specialista написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Последователност при зацепване на ангренаж ???
Collapse
X
-
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
-
Dido_Lyubenov написа:specialista написа:http://www.zimber-tools.com/http-zimberbg-/2504-zimber.htmlАко работи този линк се вижда ясно това за което ти говорих!Поздрави!
Коментар
-
На снимкта е демпферната шайба, която смъкнах. Ясно се виждат четирите отвора за болтовете и един по-малък отвор за щифта. Виждаш ли съвпдение със снимките от линковете ? Това че има снимка на комплект иструменти и обявени такива за фиат, не означава че точно тези от снимката са конкретно за моя модел. Ако прочетеш внимателно, ще видиш че са обявени и за почти всички модели бензинови ДВГ. А дали са еднакви за всеки модел ? Или просто са изброили за кои мдели имат и са цопнали снимка на случайно избран комплект ? А за въпросния ъгъл вече писах.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Е сега последно размерите на изнструмента актуални ли са или неДнес питах едни пичове които работят с лазер дали лазера може да изреже това проспособление по зададени размери и ми казаха че няма проблем ! Освен това къде се завива (фиксира) болта на опашката ! Ето тук около зъбното колело на коляновия вал няма наблизо резба
LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.
Коментар
-
Като тръгнеш по ръба на картера на ляво в самия край има едно болче.То се развива и на негово място се поставя една дистанционна втулка така че да излезе на нивото на колелото на вала и чрез дълъг болт м8 най вероятно е се застопорява опашката на инструмента.Другото го знаеш,чопа трябва да фиксира вала а един от отворите трябва да съвпадне за да се стегне към него.
Коментар
-
maxuel82 написа:Е сега последно размерите на изнструмента актуални ли са или неДнес питах едни пичове които работят с лазер дали лазера може да изреже това проспособление по зададени размери и ми казаха че няма проблем ! Освен това къде се завива (фиксира) болта на опашката ! Ето тук около зъбното колело на коляновия вал няма наблизо резба
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Ама и вие спорите за глупости.Инструмента от чертежа даден малко по-рано няма да стане.При слагане на на инструмента той седи под ъгъл. За това и щифта и отворите не трябва да са симетрични като на шайбата на коляновия вал.Демек най-важното в целия инструмент е точното разположение на отвора, където трябва да влезне щифта на зъбното колело на коляновия вал, размера между този отвор и другия отвор, където се закрепва за блока и средния отвор през който минава болта за зъбното колело за коляновия вал. Ако това се направи идеално има шанс да стане и само така.Успех.A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
ЛИНКЗабележете само колко адаптиращи приставки има за различните двигатели на FIAT GROUP. По-късно ще пиша конкретно за 1.9 TD100. Успех на разбиращитие, които бързат да кажат " не става "Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Така... Ситуацията е следната: Ще чертая наново, т.е ще коригирам малко.Отворите по шайбата си съвпадат напълно, за което бях сигурен. Позицията на рамото с отвора за фиксиране към блока, обаче не е под ъгъл 90’ спрямо отвора за фиксиращия щифт, съответно и спрямо оворите за болтовете на шайбата и точно в това се съмнявах. Затова помолих ако някой има възможност да провери като си принтира файла и наложи хатриен макет на ДВГ за да се установи има ли грешка. Днес си бях запланувал само да монтирам няколко скоби по маркучите, но тъй като споровете около този фксатор се превърнаха в повод за размяна на неприлични предложениясе хванах да сваля ремъка и демпферната шайба ( от любов към спорта ) и да проверя как стоят нещата. Видях разминаването и взех необходимите мерки за корекция. А на "specialista" ще му кажа че не съм с двете леви , и мога да си направя нови отвори на вече изработения инструмент - става с дрелка и свредло. Ето го верния инструмент за FIAT 1.9 TD100 http://dox.bg/files/dw?a=a1029ca83d , трябва де същия и за TD75. За други ДВГ не гарантирам.Успех на всички които "помогнаха" , и на тези които наистна имат нуждаот това приспособление
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
maxuel82 написа:Е сега последно размерите на изнструмента актуални ли са или неДнес питах едни пичове които работят с лазер дали лазера може да изреже това проспособление по зададени размери и ми казаха че няма проблем ! Освен това къде се завива (фиксира) болта на опашката ! Ето тук около зъбното колело на коляновия вал няма наблизо резба
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
specialista написа:Приятелче,не мисля че с някоя дума съм те обидил,или нарекъл някакъв.Не в мой стил!Поздравления за положения труд ,дано всичко е точно сега.Ако е така ще има много благодарни колеги от форума!Поздрави!То при такива спрове е нормално да се получат кофти изказвания, въпреки че са нежелани. Истината е че уважавам твоето мнение, и според мен си от малкото колеги, които дават наистина полезни съвети.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Евала за ентусиазма и знанията на пича Dido_Lyubenov ! Щях да пробвам но неможах да си разпечатя инструмента в реални размери защото неможах да си инсталирам AutoCad !! Утре ще свалям пак главата и ще пиша какво е положението ! Вече съм спец по свалянето :D Отново Ви благодаря за виртуалната помощ която ми оказвате !LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар