Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Последователност при зацепване на ангренаж ???

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    specialista написа:
    http://www.zimber-tools.com/http-zimberbg-/2504-zimber.htmlАко работи този линк се вижда ясно това за което ти говорих!Поздрави!
    Просто забрави това да го монтираш на моя FIAT. Фиксиращия щифт при мен е там където съм посочил че е отвора за него, на еднакво разстояние от двата съседни отвора за болтовете. Само цетъра му е изместен леко навън, спрямо окръжноста която описват центровете на отворите за болтовете. Този комплект е за друг ДВГ. Не се обиждай, не се заяждам, два пъти съм свалял демпферната шайба и знам какво има зад нея.
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #47
      Dido_Lyubenov написа:
      specialista написа:
      http://www.zimber-tools.com/http-zimberbg-/2504-zimber.htmlАко работи този линк се вижда ясно това за което ти говорих!Поздрави!
      Просто забрави това да го монтираш на моя FIAT. Фиксиращия щифт при мен е там където съм посочил че е отвора за него, на еднакво разстояние от двата съседни отвора за болтовете. Само цетъра му е изместен леко навън, спрямо окръжноста която описват центровете на отворите за болтовете. Този комплект е за друг ДВГ. Не се обиждай, не се заяждам, два пъти съм свалял демпферната шайба и знам какво има зад нея.
      Виж какво бе човек,никой от двамата ни не се заяжда,даже и през ум не ми е минало че не знаеш какво има зад шайбата ти.Проблема не е в това а в точното положение на вала и неговото блокиране да не се превърти.Защо настояваш това да се случва по твоя начин?Сега ще потърся друг линк на който пише Фиат за да нямаш повече възръжения(да не говорим че моторите са апсолютно същите)!http://www.zimber-tools.com/http-zim...Надявам се няма да протестираш против това! http://www.zimber-tools.com/http-zim...htmlМисля че съм изчерпателен.Ако и сега имаш забележка,смятам да прекратя дискусиите по тази тема!Поздрави!

      Коментар


        #48
        На снимкта е демпферната шайба, която смъкнах. Ясно се виждат четирите отвора за болтовете и един по-малък отвор за щифта. Виждаш ли съвпдение със снимките от линковете ? Това че има снимка на комплект иструменти и обявени такива за фиат, не означава че точно тези от снимката са конкретно за моя модел. Ако прочетеш внимателно, ще видиш че са обявени и за почти всички модели бензинови ДВГ. А дали са еднакви за всеки модел ? Или просто са изброили за кои мдели имат и са цопнали снимка на случайно избран комплект ? А за въпросния ъгъл вече писах.
        Прикачени файлове
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          #49
          Нищо ново не ми показваш.Ако това е твоята шайба ,аз съм виждал поне стотина такива.Мисля че безмислено да продължавам спора.Ще оповестя резултата когато имам 100% сигурност.Поздрави!

          Коментар


            #50
            specialista написа:
            Мисля че безмислено да продължавам спора.Ще оповестя резултата когато имам 100% сигурност.Поздрави!
            Това имах превид.
            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

            Коментар


              #51
              Е сега последно размерите на изнструмента актуални ли са или не Днес питах едни пичове които работят с лазер дали лазера може да изреже това проспособление по зададени размери и ми казаха че няма проблем ! Освен това къде се завива (фиксира) болта на опашката ! Ето тук около зъбното колело на коляновия вал няма наблизо резба
              Прикачени файлове
              LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

              Коментар


                #52
                Като тръгнеш по ръба на картера на ляво в самия край има едно болче.То се развива и на негово място се поставя една дистанционна втулка така че да излезе на нивото на колелото на вала и чрез дълъг болт м8 най вероятно е се застопорява опашката на инструмента.Другото го знаеш,чопа трябва да фиксира вала а един от отворите трябва да съвпадне за да се стегне към него.

                Коментар


                  #53
                  maxuel82 написа:
                  Е сега последно размерите на изнструмента актуални ли са или не Днес питах едни пичове които работят с лазер дали лазера може да изреже това проспособление по зададени размери и ми казаха че няма проблем ! Освен това къде се завива (фиксира) болта на опашката ! Ето тук около зъбното колело на коляновия вал няма наблизо резба
                  Ето тук http://dox.bg/files/dw?a=be66263e17 на страница 13 е описано. Показания шестограм може да замениш с достатъчно дълъг болт и да му сложиш контра-гайка за да стои стегнат към блока. Болта е М6 . Чопа трябва да е долу. За размерите - само да не вали утре, ще го закача на моя ДВГ тоя инструмент, и ще снимам и ще пиша има ли нужда от корекция някй от зададените размери.
                  Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                  Коментар


                    #54
                    Ама и вие спорите за глупости.Инструмента от чертежа даден малко по-рано няма да стане.При слагане на на инструмента той седи под ъгъл. За това и щифта и отворите не трябва да са симетрични като на шайбата на коляновия вал.Демек най-важното в целия инструмент е точното разположение на отвора, където трябва да влезне щифта на зъбното колело на коляновия вал, размера между този отвор и другия отвор, където се закрепва за блока и средния отвор през който минава болта за зъбното колело за коляновия вал. Ако това се направи идеално има шанс да стане и само така.Успех.
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Коментар


                      #55
                      ЛИНКЗабележете само колко адаптиращи приставки има за различните двигатели на FIAT GROUP. По-късно ще пиша конкретно за 1.9 TD100. Успех на разбиращитие, които бързат да кажат " не става "
                      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                      Коментар


                        #56
                        Така... Ситуацията е следната: Ще чертая наново, т.е ще коригирам малко.Отворите по шайбата си съвпадат напълно, за което бях сигурен. Позицията на рамото с отвора за фиксиране към блока, обаче не е под ъгъл 90’ спрямо отвора за фиксиращия щифт, съответно и спрямо оворите за болтовете на шайбата и точно в това се съмнявах. Затова помолих ако някой има възможност да провери като си принтира файла и наложи хатриен макет на ДВГ за да се установи има ли грешка. Днес си бях запланувал само да монтирам няколко скоби по маркучите, но тъй като споровете около този фксатор се превърнаха в повод за размяна на неприлични предложения се хванах да сваля ремъка и демпферната шайба ( от любов към спорта ) и да проверя как стоят нещата. Видях разминаването и взех необходимите мерки за корекция. А на "specialista" ще му кажа че не съм с двете леви , и мога да си направя нови отвори на вече изработения инструмент - става с дрелка и свредло. Ето го верния инструмент за FIAT 1.9 TD100 http://dox.bg/files/dw?a=a1029ca83d , трябва де същия и за TD75. За други ДВГ не гарантирам.Успех на всички които "помогнаха" , и на тези които наистна имат нуждаот това приспособление
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар


                          #57
                          maxuel82 написа:
                          Е сега последно размерите на изнструмента актуални ли са или не Днес питах едни пичове които работят с лазер дали лазера може да изреже това проспособление по зададени размери и ми казаха че няма проблем ! Освен това къде се завива (фиксира) болта на опашката ! Ето тук около зъбното колело на коляновия вал няма наблизо резба
                          Ето този болт в кръгчето се развива и на негово място се за вива по-дълъг. Болта е М6.
                          Прикачени файлове
                          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                          Коментар


                            #58
                            Приятелче,не мисля че с някоя дума съм те обидил,или нарекъл някакъв.Не в мой стил!Поздравления за положения труд ,дано всичко е точно сега.Ако е така ще има много благодарни колеги от форума!Поздрави!

                            Коментар


                              #59
                              specialista написа:
                              Приятелче,не мисля че с някоя дума съм те обидил,или нарекъл някакъв.Не в мой стил!Поздравления за положения труд ,дано всичко е точно сега.Ако е така ще има много благодарни колеги от форума!Поздрави!
                              Съжалявам, че прозвуча така То при такива спрове е нормално да се получат кофти изказвания, въпреки че са нежелани. Истината е че уважавам твоето мнение, и според мен си от малкото колеги, които дават наистина полезни съвети.
                              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                              Коментар


                                #60
                                Евала за ентусиазма и знанията на пича Dido_Lyubenov ! Щях да пробвам но неможах да си разпечатя инструмента в реални размери защото неможах да си инсталирам AutoCad !! Утре ще свалям пак главата и ще пиша какво е положението ! Вече съм спец по свалянето :D Отново Ви благодаря за виртуалната помощ която ми оказвате !
                                LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

                                Коментар

                                Working...
                                X