Марката на спрея е Motip. При мен имаше едно зачудване, когато и смачкаш гъста не тръгваше веднага, а се замисляше. След като изчистих мапа и дебитомера този проблем изчезна и колата започна да върви по-добре от преди
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с Айсин на Крома
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Здравейте колеги, видях темата и реших и за напиша нещо за тази кутия. Карам от половин година Опела Астра H 1.9cdti със този 6 степенен автоматик. И при мен като я купих и колата се оказа че рита на 3 и 4 предавка и то само като загрее напълно, сменях масло, софтуер и нищо не помогна. Накрая разглобих цялата скоростна всичко беше ок, дори на фрикционните дискове си стоят серийните номера, турбината я занесох на тест в Джемини ок е, така че си купих нов мозък от Англия ebay за 418 паунда и утре колата ще е готова и ще пиша. Също да кажа че първо промивах мозъка с корсалин, имаше подобрение но пак си риташе. За мен щом рита е мозък и само нов, всички майстори дето ходих и звънях повече от 10 бяха казаха мозък само нов, всичко друго е пари на вятъра. За разтоварването и това казват че така си разтоварва без да минава на N и не трябва ръчно да се слага N че пада налягането и се скапава скоростната. Ето тук може да прочетете общо взето цялата история с тази скоростна. Всички казаха че няма вариант скоростна да не и се сменя маслото, въпреки че ако не било сменяно много километри примерно над 150К имало риск да излезе някой проблем. Аз лично сменям и ще сменям и друг автоматик ако си взема. Тоза за софтуерното изключване на разтоварването на D в Дженеръс ауто не ми го предложиха, то в офицялните сервизи май много и не разбират от автоматици, че каза че не ремонтират а само носят на сервизи за автоматици. http://www.opelclub.bg/index.php?sho...202543Дано да съм бил полезен.
Коментар
-
Погледни тази тема:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=114957В този ред на мисли ти къде си сменял маслото и по какъв принцип ти го смениха?A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Моето масло е сменяно по стандартния начин и двата пъти, източва се 3.5 литра и се наливат нови. Въпреки че не се сменя цялото, ефект определено има ако старото е много зле. Правих го в обикновени сервизи цената и двата беше окол 120 лв (масло+работа). Но ако мозъка е заминал няма да помогне, а при колегата съм почти сигурен, че това му е случая. Тоя филтър на тая скоростна е заврян да не обяснявам къде, майстора я разглобяваше към 1 час, че преглеждаше и всяка част дали е ок, докато стигне до тоя филтър.
Коментар
-
За мен точно тук има подводен камък.Въпрос - какво правим ако в кутията е имало по-малко масло от необходимото?Точно за това е и тази пробка на 2 нива, за да може да се хване реалното ниво на маслото, което трябва да се добави.Ама навсякъде разправят - излизваме 2 литра и добавяме толкова. И ако са липсвали още 2 литра?A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
кола
Тук има таблица кой модел на коя кола е http://www.transakpp.ru/232/main/aisin-akpp/tf80sc.html
Коментар
-
Мдааа... а най-тъпото е, че на определени места чета, че някои партиди от първоначално произведените кутии са със по-къса пробка за мерене на маслото и ако се прави смяната на маслото по процедура, се получава че кутията остава с по-малко масло от необходимото. Някой знае ли, ако се сменя с машина тя ли си мери нивото или пак се мери по стандартния начин с отвиване на малката пробка и температура на АТФ-а между 50-60 градуса?BO написа:За мен точно тук има подводен камък.Въпрос - какво правим ако в кутията е имало по-малко масло от необходимото?Точно за това е и тази пробка на 2 нива, за да може да се хване реалното ниво на маслото, което трябва да се добави.Ама навсякъде разправят - излизваме 2 литра и добавяме толкова. И ако са липсвали още 2 литра?Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
На тази кутия се мери ръчно маслото. Машина не е необходима.Най-добрата процедура по смяна на маслото съм намерил тук:http://forums.swedespeed.com/showthr...038&viewfull=1noriaga написа:Мдааа... а най-тъпото е, че на определени места чета, че някои партиди от първоначално произведените кутии са със по-къса пробка за мерене на маслото и ако се прави смяната на маслото по процедура, се получава че кутията остава с по-малко масло от необходимото. Някой знае ли, ако се сменя с машина тя ли си мери нивото или пак се мери по стандартния начин с отвиване на малката пробка и температура на АТФ-а между 50-60 градуса?BO написа:За мен точно тук има подводен камък.Въпрос - какво правим ако в кутията е имало по-малко масло от необходимото?Точно за това е и тази пробка на 2 нива, за да може да се хване реалното ниво на маслото, което трябва да се добави.Ама навсякъде разправят - излизваме 2 литра и добавяме толкова. И ако са липсвали още 2 литра?A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Ясно, че се мери ръчно. Но ме интересува, ако това което намирам и в доста чуждестранни форуми на Сааб, Волво, Алфа, че пробката на първоначално произведените кутии е по-къса от необходимото (Lever snorkel, от форума който си дал)... и маслото е сменяно, става някакъв филм. Само господ може да каже дали е правилното ниво :D За това ме интересуваше дали ако се сменя с машина тя си определя правилно нивото или просто циркулира старо - ново. Иначе сега като разгледах тази тема, може би ако този Lever snorkel правилния рамер му е 17мм, просто да се провери като се развие дали наистина е толковаBO написа:На тази кутия се мери ръчно маслото. Машина не е необходима.