Предпочитам старата гарнитура и силикон от Виктор Рейнц.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Kaква е очертаната част от снимката - Stilo JTD ?
Collapse
X
-
Картера ми е лепен с него три пъти и капка няма.На доста автомобили съм използвал само него и стари гарнитури и всички са доволни.emzo написа:A то който и да питам, вика все тая, все ще протече.Взема да си я запазя оригиналната
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
При мен също съм със старата гарнитура + силикон. Силикона който съм ползвал е като този за който говори колегата Tornado. А като вариант е този който става твърд, има и такъв който си остава така както е намазан.До колкото знам сепаратора не се отвара/маха...... точно заради това моят капак само го измих.http://www.youtube.com/watch?v=UAXEBQEqZM8
Коментар
-
Нямам нищо напротив да си купя нова, но да съм сигурен, че ще влезе в канала на капака и ще остане там след монтажа. П.С а капака няма нужда от динамометричен ключ, болтовете така са направени, че се стягат до край. Стягаш до скъсване и връщаш половин оборотAirfan написа:Стара гарнитура само ако не е станала на пластмаса вече и пак не го одобрявам лично аз.
Не пречи да ги стегнеш и с ключа, но не виждам смисъл ако си имаш усет.
Коментар
-
След внимателно почистване и обезмасляване на повърхностите на капака и главата, оставяш да изсъхне хубаво всичко. После мажеш със силикон и капака и главата, слагаш гарнитурата в канала и мажеш и по нея тънко. Слагаш капака и започваш да навиваш като първо се завиват средните два болта, после следващите до тях, но на кръст и т.н. - както се стягат болтовете на главата към блока, в същата последователност. Използваш си старата гарнитура нищо че е твърдичка вече. Аз така направих на бившата ми Брава и никакъв теч нямаше след това - единствено не съм карал колата един ден за да си стегне хубаво силикона. Цялата операция я правих сутринта на напълно студен мотор.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Имаш ли намерение да използваш силикон?Да не стане после тази нова гарнитура защо тече.Още една похвала/не съм дистрибутор/ за Виктор Рейнц - няма претенции дали има или няма масло по повърхностите.emzo написа:Нямам никакво намерение да ползвам старата
По-горе се шегувах.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Виж какво пише на опаковката на гарнитурата .Някой се слагат със силикон, други без. А ако държиш да омажеш повърхностите, и като се наложи пак сваляш капака за нещо, да има какво да чистиш цял ден - давай смело със силикона.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Смених я одеве, старата изглеждаше добре, но .... някак си изтъняла спрямо новата.Та под очертаната част на снимката в пост1 на тази тема - няма нищо, поне няма нищо интересно, просто улей през който да минават газовете.Надух го - идеално отпушен.Използвах възможността да огледам карантиите, докаго го нямаше капака и на око и на пипане работата е 6+
Капака е пластмасов и няма нищо сложно по затягането му.п.с. бях лееекинко омаслен и не можех да снимам
Сега мисля да ида да измия двигателя и да следя дали е имало ефект от цялата работа
F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар