не съм.точно тогава ми се предаде и акумулатора.освен да го качна пак и да видя.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Jtd 105 изгасна в движение!
Collapse
X
-
Когато бях решил на моята да сменя втулките защото имаше лек луфт и се съмнявах за един шум от помпата.......... Говорих със сервиза на Бош който се намира в двора на Технотест. Там човек който се занимава с помпи ми каза, че сменяват предимно клапаните защото от тях най вече е проблема, не е толкова от помпените елементи.Виделин Райчинов написа:Сменяш задължително и трите! Помпата лесно се сваля дори не се зацепва!sherybedrock написа:кво ще стане ,ако сменя само 1 или две от тея елементчета?без да свалям помпата.нещо не ми се разглабя ангренажа.
Коментар
-
Ами при мен поне бяха доста износени! В долния им край бяха посивели! Незнам дали е имало проблем в клапанчетата, но определено помпените елемнти бяха износени бая!chaveto написа:Когато бях решил на моята да сменя втулките защото имаше лек луфт и се съмнявах за един шум от помпата.......... Говорих със сервиза на Бош който се намира в двора на Технотест. Там човек който се занимава с помпи ми каза, че сменяват предимно клапаните защото от тях най вече е проблема, не е толкова от помпените елементи.Виделин Райчинов написа:Сменяш задължително и трите! Помпата лесно се сваля дори не се зацепва!sherybedrock написа:кво ще стане ,ако сменя само 1 или две от тея елементчета?без да свалям помпата.нещо не ми се разглабя ангренажа.ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар