Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Jtd 105 изгасна в движение!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Jtd 105 изгасна в движение!

    Вчера бравото ми изгасна в движение.Запалих,мръднах 10 метра и пак изгасна.Едва се добрах до блока.Преди малко я качих на диагностика и ми записа бая грешки. P0215 engine shutoff sol- уж безобидна P0380-Glow Plug/neater circuit-свещ сменил съм ги(ниско ниво няма) P0404-EGR(запаметен) P0191-fuel rail pressure(2) --- невалиден сигнал(няма) P1320-Cam/crank signal synchronizacion(запаметен) P1671-fuel pressure regulator(няма) дали е датчик на колянов вал?

    #2
    Да, сменяй.Дано да е само той :D
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      сменил съм регулатор за налягане на горивото с нов такъв. след това не съм чистил грешките.сигурно ли е,че е датчик на колянов вал или е възможно да е на разпределителния?ако ми намерите и номер по бош на тоя датчик Забравих да кажа,че като загася контак и на 2 пъти двигателя гасне по-бавно.

      Коментар


        #4
        Изчисти грешките и като изгасне следващият път отново я закачи и прочети.
        AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
        HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
        Kawasaki ER-6n'2012

        Коментар


          #5
          Точно датчика на коляновия вал е :P Лятото тамън се бях застъпил с едно бмв 1.8 ис и изведнъж изгасна и аз веднага си помислих че сам скасал ремак :P :P :P вартех вартех непали.Махнах минуса на акумлЯтора за 1-2 мин и запали.Прибрах се и до 2 часа го смених и сега няма грешка.Сменяи и нему мисли.Някои беше казал че даже се сменя на 40 - 50 000 км,горе долу с ролките и ремаците като консуматив :P
          Bravo 2.0 Multijet 165 2009

          Коментар


            #6
            sherybedrock написа:
            сменил съм регулатор за налягане на горивото с нов такъв.
            Чисто нов или просто друг,но втора употреба?
            AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
            HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
            Kawasaki ER-6n'2012

            Коментар


              #7
              Регулатора е сменен с чисто нов BOSH

              Коментар


                #8
                купих чисто нов датчик бош,но колата пак гасне.сигурно е другия

                Коментар


                  #9
                  Дай номера на датчика, да видим , какво си купил.
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #10
                    0281002214 номера е същия като на другия датчик.не съм купил друг.

                    Коментар


                      #11
                      За пореден път ще напиша, че имаш проблем с ГНП-то и по точно с помпените елементи!
                      ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                      Коментар


                        #12
                        защо тогава ми записва грешка за синхронизация м/у двата датчика?като я изгася от ключа и гасне с закъснение понякога.

                        Коментар


                          #13
                          Ти направи ли това, което @iakvvu ти каза ?
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #14
                            sherybedrock написа:
                            защо тогава ми записва грешка за синхронизация м/у двата датчика?като я изгася от ключа и гасне с закъснение понякога.
                            Е именно де и при мен беше същото положение!Същите грешки бяха и при мен, купих всички възможни датчици + потопяема помпа в резервоара и колата пак гаснеше, докато не смених ГНП-то, чак тогава се родих!
                            ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                            Коментар


                              #15
                              когато угасне веднага ли пали или трябва да мине извесно време
                              Bravo 1.9d 97г

                              Коментар

                              Working...
                              X