Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Kaква е очертаната част от снимката - Stilo JTD ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Предпочитам старата гарнитура и силикон от Виктор Рейнц.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #17
      A то който и да питам, вика все тая, все ще протече.Взема да си я запазя оригиналната
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #18
        emzo написа:
        A то който и да питам, вика все тая, все ще протече.Взема да си я запазя оригиналната
        Картера ми е лепен с него три пъти и капка няма.На доста автомобили съм използвал само него и стари гарнитури и всички са доволни.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #19
          При мен също съм със старата гарнитура + силикон. Силикона който съм ползвал е като този за който говори колегата Tornado. А като вариант е този който става твърд, има и такъв който си остава така както е намазан.До колкото знам сепаратора не се отвара/маха...... точно заради това моят капак само го измих.http://www.youtube.com/watch?v=UAXEBQEqZM8

          Коментар


            #20
            Стара гарнитура само ако не е станала на пластмаса вече и пак не го одобрявам лично аз.

            Коментар


              #21
              Airfan написа:
              Стара гарнитура само ако не е станала на пластмаса вече и пак не го одобрявам лично аз.
              Нямам нищо напротив да си купя нова, но да съм сигурен, че ще влезе в канала на капака и ще остане там след монтажа. П.С а капака няма нужда от динамометричен ключ, болтовете така са направени, че се стягат до край. Стягаш до скъсване и връщаш половин оборот Не пречи да ги стегнеш и с ключа, но не виждам смисъл ако си имаш усет.

              Коментар


                #22
                След внимателно почистване и обезмасляване на повърхностите на капака и главата, оставяш да изсъхне хубаво всичко. После мажеш със силикон и капака и главата, слагаш гарнитурата в канала и мажеш и по нея тънко. Слагаш капака и започваш да навиваш като първо се завиват средните два болта, после следващите до тях, но на кръст и т.н. - както се стягат болтовете на главата към блока, в същата последователност. Използваш си старата гарнитура нищо че е твърдичка вече. Аз така направих на бившата ми Брава и никакъв теч нямаше след това - единствено не съм карал колата един ден за да си стегне хубаво силикона. Цялата операция я правих сутринта на напълно студен мотор.
                Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                Коментар


                  #23
                  Нямам никакво намерение да ползвам старата По-горе се шегувах.
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #24
                    emzo написа:
                    Нямам никакво намерение да ползвам старата По-горе се шегувах.
                    Имаш ли намерение да използваш силикон?Да не стане после тази нова гарнитура защо тече.Още една похвала/не съм дистрибутор/ за Виктор Рейнц - няма претенции дали има или няма масло по повърхностите.
                    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                    Коментар


                      #25
                      Не, не мисля да ползвам. Ще разчитам на късмета си, че ще уцеля хубава гарнитура.Силикона им го знам, че е хубав, не е нужно да ме убеждава някой
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #26
                        Виж какво пише на опаковката на гарнитурата .Някой се слагат със силикон, други без. А ако държиш да омажеш повърхностите, и като се наложи пак сваляш капака за нещо, да има какво да чистиш цял ден - давай смело със силикона.
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар


                          #27
                          Aз вече си имам гарнитуркаот mitaka_71Сега остава и да я сменя
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #28
                            emzo написа:
                            Aз вече си имам гарнитуркаот mitaka_71Сега остава и да я сменя
                            Е ха честито
                            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                            Коментар


                              #29
                              Смених я одеве, старата изглеждаше добре, но .... някак си изтъняла спрямо новата.Та под очертаната част на снимката в пост1 на тази тема - няма нищо, поне няма нищо интересно, просто улей през който да минават газовете.Надух го - идеално отпушен.Използвах възможността да огледам карантиите, докаго го нямаше капака и на око и на пипане работата е 6+ Капака е пластмасов и няма нищо сложно по затягането му.п.с. бях лееекинко омаслен и не можех да снимам Сега мисля да ида да измия двигателя и да следя дали е имало ефект от цялата работа
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар

                              Working...
                              X