Най-добрата процедура по смяна на маслото съм намерил тук:http://forums.swedespeed.com/showthr...038&viewfull=1noriaga написа:Мдааа... а най-тъпото е, че на определени места чета, че някои партиди от първоначално произведените кутии са със по-къса пробка за мерене на маслото и ако се прави смяната на маслото по процедура, се получава че кутията остава с по-малко масло от необходимото. Някой знае ли, ако се сменя с машина тя ли си мери нивото или пак се мери по стандартния начин с отвиване на малката пробка и температура на АТФ-а между 50-60 градуса?BO написа:За мен точно тук има подводен камък.Въпрос - какво правим ако в кутията е имало по-малко масло от необходимото?Точно за това е и тази пробка на 2 нива, за да може да се хване реалното ниво на маслото, което трябва да се добави.Ама навсякъде разправят - излизваме 2 литра и добавяме толкова. И ако са липсвали още 2 литра?
Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
Ако мога да попитам тука нещо не по темата,ама пак за същото
.Попитал съм и в други форуми незнаят
.Специално към БО щото и той имаше БМВ.Маслото в скоростната кутия(ръчна) на БМВ-то я дават по каталог да събира 1.1 литра? Казват,че е за целия живот на кутията и не се сменя маслото.Но,аз лично като се наврях под колата и видях,че е хвърляло по малко от опашката на кутията.Отворих пробката и от там източих в шише не повече от 300-400 грама черно масло миришещо на изгоряло
.Отидох до магазина и купих масло МАННОЛ 75/90 един литър за 13лв.....http://avtopolis.net/bg/maslo-transm.........След като го налях не почувствах по-леко да се движи скоростния лост.Дори напротив като се засиля примерно и я пусна по инерция после като искам да включа 5-та скорост тя се включва с хъркане
.Като подам междинна газ и включа 5-та влиза без проблем.Във форума на БМВ,а и не само там казват,че смениш ли оригиналното масло на кутията после няма оправия.Трябвало да се слага само оригинално масло на БМВ.Ходих до представителството на БМВ в Бургас и ми показаха една прзна туба 5-литрова на БМВ без по нея да пише вискозитет или други някакви спецификации.За в момента нямали такова масло в наличност иначе литъра му струвал 50лв
.Имам ли повод за притеснения относно скоростната кутия докато другата седмица докарат масло и да го сменя? Благодаря предварително на отзовалите се.
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Нямаш повод за притеснение. Карай така докато дойде оригинално масло. И наистина има разлика от оригиналното БМВ масло и всяко друго на пазара.И по спецификация мисля, че на повечето Е46-ци (мисля ти беше с такава) събират 1.6 литра масло. Но нормално си пълниш до отвора за преливане.Явно го пълнят с една вълшебна присадка, масово известна в този форум. Но да кажа, че и това не е така, защото дори с тази присадка (пробвано е), то никое масло пак не включва така, както оригиналното масло. :D За това винаги има разлика в скоростите на БМВ и всички останали. В БМВ-то усещаш всяка предавка колко мазно влиза и как превключваш, а всички останали коли лоста е винаги един такъв, неутрален и обикновено трудно влизащ.За жалост заради цената на маслото на БМВ, то малко хора го сменят с оригинално такова и в последствие БМВ-то просто заприлича на масовите автомобили в тази насока.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Благодаря за отговора.По принцип тоя Манол 75/90 пълната синтетика уж го взех за диференциала,от който източих точно както го дават по каталог 0.9 литра,но от там изтече червено масло,което вече е почнало да става към черно.Там сложих уж за промивка едно масло от което имам около 10 литра от един приятел дападжия,който го е изписал и ми го подари.Наистина незнам това масло какво е като марка вискозитет и т.н само знам,че го изписваха на по старите автобуси в Бургас преди да пристигнат тея новите.Старите автобуси бяха Мерцедес,Неоплан,Сетра и т.н всичките със автоматични скоростни кутии.Надали ако е било некво скапано масло ще го слагат на скъпите автоматици,диференциали и хидравлични волани.Жълто е на цвят и от него сложих около литър в дифенциала.Така май и прочетох нещо в БМВ форума-Жълто масло за скоростната кутия-Червено за диференциала.Като отидох да купувам Манола за диференциала,който беше в червена бутилка продавача каза,че и самото масло е червено.Уви червения цвят на бутилката заблуди и като я отворих маслото беше Жълто на цвят затова се реших да го налея в кутията.Имаше масло пак на Манол отново в същата Червена бутилка,но с вискозитет 75/140,който бил доколкото прочетох само за шпер диференциали,които работят на по-висока температура заради триенето в дисковете.Ами сега като незнам мойто БМВ със шпер ли е или не? В голям филм влязох с тез масла за скорости и дифенциалBO написа:Нямаш повод за притеснение. Карай така докато дойде оригинално масло. И наистина има разлика от оригиналното БМВ масло и всяко друго на пазара.И по спецификация мисля, че на повечето Е46-ци (мисля ти беше с такава) събират 1.6 литра масло. Но нормално си пълниш до отвора за преливане.Явно го пълнят с една вълшебна присадка, масово известна в този форум. Но да кажа, че и това не е така, защото дори с тази присадка (пробвано е), то никое масло пак не включва така, както оригиналното масло. :D За това винаги има разлика в скоростите на БМВ и всички останали. В БМВ-то усещаш всяка предавка колко мазно влиза и как превключваш, а всички останали коли лоста е винаги един такъв, неутрален и обикновено трудно влизащ.За жалост заради цената на маслото на БМВ, то малко хора го сменят с оригинално такова и в последствие БМВ-то просто заприлича на масовите автомобили в тази насока.
