Почвам да се чудя дали не просвирва ангренажа вече Ама... не ми пука, да се чупи . Ако се наложи глава ще се взима после. Повече пари в ремъци и ролки не давам. Много неблагодарна се оказа мойта
Почвам да се чудя дали не просвирва ангренажа вече Ама... не ми пука, да се чупи . Ако се наложи глава ще се взима после. Повече пари в ремъци и ролки не давам. Много неблагодарна се оказа мойта
свали пистовия ремък и запали без него,така ще установиш от къде идва свиренето
Няма начин да е от това. Акумулаторът няма нищо общо там. По-скоро може да е от голям товар върху алтернатора, който може да се получи и от други неща, не само от акумулатор. Ремъкът не знае дали на другия край на кабелите е закачен акумулаторът или са включени всички възможни консуматори, за да свири от слаб акумулатор, но да не свири при включени консуматори. А това си говори за някакъв проблем в алтернатора.
Колега като казваш"не само от акумулатор" значи допускаш и тази причина.Акумулатора когато е стар и се получи окъсяване вътре- това само по себе си не е ли товар за алтернатора-това го казвам по принцип, не в дадения случай.
STILO-2003-115 HP-JTD Power
Преди ФИАТ БРАВА TD 75-98г.
Да. Причината обаче не е слабият акумулатор, а големият товар върху алтернатора. Въпреки това - никъде в сервизните документи не е посочено, че при достигане на максималното му производство - ще започне да свири ремъкът. А ако в акумулаторът ти се е получило окъсяване - силно се съмнявам да запалиш повече от веднъж.Моя алтернатор мога да го натоваря с 1 киловат без да включвам всичко. Това няма да доведе до свирене на ремъка. Това ми беше мисълта. Ако ремъкът свири при слаб акумулатор - значи вече има два проблема.
Коментар