутията ти е наистина наред, то тогава виждаш огромна разлика в смените на предавките. Но докато не знаеш как трябва да превключва, то не знаеш реално как трябва да се държи.Поздрави.
                BО, моята кутия сменя точно от 6-та на 4-та на типтроник без абсолютно никакво замисляне, като карам на круз контрол - без каквото и да е ритане, предърпване, сецане и така нататък, единствено се вижда по оборотите. Точно това съм го пробвал няколко пъти и гарантирам, че никой не би усетил смяната ако си запуши ушите и очите, както ти казваш Връщането на предавките винаги ми е перфектно, с изключение на връщането от 2-ра на 1-ва, когато се усеща лек тласък. И въпреки това кутията ми има проблем и то е при качване на предавките. По-скоро точно при тази кутия теста би трябвало да е при изреждане на скоростите нагоре - (от всичко изчетено от нета, проблемите са основно 2-ра - 3та и 3-та - 4та.) Ако при напълно загряла кутия не усещаш смяната без значение дали ускоряваш лежерно на 2000 оборота или си я настъпал на 3500, тогава сигурно кутията е в много добро здраве Моята като я купувах я карах кум 300км по магистрала и се държеше перфектно, ама на след 10000 км започна да проявява симптоми на проблем
                Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

                Коментар


                  Единственото за което помолих беше линк. С какво си се сдобил, мен не ме интересува, макар че е пределно ясно, защо го споменаваш.Аре, да оставим споровете на страна, че търговската дейност и реклама в този раздел не е позволена. Можеш да си пуснеш обявата на друго място:D
                  207 тиква автомат
                  новокромаджия 2.4 печка

                  Коментар


                    pplk написа:
                    Единственото за което помолих беше линк. С какво си се сдобил, мен не ме интересува, макар че е пределно ясно, защо го споменаваш.Аре, да оставим споровете на страна, че търговската дейност и реклама в този раздел не е позволена. Можеш да си пуснеш обявата на друго място:D
                    Искам това, което направих с удебелени букви да го кажеш в прав текст, без абсолютно никакви заобиколки!За да няма недомлъвки и отново подмятания от твоя страна. Или да го наречем недоразумение - аз да мисля едно, а то да се окаже, че мислиш съвсем друго, а не си го написал разбираемо, поне за мен.
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Коментар


                      Означава само и единствено, че се явяваш заинтересована страна, в което няма нищо лошо, напротив, похвално е, но почва да липсва обективността. Да оставим на страна, че излъга на три места, за да докажеш тезата си. Казах ти вече, след ония лъжи с инженерите на Фиат и демпфера на Рено, мнението ти в много случаи не тежи, да не кажа по-тежка дума. Не знам колко пъти трябва да ти искам линк за нещо толкова елементарно. Просто имам усещане за дежавю. Репертоара е същия.Можеш да ме опровергаеш много лесно.Пускаш линк към официално изказване на Айсин, че маслото се сменя на съответен пробег.Пускаш упътването до което си се добрал, да се възползват максимален брой хора. Можеш да го направиш и като отделна тема и ще стане важна. Бъди сигурен!Обещавам публично да ти се извиня и да призная заблуждението си!
                      207 тиква автомат
                      новокромаджия 2.4 печка

                      Коментар


                        Поне за това съм съгласен с pplk. Силно моля, модераторите наистина да разчистят темата. Вместо да е форум с полезни съвети и решения, то стана ... нямам думи.Всеки прави каквото реши за добре. Така или иначе аз ще сменя маслото, без значение кой какво препоръчва.Ако не помогне то поне няма да навреди.Предлагам да се спре вече с меренето на ... Явно на много хора са им големи от форума, хаха.А сега по темата:Спрял съм се на Motul Multi ATF. Някой ползвал ли е някакъв продукт на Motul и ако да, какво е мнението му ?p.s. Аз съм Милен, че доларчето е от 200 години назад във времето, но не мога да го сменя.

                        Коментар


                          Че аз от кога разправям, че темата стана абсолютен буламач? Чудя само за какво продължавам да пиша. Аз съм си за ....!Успех в начинанието и пиши за ефекта.Поздрави! Смени ли гумите?
                          207 тиква автомат
                          новокромаджия 2.4 печка

                          Коментар


                            В спора се ражда истината. Не виждам "буламач" само интересни неща.Колкото до:
                            pplk написа:
                            Пускаш линк към официално изказване на Айсин, че маслото се сменя на съответен пробег.Пускаш упътването до което си се добрал, да се възползват максимален брой хора. Можеш да го направиш и като отделна тема и ще стане важна. Бъди сигурен!
                            Някои неща не трябва да се оповестяват току така.
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              pplk написа:
                              Че аз от кога разправям, че темата стана абсолютен буламач? Чудя само за какво продължавам да пиша. Аз съм си за ....!Успех в начинанието и пиши за ефекта.Поздрави! Смени ли гумите?
                              Не, все още съм в процес на търсене на джанти, след това ще търся гуми.Искам да се класирам на 225/60-65/17 ама ги дават за сувчета и май няма да стане с тях, но ще видим, че това е за друга тема.За Мотула никой ли не може да каже мнение ?Лично аз никога не съм ползвал техен продукт, само съм чувал за момента добри отзиви, а и ВО го препоръча.

                              Коментар


                                Защото някои си изкарват хляба с това, в което няма нищо лошо. Ако съм прав в предположенията си, то инициативата на ВО заслужава адмирации и респект. Само представянето не ми допадна.Темата се заключва заради прокации на някои потребители.Модераторски екип на fiat-bg.orgМоже да си пуснете нова тема и да се придържате към нея.
                                207 тиква автомат
                                новокромаджия 2.4 печка

                                Коментар

                                Working...
                                X