.За капак тъй и тъй бях загрял източих и на Опел-а маслото от кутията и диференциала като свалих картерчето.От там изтече ЧЕРВЕНО масло,но после му налях от това жълтото,което ми подари дападжията.Скоростите на Опела засега не са влизали така мазно и готино,но ме е страх да налея от него на БМВ-то в кутията.Ще помогнеш ли и сега с мнение
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Не наливай ДАП-аджийско масло в лек автомобил.Не наливай друго масло в скоростите. С диф-а може да си правиш повече експерименти, но не е препоръчано. 99.9% не си с шпер.Изчакай си маслото и си го налей.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Изчитайки внимателно темата във Волво форума смятам, че смяната не е толкова проста. Може и сам човек да направи но не е като смяна на двигателно масло. Също не е задължително да се прави с машина.Но въпроса, който noriaga и BO поставят остава валиден. Нещо нищо не ми идва в главата за да се разбере колко точно масло е имало и дали е достатъчно ново налятото или не.Ако някой се сети нещо, да каже. Ще чета с интерес.
Коментар
-
Благодарско Бо.Значи за дифа си прав,само някои М-ки излизали заводско с шпер.Аз пък прочетох в БМВ форума как да го проверя със сигурност.Дигнах задните колела и поставих стойки.На загасен двигател като завъртиш примерно задно ЛЯВО колело НАПРЕД-задно ДЯСНО трябва да се върти НАЗАД!.Едно време си спомням,че така правих на Москвича и на Ладата/Жигулата и наистина колелата се въртяха в различни посоки.На БМВ-то обаче като завъртях с ръка задно ляво напред-задно дясно си стоеше на едно място-това на неутрална (свободна)скоростBO написа:Не наливай ДАП-аджийско масло в лек автомобил.Не наливай друго масло в скоростите. С диф-а може да си правиш повече експерименти, но не е препоръчано. 99.9% не си с шпер.Изчакай си маслото и си го налей.
.Запалих двигателя и включих на първа скорост-ЗАДНО ляво колело се въртеше,но задно ДЯСНО ОТНОВО СТОЕШЕ НЕПОДВИЖНО
.При това положение накарах един познат с крака си да задържи задно ЛЯВО и в момента,в който той си допря крака до гумата,тя спря въртенето си и започна да се върти задно ДЯСНО! Казаха ми,че ако си с шпер по никакъв начин не можеш да задържиш гумата.Но когато подадох повече газ това пак на първа предавка и оборотите станаха около 3000,момчето не можа да удържи гумата и тя се завъртя.Последния тест,който направих е на загасен двигател и включена ПЪРВА предавка с ръце завъртях задна ЛЯВА ГУМА НАПРЕД.Веднага задна ДЯСНА ГУМА тръгна НАЗАД.Това май вече затвърди на 100% че съм без шпер.Сега се връщам от почти всички по-големи вериги за авточасти и намерих масло КОММА 75/90 в АутоХелп на 20лв литъра.В старс 94 масло за скорости Тотал или ЕЛФ е пак отново около 18-20 лв литъра.Мобила е малко по-скъп около 28лв на литър.Та малко честно ми се досвидяха около 59лв за 1.1 литра оригинално масло от Бова Кар
.Още повече,че като ги питах и какво ми е маслото за диференциала жената докара еднолитрова тубичка КАСТРОЛ ТАХ 75/90 и каза,че струва 65лв
.Ебаси търгашите тез представителства.
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар