Ето докъде стигнах днес
зацепих по белезите след доста връткане и запалих колата ! Запали много бързо - от четвъртия път
Отначало заработи много тихичко чак се очудих но след 2 мин работа двигателя започна да щтрака както си щтракаше преди ремонта почна да прекъсва и да пуши бяло !В разширителния съд почнаха да излизат балончета и да се вдига нивото на водата ! Вече ми беше ясно какво е станало но все пак затегнах капачката на РС и направих едно "кръгче" !Видях че маркучите се бяха напомпали здраво и от капачката тече ! И така започвам упражнението отначало !
"Новата " глава не и правих водна проба а само я шлайфах !Не 3-ти цилиндър алуминия беше като стопен все едно е "горял" но не се виждаше пукнатина и реших че няма проблем но явно е имало ! Относно зацепването мислея да си направя това проспособление и с нещо би трябвало да става най-точно ! Защото незнам и преди да сваля ремъка дали е бил правилно зацепен !



Коментар