Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Jtd 105 изгасна в движение!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    не съм.точно тогава ми се предаде и акумулатора.освен да го качна пак и да видя.

    Коментар


      #17
      Ще дойде и време в който няма да може въобще да запали!Когато гасех мойта и искарам ключа колата е работила още поне 5 секунди, това може да го потвърди и колегата airfan!
      ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

      Коментар


        #18
        различно.пали когато и е кеф.преди малко като смених датчика я запалих и не слветеше дюзата.изгасих я,но пак угасна така грозно с закъснение.запалих я пак и дюзата светеше.оставих в да работи и сама си изгасна

        Коментар


          #19
          когато изгасне от датчика на коляновият вал трябва да мине известно време за да запали веднага не иска
          Bravo 1.9d 97г

          Коментар


            #20
            щом гасне и на место най вероятно е помпата за високо налягане поне при мене беше така а после отказа и да пали
            Bravo 1.9d 97г

            Коментар


              #21
              кво ще стане ,ако сменя само 1 или две от тея елементчета?без да свалям помпата.нещо не ми се разглабя ангренажа.

              Коментар


                #22
                Пулсации в налягането, които регулатора може да не може да погаси, да речем.

                Коментар


                  #23
                  sherybedrock написа:
                  кво ще стане ,ако сменя само 1 или две от тея елементчета?без да свалям помпата.нещо не ми се разглабя ангренажа.
                  Сменяш задължително и трите! Помпата лесно се сваля дори не се зацепва!
                  ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                  Коментар


                    #24
                    Виделин Райчинов написа:
                    sherybedrock написа:
                    кво ще стане ,ако сменя само 1 или две от тея елементчета?без да свалям помпата.нещо не ми се разглабя ангренажа.
                    Сменяш задължително и трите! Помпата лесно се сваля дори не се зацепва!
                    Когато бях решил на моята да сменя втулките защото имаше лек луфт и се съмнявах за един шум от помпата.......... Говорих със сервиза на Бош който се намира в двора на Технотест. Там човек който се занимава с помпи ми каза, че сменяват предимно клапаните защото от тях най вече е проблема, не е толкова от помпените елементи.

                    Коментар


                      #25
                      chaveto написа:
                      Виделин Райчинов написа:
                      sherybedrock написа:
                      кво ще стане ,ако сменя само 1 или две от тея елементчета?без да свалям помпата.нещо не ми се разглабя ангренажа.
                      Сменяш задължително и трите! Помпата лесно се сваля дори не се зацепва!
                      Когато бях решил на моята да сменя втулките защото имаше лек луфт и се съмнявах за един шум от помпата.......... Говорих със сервиза на Бош който се намира в двора на Технотест. Там човек който се занимава с помпи ми каза, че сменяват предимно клапаните защото от тях най вече е проблема, не е толкова от помпените елементи.
                      Ами при мен поне бяха доста износени! В долния им край бяха посивели! Незнам дали е имало проблем в клапанчетата, но определено помпените елемнти бяха износени бая!
                      ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                      Коментар


                        #26
                        след почиствне на регулатор се оправи,но не знам до кога

                        Коментар


                          #27
                          Какво му чистихте?Нали е чисто нов...С каква нафта караш че нов регулатор да иска почистване?
                          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                          Kawasaki ER-6n'2012

                          Коментар


                            #28
                            и аз не мога да си го обясня.карам предимно с lukoil и рядко сипвам vipower disel +redex.отварям съм резервоара и там е чисто като сълза.филтъра ми е на няма и 1000 км.от самата нафта ли е не знам промит с обезмаслител,нищо повече

                            Коментар


                              #29
                              Колата има стружки в горивната система-затова гасне със закъснение!Обикновено след почистване издържа към 100 километра!
                              ALFA ZLODEO 156 2.4 JTD=140PS

                              Коментар


                                #30
                                демек помпата

                                Коментар

                                Working...
                                X